آیفون تصویری تابا

آیفون تصویری تابا، از درب باز کن های باکیفیت و پرفروش در بازار ایران است. قیمت آیفون تصویری تابا، به عوامل گوناگونی بستگی دارد. شرکت تابا الکتریک، تولید کننده بهترین آیفون های تصویری در کشور می باشد. مانیتورها و پنل های تصویری تابا از مدل های ساده تا مدل های پیشرفته تولید می گردند.

مشخصات و قیمت آیفون تصویری تابا

آیفون تصویری تابا

آیفون تصویری تابا از درب بازکن های تصویری باکیفیت موجود در بازار است. شرکت تابا الکتریک، تولید کننده انواع آیفون های تصویری در ایران می باشد که تنوعی بی نظیر از مدل های درب باز کن را ارائه می نماید. این شرکت، آیفون های تصویری را از مدل های ساده تا مدل های پیشرفته تولید می کند که قابلیت افزودن حافظه، بهبود کیفیت تصویر، مانیتور لمسی،  کنترل از راه دور با تلفن همراه و ده ها قابلیت دیگر در مدل های پیشرفته، پیاده سازی شده اند.

شرکت تابا الکتریک، سابقه ای دیرینه در تولید درب باز کن ها داشته و با بهره گیری از فناوری های به روز و تکنولوژی پیشرفته و مطابق با استانداردهای جهانی، بهترین محصولات را تولید می کند. طراحی ساده و شیک، از خصوصیات بارز انواع آیفون تصویری تابا می باشد.

قیمت آیفون تصویری تابا ۴ واحدی

قیمت آیفون تصویری تابا ۴ واحدی

آیفون تصویری تابا در انواع مدل های ظاهری و با قابلیت های متفاوت تولید می شود. درب باز کن های تابا از ۱ واحد تا مدل های صفحه کلید دار طراحی و ساخته شده اند. آیفون های تصویری، شامل دو بخش مانیتور و پنل تصویری می باشند. مانیتور در داخل واحد آپارتمانی، نصب شده و پنل تصویری، در جلوی درب ورودی ساختمان نصب می گردد.

آیفون تصویری تابا

بسته به این که، از کدام یک از مدل های مانیتور و پنل تصویری ۴ واحدی استفاده شود، قیمت آیفون تصویری تابا متفاوت خواهد بود. برخی از مدل های پنل تصویری ۴ واحدی، ساده هستند، اما برخی دیگر قابلیت های اضافی مانند باز کردن درب از طریق کارت را دارا می باشند. به طور مثال پنل تصویری TVP-1840  از پنل های رنگی ساده است و یا TVP-1860CR از پنل های تصویری کارتخوان می باشد.

مانیتورهای تابا نیز دارای مدل های متنوعی هستند که هر کدام قیمت، متفاوت دارند. برخی از مانیتورها، دارای صفحه نمایش لمسی بوده و قیمت بالاتری نسبت به صفحه نمایش ساده دارند. ابعاد صفحه های نمایش مانیتورهای تابا نیز گوناگون هستند و از صفحه نمایش ۳٫۵ اینچ تا ۱۰ اینچ طراحی و تولید شده اند.

بنر تماس - صنعت برق

قیمت آیفون تصویری تابا ۲ واحدی

قیمت آیفون تصویری تابا ۲ واحدی

آیفون تصویری تابا همان طور که در بالا گفتیم، شامل تنوع بی نظیری از مدل های گوناگون مانیتور و پنل تصویری است. اکثر مدل های درب بازکن تابا برای ۱ واحد تا n واحد موجود هستند. قیمت آیفون تصویری تابا ۲ واحدی، بسته به این که از چه مدلی از مانیتور و پنل تصویری استفاده شود، متفاوت خواهد بود. زاویه دید پنل تصویری و قابلیت های اضافی مانند داشتن کارت خوان می تواند، در قیمت نهایی، تاثیرگذار باشد. بسیاری از پنل های تصویری نیز، مدل صفحه کلید دار می باشند که قیمت متفاوتی با پنل تصویری ساده دارند.

کاتالوگ آیفون تصویری تابا

کاتالوگ آیفون تصویری تابا

آیفون تصویری تابا

۱-کاتالوگ برخی از مانیتورهای تابا:

TVD1070I: این مدل مانیتور تابا، دارای صفحه نمایش ۷ اینچی و از نوع لمسی است. قابلیت بزرگنمایی تصویر، تنظیم صدای زنگ و تصویر، از خصوصیات این مدل است. نمایش تصویر در این مدل، با کنتراست و رزولوشن بالا صورت می پذیرد.

TVD2070: این مدل، از به روز ترین مانیتورهای تابا است که از صفحه نمایش ۷ اینچ لمسی بهره می برد. قابلیت مهم این مانیتور، امکان اتصال آن به گوشی تلفن همراه است. به طوری که، در صورت عدم حضور در منزل، امکان انتقال مکالمه به تلفن همراه و باز کردن درب وجود دارد. کنتراست و رزولوشن تصویر نیز در این مدل، عالی است و قابلیت بزرگنمایی تصویر در آن وجود دارد.

TVD3070: مدل ۳۰۷۰ نیز از پیشرفته ترین مدل های مانیتور تابا است که شامل صفحه نمایش ۷ اینچ لمسی است. این مدل تمامی قابلیت های مدل های دیگر مانیتور را داشته، علاوه بر آن، امکان اتصال به دوربین HD را نیز دارا است.

TVD1910: مدل ۱۹۱۰ از جدید ترین مدل های مانیتور تابا است که دارای صفحه نمایش ۱۰ اینچ لمسی است و قابلیت نمایش همزمان ۸ تصویر در صفحه را دارا بوده و دارای سنسور حرکتی برای ضبط تصاویر هوشمندانه برای دوربین های مدار بسته است.

TVD2910: مدل ۲۹۱۰ نیز از مانیتورهای مجهز با صفحه نمایش ۱۰ اینچ لمسی است. این مانیتور، قابلیت اتصال به فلش و کپی عکس و فیلم را دارا است. امکان نصب کارت حافظه در این مانیتور، موجود می باشد. این مدل نیز، قابلیت کنترل از راه دور به کمک تلفن همراه را دارد و به راحتی می توانید، در صورت عدم حضور در منزل، درب را با تلفن همراه خود، باز کنید.

TVD1035: مدل ۱۰۳۵ از مدل های پرفروش تابا بوده و از صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی بهره می برد. این مدل از مانیتور، دارای صفحه نمایش لمسی نیست، ولی از کیفیت تصویر خوبی برخوردار است. طراحی ساده و شیک مدل ۱۰۳۵ به همراه قیمت مناسب، این مانیتور را در رده محصولات پرتقاضای تابا قرار داده است.

تمامی مانیتورهای تابا دارای تقویم شمسی و میلادی و زبان فارسی و انگلیسی می باشند

2-کاتالوگ برخی از مدل های پنل تصویری تابا:

کاتالوگ برخی از  مدل های پنل تصویری تابا

2-کاتالوگ برخی از  مدل های پنل تصویری تابا:

TVP1800: پنل تصویری ۱۸۰۰ از صفحه کلید، برای شماره گیری واحد ها تشکیل شده است. این مدل، دارای دوربین با کیفیتی بوده و جنس بدنه از آلومینیوم و پلاستیک مقاوم در برابر حرارت و برودت است. این مدل قابلیت باز کردن درب با کارت را دارا می باشد.

آیفون تصویری تابا

TVP1860CR : پنل تصویری رنگی دکمه دار است که از مدل های کارتخوان می باشد.

TVP1840: پنل تصویری مدل ۱۸۴۰، از مدل های ساده و پرفروش شرکت تابا است که از نوع دکمه دار می باشد.

TVP1860: این مدل از نظر ظاهری، مشابه با پنل ۱۸۶۰CR است با این تفاوت که، ساده بوده و دارای قابلیت کارتخوان نمی باشد.

قیمت آیفون تصویری تابا

قیمت آیفون تصویری تابا

آیفون تصویری تابا

با مطالعه کاتالوگ آیفون تصویری تابا دریافتیم که درب باز کن های تابا، بسیار متنوع و گسترده بوده و از مدل های ساده تا پیشرفته موجود می باشند. قیمت آیفون تصویری، بسته به این که در پکیج آن، کدام مدل از مانیتورها و پنل تصویری استفاده شده باشد، تعیین می گردد. افزون بر آن، تعداد واحدهای ساختمان و مانیتورهای مورد نیاز برای هر واحد نیز، مشخص کننده قیمت آیفون تصویری تابا خواهند بود.

با مطالعه کاتالوگ آیفون تصویری تابا دریافتیم که درب باز کن های تابا، بسیار متنوع و گسترده بوده و از مدل های ساده تا پیشرفته موجود می باشند. قیمت آیفون تصویری، بسته به این که در پکیج آن، کدام مدل از مانیتورها و پنل تصویری استفاده شده باشد، تعیین می گردد. افزون بر آن، تعداد واحدهای ساختمان و مانیتورهای مورد نیاز برای هر واحد نیز، مشخص کننده قیمت آیفون تصویری تابا خواهند بود.

از سوی دیگر همان طور که می دانیم، قیمت تمام کالاها در کشور ما، ثابت نبوده و به طور مداوم، در حال تغییر می باشد، بنابراین قیمت آیفون تصویری نیز، با توجه به نوسانات بازار، توسط کارشناسان تعیین می گردد.

سوالات متداول 

مشخصات و قیمت آیفون تصویری تابا چیست؟

آیفون تصویری تابا از درب بازکن های تصویری باکیفیت موجود در بازار است. شرکت تابا الکتریک، تولید کننده انواع آیفون های تصویری در ایران می باشد که تنوعی بی نظیر از مدل های درب باز کن را ارائه می نماید.

قیمت آیفون تصویری تابا ۴ واحدی ؟

آیفون تصویری تابا در انواع مدل های ظاهری و با قابلیت های متفاوت تولید می شود. درب باز کن های تابا از ۱ واحد تا مدل های صفحه کلید دار طراحی و ساخته شده اند. آیفون های تصویری، شامل دو بخش مانیتور و پنل تصویری می باشند.

قیمت آیفون تصویری تابا ؟

با مطالعه کاتالوگ آیفون تصویری تابا دریافتیم که درب باز کن های تابا، بسیار متنوع و گسترده بوده و از مدل های ساده تا پیشرفته موجود می باشند. قیمت آیفون تصویری، بسته به این که در پکیج آن، کدام مدل از مانیتورها و پنل تصویری استفاده شده باشد، تعیین می گردد.

ثبت نظر