عنوان

پایه فیوز به عنوان یکی از مهم ترین و پرکاربرد ترین قطعات موجود در هر تابلوی برق مورد نیاز می باشد.

عنوان

پایه فیوز چیست

 

پایه فیوز به عنوان یکی از مهم ترین قطعات موجود در هر تابلوی برق مورد نیاز می باشد. با توجه به موارد بسیار زیاد در مورد فیوز ها می توان این محصولات را نیز در تنوع بسیار خوبی مورد استفاده قرار داد. در هر جایی که فیوز برق وجود داشته باشد می توان این محصولات را نیز مشاهده نمود. تنوع موجود در این محصولات به نوع فیوز بستگی دارد. تمامی مدل های فیوز نیازمند پایه هایی می باشند. باید دقت داشته باشید که مدل مد نظر خود را به درستی انتخاب کنید.

بنر تماس - صنعت برق
آشنایی با انواع پایه فیوز - صنعت برق

فیوز ها به مرور زمان نیازمند تعویض می باشند. نمی توان پایه هایی را برای روی فیوز ها تعبیه کرد. علاوه بر بالا رفتن قیمت باعث اشغال فضای بیشتری نیز می شود. برای این که یه مکان دائمی برای فیز ها در نظر بگیریم می توان از پایه فیوز استفاده کرد.

این قطعات به صورت ثابت بر روی انواع تابلو ها و وسایل نصب شده و می توانند قابلیت های بسیاری را در اختیار کاربر قرار دهند. به دلیل تعویض فیوز ها به دفعات در طول عمر سیستم می توان از پایه فیوز ها در اشکال و اندازه های مختلف استفاده نمود. در انواع فیوز ها می توان پایه های مخصوص را استفاده کرد. برای هر نوع فیوز باید پایه فیوز مخصوصی را مورد استفاده قرار داد. برای آشنایی با انواع پایه فیوز ها ابتدا باید فیوز های موجود را بشناسید. فیوز ها در اشکال و کاربرد های بسیار زیادی تولید می شوند. با توجه به مقدار جریان فیوز های موجود نیز می توان پایه های مختلفی را در بازار مشاهده کرد. در انتخاب انواع پایه فیوز باید به فروشگاه های معتبر توجه ویژه ای داشته باشید. در انتخاب این محصولات بهتر است که برند های مختلف را بررسی کنید. در انتخاب انواع پایه فیوز ها می توانید به راحتی متریال های مختلفی را نیز مشاهده کنید.

عنوان

انواع پایه فیوز

 

پایه فیوز ها را می توان در تنوع بسیار خوبی مورد استفاده قرار داد. به دلیل اینکه اکثر فیوز ها از جنس های غیر فلزی می باشند پایه فیوز ها را از فلز تولید می کنند. توجه داشته باشید که متریال های به کار گرفته شده در این پایه ها باید دوام و مقاومت بسیار خوبی را داشته باشند. در هنگام استفاده از انواع پایه فیوز ها باید به جای پیچ و گیره های موجود نیز توجه داشته باشید. در هر نوع از فیوز ها می توان این پایه ها را در ابعاد بسیار متنوعی مورد استفاده قرار داد. می توان پایه فیوز ها را در دسته بندی های زیادی قرار داد. برای معرفی این پایه ها می توان موارد زیر را به صورت موردی نام برده و شرح داد.

پایه فیوز فشنگی: در فیوز های فشنگی با توجه به ساختار موجود در این محصولات می توان پایه های مختلفی را مورد استفاده قرار داد. فیوز های فشنگی به صورت دایره ای بوده و دارای ابعاد گوناگون می باشند. برای هر مدل از این فیوز ها باید پایه های مخصوصی را مورد استفاده قرار داد.

آشنایی با انواع پایه فیوز - صنعت برق
بنر تماس - صنعت برق
  • این فیوز ها دارای نگه دارنده های بسیار ساده ای بوده و جنس آن ها نیز خاص می باشد. به دلیل اتصال مستقیم فیوز ها باید جنس پایه فیوز عایق باشد. برای اینکه طول عمر و مقاومت پایه فیوز بالا رود از متریال سرامیک برای تولید این پایه ها استفاده می کنند.
  • پایه های رو بردی: نوع دیگری از پایه های نگه دارنده که می توان فیوز های خاصی را بر روی آن نصب نمود پایه های رو بردی می باشد. می توان در این محصولات به صورت مستقیم فیوز را به پایه لحیم نمود. ابعاد این نوع از پایه فیوز ها معمولا کوچک بوده و کاربرد های فراوانی در صنعت الکترونیک دارند. در بدنه این نوع از فیوز ها از پلاستیک برای ایجاد عایق بهره برده اند. در دو طرف این فیوز ها بست هایی را طراحی قرار داده شده است تا فیوز را بتوان به راحتی تعویض نمود. این نوع از پایه فیوز برای انواع فیوز های استوانه ای مناسب بوده و بسیار کاربردی می باشند.

عنوان

خرید 

 

پایه فیوز را می توان برای انواع فیوز ها در قیمت های مختلف خریداری کرد. با توجه به نیاز خود می توانید خرید های بسیار خوبی در این محصولات داشته باشید. برای خرید این پایه ها می توانید به راحتی متریال را به عنوان یکی از ویژگی های مهم در نظر بگیرید. در خرید انواع پایه فیوز ها باید به مواردی همچون تعداد فیوز و ابعاد فیوز های موجود دقت داشته باشید. با توجه به نوع تابلوی برق خود باید به فاصله فیوز ها از یکدیگر نیز توجه کنید. در هنگام نصب این محصولات ابتدا تعداد فیوز های قابل نصب را محاسبه کرده و بعد به خرید اقدام کنید. در خرید خود کیفیت را در اولویت قرار دهید. فیوز های مختلف در طول زمان تعویض می شوند اما پایه فیوز ها باید تا مدت زمان بسیار زیادی برای شما کارایی داشت باشند.

در هنگام خرید این محصولات به فروشگاه های معتبر مراجعه کرده و بهترین کیفیت را دریافت نمایید. برای خرید خود می توانید از نمایندگی های مجاز نیز استفاده کنید. سایت صنعت برق با توجه به نیاز تمامی افراد بهترین فروشگاه ها را به شما معرفی می کند. می توانید در این سایت انواع محصولات برقی را مشاهده کرده و ویژگی های موجود آن ها را نیز مطالعه کنید. برای خرید می توانید از آدرس های موجود در سایت نیز استفاده نمایید. برای دریافت قیمت انواع محصولات برقی می توانید با شماره تلفن های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

عنوان

پایه فیوز مینیاتوری

 

فیوز های مینیاتوری را می توان به عنوان یکی از مهم ترین و پرکاربرد ترین تجهیزات موجود در نظر گرفت. در خرید انواع فیوز های مینیاتوری باید به پایه فیوز های موجود نیز توجه داشته باشید. پایه های موجود اغلب از جنس استیل بوده و می توان آن ها را در انواع تابلو ها پیچ کرد. این پایه ها با کف تابلو فاصله داشته و می توان به راحتی گیره های موجود در فیوز را به این پایه ها متصل کرد. در هر جایی این نوع از فیوز ها را می توان مشاهده کرد.

فیوز های مینیاتوری به عنوان گسترده ترین و متنوع ترین فیوز های موجود در بازار شناخته می شوند. پایه مورد نیاز برای این محصولات بسیار مهم بوده و باید در انتخاب آن ها دقت داشته باشید. کیفیت پایه و ابعاد مناسب و استاندارد آن بسیار با اهمیت می باشد. سایز بندی درست این پایه ها باعث فیکس شدن فیوز ها می شود. می توان به راحتی به وسیله این پایه ها فیوز های مینیاتوری را در طول ریال موجود جابجا کرد.

آشنایی با انواع پایه فیوز - صنعت برق

عنوان

عنوان

سوالات متداول 

پایه فیوز چیست؟

پایه فیوز به عنوان یکی از مهم ترین قطعات موجود در هر تابلوی برق مورد نیاز می باشد. با توجه به موارد بسیار زیاد در مورد فیوز ها می توان این محصولات را نیز در تنوع بسیار خوبی مورد استفاده قرار داد. در هر جایی که فیوز برق وجود داشته باشد می توان این محصولات را نیز مشاهده نمود. تنوع موجود در این محصولات به نوع فیوز بستگی دارد. تمامی مدل های فیوز نیازمند پایه هایی می باشند.

انواع پایه فیوز چیست؟

پایه فیوز ها را می توان در تنوع بسیار خوبی مورد استفاده قرار داد. به دلیل اینکه اکثر فیوز ها از جنس های غیر فلزی می باشند پایه فیوز ها را از فلز تولید می کنند. توجه داشته باشید که متریال های به کار گرفته شده در این پایه ها باید دوام و مقاومت بسیار خوبی را داشته باشند. در هنگام استفاده از انواع پایه فیوز ها باید به جای پیچ و گیره های موجود نیز توجه داشته باشید.

خرید پایه فیوز به چه صورت است؟

پایه فیوز را می توان برای انواع فیوز ها در قیمت های مختلف خریداری کرد. با توجه به نیاز خود می توانید خرید های بسیار خوبی در این محصولات داشته باشید. برای خرید این پایه ها می توانید به راحتی متریال را به عنوان یکی از ویژگی های مهم در نظر بگیرید. در خرید انواع پایه فیوز ها باید به مواردی همچون تعداد فیوز و ابعاد فیوز های موجود دقت داشته باشید.


ثبت نظر