عنوان

سیم و کابل سیمکات

شرکت ایرانی سیمکات، در سال ۱۳۵۳ و در ۱۵ کیلو متری جاده  تبریز_تهران تاسیس شد. این شرکت در حوزه تولید انواع سیم و کابل، بسیار معروف است. سیم و کابل سیمکات به دلیل کیفیت برتر، در بین سایر محصولات مشابه در بازار، کاملا متمایز و شناخته شده است. در ادامه با مشخصات و ویژگی های سیم و کابل سیمکات آشنا می شوید. با ما همراه باشید.

معرفی شرکت سیمکات

شرکت سیمکات در اوایل کار خود به تولید سیم های عایق دار، کابل های سبک و هادی های هوایی، پرداخت. اما به مرور زمان توانست حوزه فعالیت خود را گسترش داده و محصولات جدید را تولید و روانه بازار کند.  تا جایی که موفق به ساخت سالن گرانول پی وی سی برای مصرف عایق و روکش سیم و کابل زمینی شد. گرانول ها قابلیت های مانند: پوشش داخلی ، انعطاف پذیری ، مقاومت در برابر سرما و… را دارند. سالن گرانول علاوه بر این که نیاز بازار داخلی را رفع کرده است، نیاز خیلی از کارخانجات و شرکت های خارجی را نیز بر طرف نموده است. در سال ۱۳۷۵ بخش تولید مفتول آلومینیوم در این شرکت معروف ایرانی، راه اندازی شد. به این ترتیب تولیدات سیکات افزایش یافت و در بین رقبای تجاری، نام و آوزاه زیادی برای خود رقم زد.  این شرکت در سال ۱۳۷۹ نیز  توانست، بخش تولید مفتول، لوله و تسمه مسی را به مجموعه فعالیت های خود ضمیمه کند.

عنوان

خدمات و ویژگی های سیم و کابل سیمکات

شرکت سیمکات دارای سیم و کابل در انواع مختلف است که ولتاژ هر یک از آن ها متفاوت است. کابل های سیمکات در دو دسته هستند : انعطاف پذیر و تک رشته.  نوع انعطاف پذیر آن برای تغذیه محصولات الکتریکی در شرکت ها، کارخانه ها، معادن، ادارات، منازل و در صنایع مختلف و… مورد استفاده قرار می گیرد.

نوع دوم؛ سیم و کابل تک رشته دارای دسته بندی های متنوع است. از جمله:  آلومینیوم طراحی شده و مس آنیل شده. هر کدام از این ها در جا های مختلفی مانند: مناطق مسکونی، داخل یا بیرون ساختمان، زیر زمین ها، مناطق تجاری و صنعتی و…. به کار برده می شوند. هر یک از آنها دارای ولتاژ  متفاوت است.

سیم سیمکات در سه جنس مختلف تولید و روانه بازار می شود. از جمله: سیم افشان، نیم افشان و میله ای تک لا . این سیم ها در مکان های عمومی، کلید ها، تابلو های توزیعی، اتاق های خشک و… استفاده می شوند.

مهم: کابل ها و هم سیم های سیمکات دارای روکش پی وی سی هستند.

انواع سیم و کابل سیمکات

  • سیم های میله ای تک لا با عایق پی وی سی
  • سیم های نیمه افشان با عایق پی وی سی
  • سیم های افشان با عایق پی وی سی

انواع کابل ها:

  • کابل های انعطاف پذیر: کابل های انعطاف پذیر با عایق و روکش پی وی سی ولتاژ ۳۰۰ الی ۵۰۰ ولت- کابل های انعطاف پذیر با عایق و روکش پی وی سی ولتاژ ۰.۶ الی ا کیلو ولت
  • کابل های قدرت زمینی تک رشته: کابل های تک رشته با عایق و روکش پی وی سی ولتاژ ۰.۶ الی ۱ کیلو وات ، کابل های قدرت تک رشته با هادی آلومینیومی عایق و روکش پی وی سی ولتاژ ۰.۶ تا ۱ کیلو وات – کابل های قدرت تک رشته با عایق پی وی سی مس هم محور و روکش پی وی سی ولتاژ ۰.۶ تا ۱ کیلو وات کابل های قدرت تک رشته با عایق پی وی سی زره آلومینیومی و روکش پی وی سی ولتاژ ۰.۶ تا ۱ کیلو وات
  • کابل های قدرت زمینی چند رشته گرد: کابل های قدرت چند رشته گرد با عایق و روکش پی وی سی ولتاژ ۰.۶ تا ۱ کیلو وات کابل های قدرت چند رشته ی گرد با هادی های آلومینیومی عایق و روکش پی وی سی ولتاژ ۰.۶ تا ۱ کیلو وات – کابل های قدرت چند رشته ای گرد با عایق پی وی سی مس هم محور روکش پی وی سی ولتاژ ۰.۶ تا ۱ کیلو وات – کابل های قدرت چند رشته ای گرد با عایق پی وی سی زره فولادی روکش پی وی سی ولتاژ ۰.۶ تا ۱ کیلو وات.
  • کابل های قدرت زمینی چند رشته سکتور: کابل های قدرت سکتور با عایق و روکش پی وی سی ولتاژ ۰.۶ تا ۱ کیلو وات – کابل های قدرت سکتور با هادی آلومینیومی عایق و روکش پی وی سی ولتاژ ۰.۶ تا ۱ کیلو وات ، کابل های قدرت سکتور با عایق و روکش پی وی سی زره فولادی ولتاژ ۰.۶ تا ۱ کیلو وات ، کابل های قدرت سکتور با عایق و روکش شیلددار ولتاژ ۰.۶ تا ۱ کیلو وات
  • کابل های کنترل:کابل های کنترل تک لا با عایق و روکش پی وی سی ولتاژ ۰.۶ تا ۱ کیلو وات – کابل های کنترل نیمه افشان با عایق و روکش پی وی سی ولتاژ ۰.۶ تا ۱ کیلو وات کابل های کنترل با عایق و روکش پی وی سی شیلددار ولتاژ ۰۶ تا ۱ کیلو وات – کابل های کنترل تک لا با عایق و روکش پی وی سی زره فولادی ولتاژ ۰.۶ تا ۱ کیلو وات
  • کابل های خود نگهدار: کابل های خود نگهدار فشار ضعیف سیستم امکا با نگهدارنده ACSR – کابل های خود نگهدار فشار ضعیف سیستم چهار سیمه ، کابل های خود نگهدار فشار ضعیف سیستم چهار سیمه با هادی روشنایی ، کابل های نگهدار فشار ضعیف سیستم با نگهدارنده تمام فولادی ،- کابل های نگهدار فشار ضعیف سیستم نگهدارنده تمام فولادی با هادی روشن
  • کابل های فاصله دار

عنوان

فروش انواع سیم و کابل سیمکات

شرکت ایرانی سیمکات علاوه بر اینکه به صورت حضوری، محصولات خود را به فروش می رسند، دارای خدمات آنلاین نیز می باشد. وب سایت فروشگاهی سیمکات در فضای مجازی انواع محصولات سیمکات را به فروش می رساند. این سایت فروشگاهی توسط شرکت سیمکات راه اندازی شده است و به صورت پیوسته با محصولات جدید، آپدیت می شود.

خرید انواع سیم و کابل سیمکات

شما می توانید برای خرید انواع سیم و کابل سیمکات به نمایندگی های معتبر در سطح کشور مراجعه کنید. وب سایت فروشگاهی صنعت برق به عنوان نمایندگی سیمکات، متنوع ترین  محصولات این مجموعه را با قیمت بسیار مناسب عرضه می کند. همین الان با کارشناسان ما در بخش فروش تماس بگیرید.

لیست قیمت سیم و کابل سیمکات   

کابل و سیم های سیمکات در انواع مختلفی وجود دارند که قیمت هر کدام با توجه به نوع ، قابلیت و جنس آنها تعیین می شود. این در حالی است که نوسانات قیمت بازار نیز به طور مستقیم بر نرخ قیمت گذاری محصولات تاثیر می گذارد. برای اینکه یک محصول با کیفیت و مقرون به صرفه را تهیه کنید، به فروشگاه اینترنتی صنعت برق مراجعه کنید و از لیست محصولات ما دیدن نمایید.

کاتالوگ سیم و کابل سیمکات   

شرکت سیمکات یکی از شرکت های مطرح و معتبر ایرانی است که با بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد و حرفه ای، بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد. تمامی محصولات سیم کارت بر اساس استاندارد های جهانی تولید می شوند و علی رغم کیفیت بسیار خوبی که دارند، با قیمت مناسبی به فروش می رسند. سیم و کابل سیمکات به دلیل کیفیت برتر و تولید بر اساس فناوری های روز دنیا، از سایر نمونه های موجود در بازار، متمایز هستند.

عنوان

سوالات متداول

انواع سیم و کابل سیمکات را نام ببرید؟

  • سیم های میله ای تک لا با عایق پی وی سی
  • سیم های نیمه افشان با عایق پی وی سی
  • سیم های افشان با عایق پی وی سی

انواع کابل را نام ببرید؟

کابل های انعطاف پذیر
کابل های قدرت زمینی تک رشته
کابل های قدرت زمینی چند رشته گرد

ثبت نظر