اینورتر-ال-اس-صنعت-برق

اینورتر ال اس سری g5

اینورتر-ال-اس-صنعت-برق

اینورتر صنعتی ال اس مدل iC5

اینورتر ال اس - صنعت برق

اینورتر ال اس مدل SV004IG5A-4 سه فاز ظرفیت ۴ کیلووات

عنوان

اینورتر ال اس چیست ؟

اینورتر ال اس و یا همان درایو ال اس، دور الکترو موتور و یا سرعت چرخش الکترو موتور را کنترل می‌کند. درایوها به دسته ای از تجهیزات برقی گفته می‌شود که از قطعات الکترونیکی مثل ترانزیستورها ساخته شده اند. در صورتی که در الکتروموتورها تنظیم دور صورت پذیرد، برق و در کل، انرژی خیلی زیادی صرفه جویی می‌شود. این صرفه جویی انرژی در موارد و کاربردهای زیادی اتفاق می‌افتد. اینورتر ال اس، عمل کنترل سرعت یا دور الکترو موتور را به خوبی انجام می‌دهد. در واقع درایو ال اس می‌تواند دور الکترو موتور را از صفر تا عددی معادل با چند برابر دور نامی‌ موتور تغییر دهد. این تغییر هم به صورت پیوسته رخ خواهد داد تا مشکل خاصی پیش نیاید. وقتی که اینورتر ال اس، سرعت الکترو موتورها را کنترل می‌نماید، فرآیندهای صنعتی، انعطاف‌ بسیار بیشتری پیدا می‌کنند و در کاربردهای خیلی زیادی، انرژی هم به حد زیادی، صرفه جویی خواهد شد. از سوی دیگر، با کمک درایو ال اس، جریان راه‌ اندازی دریافتی از شبکه، به میزان زیادی کم می‌شود. این کم شدن جریان راه اندازی دریافتی، به نحوی خواهد بود که این جریان بسیار کم تر از جریان نامی‌ الکترو موتور شود.
اینورتر ال اس، توان شروع و توقف الکترو موتور را به طور نرم و کنترل شده دارا است. زمان شروع و توقف الکترو موتور را می‌توان به دقت تنظیم کرد. ممکن است این زمان‌ها خیلی کم و ناچیز و در حد ثانیه باشند و یا خیلی طولانی و در حد ساعت و دقیقه باشند. توانایی درایو ال اس در شروع و توقف نرم و کنترل شده الکترو موتور باعث می‌شود که تنش‌های مکانیکی در کوپلینگ‌ها و تجهیزات دوار دیگر کم شود.

قیمت انواع اینورتر ال اس

اینورتر ال اس دارای انواع و مدل‌های مختلفی می‌باشد. به عنوان مثال اینورتر ال اس به صورت سه فاز و تک فاز وجود دارد. از طرف دیگر، درایو ال اس می‌تواند دارای توان‌های مختلفی باشد. هر کدام از این اینورترهایی که در توانهای متفاوتی هستند، برای انجام کارهای گوناگون و متنوعی طراحی می‌شوند. در واقع هر اینورتر با توان مشخص برای یک صنعت مشخصی مفید است. از سوی دیگر، درایوهای ال اس را می‌توان از لحاظ سطح کارایی به دو گروه درایوهای ال اس ضعیف و درایوهای ال اس متوسط تقسیم بندی نمود. خود درایوهای ال اس ضعیف هم به سه گروه زیر تقسیم بندی می‌شوند. درایو ال اس ضعیف تک فاز ۲۰۰ تا ۲۳۰ ولت و درایو ال اس ضعیف سه فاز ۲۲۰ و ۲۳۰ ولتی و درایو ال اس ضعیف ولتاژ ورودی سه فاز ۳۸۰ تا ۴۸۰ ولتی. درایو ls متوسط هم دارای قدرت ولتاژی از سه کیلو وات تا دوازده و نیم کیلو وات می‌باشد. معمولاً درایوهای ال اس متوسط به صورت سفارشی ساخته می‌شوند، چرا که نوع کاربری آن‌ها متفاوت است. اگر بخواهیم در مورد قیمت انواع درایو ال صحبت کنیم، باید بگوییم که طبیعتاً درایو‌های ال اس ضعیف از درایوهای ال اس متوسط، قیمت پایین تری دارند. از طرف دیگر، درایو ال اس تک فاز نسبت به درایوهای ال اس سه فاز، قیمت پایین تری خواهند داشت. البته عوامل دیگری هم در قیمت درایو ال اس تاثیر گذار می‌باشند. طبیعتا هر چقدر که ولتاژ یک درایو ال اس پایین تر باشد، قیمت آن هم به همان تناسب، پایین تر خواهد بود.

فروش درایو ال اس

در سایت اینترنتی صنعت برق می‌توانید قیمت انواع درایو ال اس را مشاهده نمایید. امروزه فروش اینورتر ال اس در هر فروشگاه حضوری و سایت اینترنتی فروش محصولات برقی صورت می‌پذیرد. در سایت صنعت برق هم فروش اینورتر ال اس را انجام می‌پذیرد. در این سایت، فروشندگان درایو ال اس را می‌توانید مشاهده کنید و با آنها ارتباط بگیرید و محصول مورد نظر خود را از آنها بخرید. البته بیشتر فروشندگان و خریداران موجود در سایت صنعت برق، خریداران و فروشندگان عمده هستند.

عنوان

خرید اینورتر ال اس

درایو ال اس، یک کالای بسیار پرکاربرد و همه پسند است و به همین دلیل در فروشگاه‌های حضوری مختلف و همچنین در انواع سایت‌های اینترنتی می‌توانید، این نوع درایو را به راحتی پیدا کنید. در سایت صنعت برق شما می‌توانید با فروشندگان مطرح محصولات متنوع برقی از جمله نمایندگی اینورتر ال اس آشنا شوید. این سایت به منظور برقراری اتصال و ارتباط بین مشتریان و فروشندگان، طراحی شده است.

اینورتر ال اس برای کاربری‌های مختلف صنعتی از ماشین آلات مختلف گرفته تا کنترل فرآیندهای صنعتی بسیار مفید می‌باشد. استفاده از درایو ال اس باعث می‌شود که کیفیت محصولات تولید شده بسیار بالا برود و همچنین هزینه مربوط به نگهداری و تعمیرات واحد صنعتی هم به اندازه زیادی کم می‌شود. درایو ال اس انرژی سیوینگ بسیار مناسبی دارد و مزیت دیگری که این نوع اینورتر دارد این است که به راحتی نصب و راه اندازی می‌شود و هیچ گونه سختی بابت کار با آن نخواهید داشت.

کاتالوگ اینورتر ال اس

درایو ال اس یا همان اینورتر ال اس یک محصول ساخت کشور کره جنوبی می‌باشد. می‌دانید که کشور کره جنوبی همیشه محصولات با کیفیتی را در همه زمینه‌ها ساخته است و درایو ال اس هم مانند بقیه محصولات ساخت کشور کره جنوبی، کیفیت بسیار بالایی دارد. شرکت ال اس یکی از زیر مجموعه‌های شرکت بسیار مطرح و پر طرفدار ال جی است. زمینه فعالیت شرکت ال اس هم اتوماسیون و تجهیزات صنعتی می‌باشد. اگر بخواهیم کمی در مورد شرکت ال اس توضیح دهیم باید بگوییم که این شرکت در سال ۱۹۷۴ میلادی و به وسیله لاکی پاکینگ و در کشور کره جنوبی شروع به کار کرد و در سال ۲۰۰۵ میلادی به نام ال اس تغییر پیدا نمود. در همه این سالها این شرکت یکی از بهترین و مطرح ترین تولید کنندگان تجهیزات صنعتی در دنیا به شمار می‌رفته است.

عنوان

مشخصات فنی اینورتر ال اس

درایو ال اس دارای ویژگیهای مثبت بسیار زیادی است که آن را در بین انواع اینورترها، سرآمد کرده است. ویژگی‌های درایو ال اس در ادامه آمده است:

  1. کیفیت درایو ال اس بسیار بالا است.
  2. از لحاظ اقتصادی هم درایو ال اس به صرفه است، چرا که قیمت آن نسبت به انواع دیگر اینورتر موجود در بازار، مناسب می‌باشد. فراموش نکنیم که کیفیت درایو ال اس نسبت به کیفیت درایوهای دیگر بهتر است و همین امر باعث می‌شود که حتی اگر قیمت این نوع درایو با درایوهای دیگر یکسان باشد باز هم خرید درایو ال اس به صرفه خواهد بود.
  3. درایو ls دارای گارانتی یا همان خدمات پس از فروش رایگان می‌باشد. این خدمات هم به بهترین نحو ممکن به مشتریان ارائه می‌شود و مثل بسیاری از محصولات دیگر نیست که گارانتی، فقط به عنوان یک نام در کنار محصول باشد و در مواقع لازم به داد مشتری نرسد.
  4. درایو ال اس، راندمان و کارایی بسیار بالایی دارد. به بیان دیگر، این نوع درایو هیچ موقع مشتریان خود را ناامید نمی کند.
  5. تنوع بسیار زیادی در مدل‌های درایو ال اس وجود دارد.
  6. درایور اس دارای دقت بسیار بالایی است و می‌دانید که دقت بالا در تجهیزات صنعتی، اهمیت فراوانی دارد و در خیلی از موارد از بروز مشکلات فراوانی جلوگیری می‌نماید.

عنوان

سوالات متداول اینورتر ال اس

اینورتر ال اس چیست ؟

درایو ال اس و یا همان اینورتر ال اس، دور الکترو موتور و یا سرعت چرخش الکترو موتور را کنترل می‌کند. درایوها به دسته ای از تجهیزات برقی گفته می‌شود که از قطعات الکترونیکی مثل ترانزیستورها ساخته شده اند. در صورتی که در الکتروموتورها تنظیم دور صورت پذیرد، برق و در کل، انرژی خیلی زیادی صرفه جویی می‌شود.

ویژگی‌های اینورتر ال اس را نام ببرید؟

  1. کیفیت اینورتر ال اس بسیار بالا است.
  2. از لحاظ اقتصادی هم درایو ال اس به صرفه است
  3. درایو ls دارای گارانتی یا همان خدمات پس از فروش رایگان می‌باشد.
  4. درایو ال اس، راندمان و کارایی بسیار بالایی دارد
ثبت نظر