عنوان

کاربردهای اینورتر ‌آی مستر در نمایندگی اینورتر آی مستر

اینورتر آی مستر در موارد متعدد و مختلف به صورت گسترده کاربرد دارد. در ادامه قصد داریم تعدادی از کاربرد‌های اینورتر آی مستر را ذکر کنیم.

  1. یکی از کاربردهای اینورتر آی مستر، کاربرد آن به عنوان نوار نقاله است.
  2. از اینورتر آی مستر به عنوان بالابر هم استفاده می شود.
  3. اینورتر آی مستر در فن کاربرد زیادی دارد.
  4. از اینورتر آی مستر در پمپ استفاده می شود.
  5.  از اینورتر آی مستر در برج خنک کننده استفاده زیادی می شود.
  6.  از اینورتر آی مستر ماشین در نساجی نیز استفاده زیادی می‌شود.
  7. از اینورتر آی مستر به منظور تاور کرین  هم بهره گرفته می‌شود.
  8. از اینورتر آی مستر برای بالمیل هم استفاده می‌گردد.
  9. اینورتر آی مستر کاربرد زیادی در جرثقیل و همچنین در کمپرسور نیز دارد.
  10. در میکسر هم از اینورتر آی مستر استفاده می شود.

انواع اینورتر آی مستر در نمایندگی اینورتر آی مستر

اینورتر یا همان درایو آی مستر در انواع و مدل‌های متنوع و مختلفی وجود دارد. بدیهی است که هر یک از انواع و مدل‌های متنوع اینورتر آی مستر دارای مشخصات و ویژگی‌ها و کاربردهای منحصر به فردی هستند که با هم تفاوت دارند. در این قسمت از مقاله قصد داریم در مورد انواع اینورتر آی مستر مطالبی را ذکر کنیم. اینورتر آی مستر در مدل‌های زیر وجود دارد:

  1. اینورتر آی مستر A1 یا اینورتر آی مستر سری پریمیوم در نمایندگی اینورتر آی مستر

اینورتر آی مستر A1 یا اینورتر آی مستر سری پریمیوم، یکی از انواع اینورتر آی مستر است. محدوده توان این نوع اینورتر برابر با ۵٫۵ کیلو وات تا ۱۶۰ کیلو وات است. اینورتر آی مستر سری پریمیوم، کاربری عمومی سنگین و فوق سنگین پیشرفته ای دارد. اینورتر آی مستر A1 یا همان اینورتر آی مستر سری پریمیوم دو نوع ورودی سه فاز و تک فاز دارد. محدوه ولتاژی و توانی این دو نوع هم برابر است با:

  1. ورودی تک فاز اینورتر آی مستر A1، خروجی سه فاز ۲۲۰ ولت دارد و توان آن هم برابر با ۵٫۵ کیلو وات تا ۹۰ کیلو وات است.
  2. ورودی سه فاز اینورتر آی مستر A1، خروجی سه فاز ۳۸۰ ولت دارد و توان آن هم برابر با ۵٫۵ کیلو وات تا ۱۶۰ کیلو وات است.

نکته اینجا است که مدل سه فاز ۲۲۰ ولت اینورتر آی مستر A1 به صورت سفارشی و خیلی محدود، وارد کشور ایران می شود ولی اینورتر آی مستر A1 سه فاز ۳۸۰ ولت تا توان ۱۳۲ کیلو وات در بازار ایران وجود ندارد.

 

۱٫      اینورتر آی مستر E1 یا همان اینورتر آی مستر سری جنرال در نمایندگی اینورتر آی مستر

اینورتر آی مستر E1 یا همان اینورتر آی مستر سری جنرال، هم یکی دیگر از انواع اینورتر آی مستر است. محدوده توان این نوع درایو، برابر با ۵٫۵ کیلو وات تا ۳۷۵ کیلو وات است. کاربری اینورتر آی مستر E1 یا همان اینورتر آی مستر سری جنرال برای وسایلی مانند فن و پمپ است. اینورتر آی مستر E1 ، مدل تک فاز، محدوده توانی ۰٫۴ کیلو وات تا ۲۲ کیلو وات را هم دارد ولی مدل سه فاز آن در کشور ایران بسیار پر استفاده تر است. اینورتر آی مستر سری جنرال، مدل بهبود یافته و پیشرفته هم دارد و آن هم اینورتر Hyundai-N700E است. این مدل از اینورتر، در انواع کاربری‌های صنعتی به کار می رود. چه کاربری‌های صنعتی سبک، چه کاربری‌های صنعتی نیمه سنگین و چه کاربری‌های صنعتی سنگین. این کاربردها عبارت هستند از: انواع برج خنک کننده و انواع فن و انواع پمپ و نوارنقاله و ماشین نساجی.

 

۲٫      اینورتر آی مستر U1 یا همان اینورتر سری میکرو در نمایندگی اینورتر آی مستر

اینورتر آی مستر U1 یا همان اینورتر سری میکرو نیز یکی دیگر از انواع اینورتر آی مستر است. محدوده توان این نوع اینورتر هم ۰٫۴ کیلو وات تا ۳٫۷ کیلو وات است. اینورتر آی مستر U1 یا همان اینورتر سری میکرو، دارای کاربری عمومی سبک و ماشین سازی می‌باشد. اینورتر آی مستر U1 هم ورودی سه فاز و هم ورودی تک فاز دارد. ورودی تک فاز آن، خروجی سه فاز ۲۲۰ ولت دارد و توان آن نیز برابر با ۰٫۴ کیلو وات تا ۲٫۲ کیلو وات است. ورودی سه فاز اینورتر آی مستر U1 یا همان اینورتر سری میکرو نیز خروجی سه فاز ۳۸۰ ولت و توانی برابر با ۰٫۴ کیلو وات تا ۴ کیلو وات دارد.

۱٫      اینورتر آی مستر C1 یا همان سری کامپکت در نمایندگی اینورتر آی مستر

اینورتر آی مستر C1 یا همان سری کامپکت هم یکی دیگر از انواع اینورتر آی مستر است. محدوده توان اینورتر آی مستر C1 یا همان سری کامپکت نیز برابر با ۵٫۵ الی ۳۰ کیلو وات می‌باشد. کاربری عمومی اینورتر آی مستر C1، سبک و استاندارد است و برای کاربردهای سنگین از این نوع مستر استفاده نمی شود. اینورتر آی مستر C1 یا همان سری کامپکت، هم ورودی های تک فاز و هم ورودی های سه فاز دارد که ورودی تک فاز آن خروجی سه فاز ۲۲۰ ولت و  توانی برابر با ۵٫۵ تا ۱۵ کیلو وات دارد. ورودی سه فاز آن هم خروجی سه فاز ۳۸۰ ولت و توانی برابر با ۵٫۵ تا ۲۲ کیلو وات دارد.

عنوان

ویژگی‌های فنی اینورتر آی مستر در نمایندگی اینورتر آی مستر

اینورتر آی مستر (iMaster) دارای انواع کاربری و خصوصیات و ویژگی‌های فنی مختلف است. همین امر باعث می‌شود که این وسیله در ابعاد و ظرفیت‌های مختلفی تولید شده و به مشتریان مخلف ارائه گردد. در صورتی که بخواهیم تنها از لحاظ ولتاژ خروجی، اینورتر آی مستر را به چند دسته تقسیم کنیم باید بگوییم که از این لحاظ، اینورتر آی مستر به دو دسته زیر تقسیم می‌گردد:

  1. درایو یا اینورتر آی مستر با خروجی سه فاز ۲۲۰ ولت که ورودی تک فاز است.
  2. درایو یا اینورتر آی مستر با خروجی سه فاز ۳۸۰ ولت که ورودی سه فاز است.

سایت صنعت برق و نمایندگی آی مستر

در سایت اینترنتی شرکت صنعت برق که دارای آدرس اینترنتی https://sanatbargh.com/ می‌باشد، می‌توانید با فروشندگان و هم چنین با نمایندگی آی مستر آشنا شوید. سایت صنعت برق به قصد ایجاد ارتباط بین فروشندگان و خریداران محصولات برقی طراحی شده است.

عنوان

سوالات متداول

انواع اینورتر آی مستر در نمایندگی اینورتر آی مستر را نام ببرید؟

  1. اینورتر آی مستر A1 یا اینورتر آی مستر سری پریمیوم در نمایندگی اینورتر آی مستر
  2.  اینورتر آی مستر E1 یا همان اینورتر آی مستر سری جنرال در نمایندگی اینورتر آی مستر
  3.  اینورتر آی مستر U1 یا همان اینورتر سری میکرو در نمایندگی اینورتر آی مستر
  4.  اینورتر آی مستر C1 یا همان سری کامپکت در نمایندگی اینورتر آی مستر

اینورتر آی مستر به چند دسته تقسیم میشود؟

  1. درایو یا اینورتر آی مستر با خروجی سه فاز ۲۲۰ ولت که ورودی تک فاز است.
  2. درایو یا اینورتر آی مستر با خروجی سه فاز ۳۸۰ ولت که ورودی سه فاز است.

ثبت نظر