عنوان

ال اس – کلید اتوماتیک ال اس

کلید اتوماتیک ال اس یا همان کامپکت به کلید هایی گفته می‌شود که در تابلو برق های متعدد به کار گرفته می شوند. برند های متفاوتی در زمینه تولید و عرضه کلید های اتوماتیک ال اس فعالیت دارند که در این بین، شرکت ال اس به دلیل استفاده از دانش تخصصی و تجهیزات مدرن در تولیدات خود توانسته، نام و آوازه زیادی برای خود رقم یزند و از سایر رقبای تجاری پیشی بگیرد. کلید های ال اس در درونشان دارای دو رله مغناطیسی و حرارتی هستند که وظيفه محافظت از جریان های اضافه و اتصالات کوتاه مدار را دارند و در دو مدل قابل تنظیم و فیکس، ساخته می شوند.

جالب است که بدانید کار با کلید اتوماتیک ال اس بسیار آسان است و تنها با یک پیچ تنظیم کننده می‌توان جریانات قطع و اتصال را کنترل کرد.

عنوان

کلید اتوماتیک ال اس چیست؟

کلید های اتوماتیک ال اس یا همان MCVB به کلید هایی گفته می‌شود که وظیفه ایجاد ایمنی در برابر برخی از اتصالات و بار های اضافه ماشین آلات ها و دستگاه های مختلف که ممکن است به دستگاه یا خود افراد آسیبی وارد کند را دارد.

این کلید های اتوماتیک در انواع کاربرد های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله در تاسیسات روشنایی، ماشین آلات صنعتی، برق صنعتی و…این کلید ها در رنج های مختلفی مثل ۱۶ آمپر تا ۸۰۰ آمپر و در  قالب در دو نوع اشاره شده یعنی فیکس و قابل تنظیم ساخته و به فروش می ‌رسند.

انواع کلید اتوماتیک ال اس

کلید های اتوماتیک ال اس با توجه به کاربرد گسترده ای که دارند، در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. از این رو باید با توجه به نوع نیاز کاربری خود، مدل مناسب آنها را خریداری کنید. اگر در خرید کلید ال اس متناسب با دستگاه های خود، دچار تردید هستیدف می توانید از کارشناسان ما در وب سایت فروشگاهی صنعت برق کمک بگیرید.

انواع مختلف کلید های اتوماتیک ال اس را می توان در نمونه های زیرف تقسیم بندی کرد.

کلید اتوماتیک کمپکت ال اس سریsosul

کلید اتوماتیک کپکت ال اس سری Metasol

کلید اتوماتیک کپکت ال اس سری sosul UL

در نوع sosul جریان نامی بین ۱۶ تا ۱۶۰۰ آمپر می ‌باشد و جریان قطع ۳۷ تا ۱۵۰ کلیو آمپر است، این نوع شامل سری های TS، TD، TE می ‌شود.

انواع سایز های فریم آن بین ۱۰۰ تا ۱۶۰۰ موجود است و در نوع خودش بسیار قوی و با کیفیت است. همچنین شامل پل های دو و سه و چهار است و در محافظ از دستگاه ها و ماشین آلات بسیار کاربردی و مفید عمل می کند.

نوع metasol جریان نامی آن بین ۳ تا ۱۲۰۰ آمپر و جریان قطع آن بین ۱۰ تا ۸۵ کیلو آمپر است، همچنین از سری AB می‌ باشد و در سایز های مختلفی مثل ۶۰AF,50AF, 30AF,600AFو… موجود و قابل عرضه است.

این نوع کلید ها از تجهیزات جانبی ای مانند رله شنت، رله افت ولتاژ، سوئیچ کمکی و سوئیچ آلارم تشکیل می شوند.

عنوان

قیمت کلید اتوماتیک ال اس

قیمت انواع کلید های اتوماتیک ال اس همواره درحال تغییر است و از عدد واحدی برخودار نمی‌ باشد. چنانچه قصد اطلاع دقیق از چگونگی قیمت و مشخصات و سایز های مختلف آن را دارید با کارشناسان ما در صنعت برق در تماس باشید. ما، تمامی سعی خود را به کار بسته ایم تا بهترین قطعات صنعتی را با مناسب ترین قیمت به شما مشتریان محترم ارائه بدهیم زیرا از تورم اقتصادی و فشار های مالی حاکم بر جامعه، مطلع هستیم.

خرید کلید اتوماتیک ال اس

اگر قصد خرید یک مدل خاص از انواع کلید اتوماتیک ال اس را دارید و در تهیه ان با مشکل مواجه هستید، خبر خوبی برای شما داریم. فروشگاه آنلاین صنعت برق، هر آنچه شما بخواهید را در لیست محصولات خود دارد. می توانید به صورت آنلاین و یا حضوری از فروشگاه ما دیدن کنید و با کیفیت ترین قطعات صنعتی و الکتریکی را به قیمت مقرون به صرفه خریداری کنید.  از آنجایی که کلید های اتوماتیک ال اس از ساختار پیچیده ای برخوردار هستند و انواع مختلفی دارند، کارشناسان ما در بخش فروش به شما کمک می کنند تا، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

ویژگی های کلید اتوماتیک ال اس چیست؟

قابلیت  نصب و راه اندازی بسیار آسا، یکی از برجسته ترین ویژگی های کلید اتوماتیک ال اس در نظر گرفته می شود. اگر چه انواع مختلفی از کلید های ال اس در بازار یافت می شوند اما به لحاظ نحوه نصب و راه اندازی، بسیار اسان هستند.استفاده از این کلید ها به این دلیل، توصیه می شود که  می توانند امنیت ماشین آلات و انسان ها را با کنترل جریان قطعی و وصلی برق و محافظت از موتور ها و مدار ها کنترل کنند و به همین سبب ایمنی و اطمینان زیادی دارند.

علاوه بر این،  طول عمر و ظرفیت شکست بالایی دارند که باعث می‌ شود سال ها برای شما کار کنند.به طور کل این کلید ها دارای عملکرد فوق العاده عالی هستند و بسیار کاربردی عمل می کنند و از هماهنگی زیادی برخودار می ‌باشند.

عنوان

مشخصات کلید اتوماتیک ال اس

قبل تر به انواع کلید های اتوماتیک ال اس اشاره کردیم، حال باید بدانید که این کلید ها چه مشخصاتی دارند؟

به عنوان مثال کلید اتوماتیک Sosul UL یونیت های قطع کننده حرارتی متفاوتی دارد، از جمله این یونیت ها می ‌توان به FTU که یونیت حرارتی و مغناطیسی ثابتی است، اشاره کرد. همچنین دارای یونیت FMU که یونیت تنظیم کننده حرارتی و مغناطیسی ثابت است، نیز می باشد.

از جمله دیگر یونیت ها می ‌توان به MCP و ATU اشاره نمود که هر کدام به ترتیب یونیت محافظ موتور و یونیت حرارتی و مغناطیسی تنظیم شونده، هستند.

موتور کلید اتوماتیک ال اس

موتور کلید اتوماتیک ال اس، وظیفه کنترل کلید ها از فاصله دور و قطع وصل آنها را بر عهده دارد. موتور کلید ال اس، امکان کنترل راحت و آسان آن را در اختیار اپراتور قرار می دهد. بنابراین، امکان کنترل کلید های ال اس در مواقعی که به آنها دسترسی فوری نداریم، از طریق موتور آنها ممکن خواهد بود.جالب است بدانید که قیمت موتور کلید اتوماتیک ال اس تحت نوسانات بازار و افزایش نرخ دلار، دائما درحال تغییر است و نمی توان نرخ ثابتی را برای فروش آن در نظر گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این قطعه، می توانید با مشاوران و کارشناسان ما در صنعت برق، در تماس باشید.

عنوان

سوالات متداول

کلید اتوماتیک ال اس چیست ؟

کلید های اتوماتیک ال اس یا همان MCVB به کلید هایی گفته می‌شود که وظیفه ایجاد ایمنی در برابر برخی از اتصالات و بار های اضافه ماشین آلات ها و دستگاه های مختلف که ممکن است به دستگاه یا خود افراد آسیبی وارد کند را دارد.این کلید های اتوماتیک در انواع کاربرد های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله در تاسیسات روشنایی، ماشین آلات صنعتی، برق صنعتی و…

ویژگی های کلید اتوماتیک ال اس چیست؟

قابلیت  نصب و راه اندازی بسیار آسا، یکی از برجسته ترین ویژگی های کلید اتوماتیک ال اس در نظر گرفته می شود. اگر چه انواع مختلفی از کلید های ال اس در بازار یافت می شوند اما به لحاظ نحوه نصب و راه اندازی، بسیار اسان هستند.

انواع کلید اتوماتیک ال اس را نام ببرید؟

کلید اتوماتیک کمپکت ال اس سریsosul

کلید اتوماتیک کپکت ال اس سری Metasol

کلید اتوماتیک کپکت ال اس سری sosul UL

ثبت نظر