عنوان

سافت استارتر زیمنس البرز

عنوان

سافت استارتر زیمنس یکی از وسیله هایی است که برای راه اندازی نرم موتور مورد استفاده قرار می گیرد و مدل های متنوعی دارد.

عنوان

سافت استارتر زیمنس چیست ؟

سافت استارتر زیمنس یکی از وسیله هایی است که برای راه اندازی نرم موتور مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این وسیله، از مشکلات مکانیکی و الکتریکی که ناشی از راه اندازی مستقیم می باشد، جلوگیری خواهد شد.  این وسیله می تواند به وسیله مدارات، سیستم تغذیه را به موتور وصل کند. اما باید بدانید که اتصال آن به صورت تدریجی می باشد. در واقع شما باید به خوبی بدانید که سافت استارتر زیمنس البرز کنترل پذیر می باشد. این وسیله توان الکتریکی را می تواند به صورت تدریجی به بخش موتور منتقل سازد.

پل های تریستوری متنوعی روی سافت استارتر زیمنس البرز نصب شده است. هر یک از این پل ها را می توانند به وسیله مدار الکترونیکی راه اندازی کنند. شما با استفاده از این وسیله می توانید جریان هجومی را محدود کنید و سپس از پیک های جریان دوری نمایید. از سافت های زیمنس برای راه اندازی کردن موتورهای القایی استفاده می کنند. با استفاده از آنها، دستگاه قادر است که جایگزین استارت های معمولی شود و از سیستم ساده تری استفاده کند. در انواع صنایع، استارترهای زیمنس را به کار می گیرند.

سافت استارتر آنالوگ زیمنس البرز

در سافت استارتر زیمنس ولتاژی که وارد می شود، روی دو فاز قرار می گیرد. در این سافت ها شما می توانید ۲ الی ۳ پتانسیومتر را برای تنظیمات دستگاه به کار بگیرید. سافت هایی که دیجیتال هستند روی سه فاز قرار می گیرند.

سافت های دیجیتال دارای توابع متعدد می باشند و برای بهبود عملکرد پارامترهای متنوع استفاده می شوندسافت های دیجیتال را در دسته بندی های متنوعی تولید می کنند که دارای امکانات متفاوتی هستند. در واقع سافت های دیجیتال دارای صفحه نمایش می باشند که در این صفحه تمامی اطلاعات درج می شود. اما سافت های آنالوگ تنها به چراغ های ال ای دی مجهز هستند و وضعیت سافت را مشخص می نمایند.

عنوان

انواع سافت استارتر زیمنس

سافت استارتر زیمنس دارای مدل های متنوعی است که شما هر یک از آنها را می توانید در محیط های متنوع قرار دهید. یکی از انواع سافت های استارتر زیمنس با عملکرد پایه می باشد. این سافت ها دسته بندی های متنوعی دارند که نمونه ۳RW4 هزینه مناسب تری نسبت به دیگر مدل ها دارد. توان آن ۵۵ کیلووات می باشد و در بیشتر صنایع استفاده می شود.

یکی از دیگر مدل های سافت استارتر زیمنس که کاربرد زیادی دارد مدل متوسط با کاربری عمومی است. این نمونه از استارترهای زیمنس را از توان ۵ و نیم تا ۵۶۰ تولید می کنند. مدل دیگر استارترهای زیمنس پیشرفته است که کارایی بالایی دارد. این سافت استارتر از پنج و نیم تا ۱۲۰۰ کیلو وات انرژی دارد و دارای ساختار خاص و پیشرفته ای می باشد.

عنوان

مشخصات سافت استارتر زیمنس

سافت استارتر زیمنس توان بالایی دارد که در مدل های متفاوتی تولید می ‌شود. در صورتی که روش راه اندازی ستاره و مثلث برای انواع موتورهای سه فاز به کار گرفته نشود از سافت استارترهای زیمنس استفاده می ‌کنند. طیف گسترده‌ ای از سافت استارتر های زیمنس را برای هر کاربردی تولید می‌ نمایند. دسته بندی های متنوع این وسیله الکتریکی را باید مورد بررسی قرار دهید و سپس کاربردی ترین مدل را خریداری کنید.

 انواع سافت استارتر زیمنس عملکرد استثنایی در سخت ‌ترین شرایط از خود نشان می دهند. تکنولوژی سوئیچینگ ترکیبی به صورت مدرن برای هر یک از آنها به کار گرفته شده است. شما می توانید جهت استفاده طولانی مدت و برای صرفه جویی در انرژی یکی از مدل‌ های سافت استارتر های زیمنس را خریداری کنید و استفاده نمایید.

عنوان

کاتالوگ سافت استارتر زیمنس البرز

با بررسی کاتالوگ سافت استارتر زیمنس البرز می توانید یکی از مدل های متفاوت این وسیله را خریداری کنید. هر یک از ویژگی ها و نکاتی که مربوط به سافت استارتر می باشد را در کاتالوگ وارد کرده ‌اند. بر همین اساس شما توان و مشخصات انواع سافت استارتر ها را در کاتالوگ مشاهده خواهید کرد و سپس به یکی از آنها را طبق نیاز صنعت تان تهیه می نمایید. توجه داشته باشید که زمان بررسی کاتالوگ سافت استارتر زیمنس البرز باید درباره کیفیت و گارانتی قطعات استارتر اطلاعات کافی کسب نمایید.

عنوان

خرید سافت استارتر زیمنس

برای خرید هر یک از انواع مدل های سافت استارتر زیمنس می توانید به صورت اینترنتی اقدام نمایید. فروشگاه صنعت برق ارائه دهنده مدل های متفاوت سافت استارتر می باشد. جهت خریداری مدل های گوناگون سافت استارترهای زیمنس باید کارایی آنها را ابتدا بررسی نمایید. سپس طبق نیاز صنعت یکی از مدل ها و طراحی های متفاوت سافت استارتر خریداری کنید.

توجه داشته باشید که زمان خریداری استارترهای زیمنس باید گارانتی و کیفیت آنها را بررسی نمایید.. توجه داشته باشید که زمان خریداری استارترهای زیمنس باید گارانتی و کیفیت آنها را بررسی نمایید. برخی از مدل های استارترهای زیمنس دارای کیفیت مناسبی نیستند و طول عمر زیادی از خود نشان نمی دهند. در واقع آنها را تولید کنندگان داخلی با قطعات بی کیفیت تولید می کنند و گارانتی آنها را هم تحویل مشتری نمی دهند.

عنوان

فروش سافت استارتر زیمنس

فروش سافت استارتر زیمنس در فروشگاه صنعت برق به صورت اینترنتی انجام می شود. هزینه خرید هر یک از مدل های سافت های زیمنس عمده می باشد. به همین دلیل شما می توانید با قیمتی مناسب مدل های متفاوت استارتر زیمنس را از این فروشگاه خریداری کنید. فروش انواع سافت استارترهای زیمنس بر اساس استانداردهای بین المللی انجام خواهد شد. فروشگاه صنعت برق و گارانتی سافت استارتر زیمنس را به مشتریان تحویل می دهد تا آنها با اطمینان خاطر از سافت استارتر استفاده کنند.

عنوان

نمایندگی سافت استارتر زیمنس

اگر شما قصد خرید سافت استارتر زیمنس آلمان را دارید تنها باید به نمایندگی معتبر سافت استارتر مراجعه کنید. امروزه تعداد نمایندگی هایی که در سطح شهر فروش سافت استارتر ها را بر عهده دارند زیاد است. اما باید بدانید که تمامی آنها به صورت قانونی فعالیت فروش سافت استارتر ها را بر عهده ندارند.

قیمت سافت استارتر زیمنس

قیمت هر یک از مدل های سافت استارتر زیمنس با یکدیگر فرق می کند. هر چه که توان و عملکرد سافت استارتر بالاتر باشد هزینه خریداری آن افزایش پیدا خواهد کرد.

زمان خرید انواع سافت استارتر های زیمنس باید در مورد کارایی و همچنین ویژگی های آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید. هزینه خرید سافت های زیمنس طبق قیمت روزانه ارزهای وارداتی اعلام می شود.

عنوان

سوالات متداول

سافت استارتر زیمنس چیست ؟

سافت استارتر زیمنس یکی از وسیله هایی است که برای راه اندازی نرم موتور مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این وسیله، از مشکلات مکانیکی و الکتریکی که ناشی از راه اندازی مستقیم می باشد، جلوگیری خواهد شد.  این وسیله می تواند به وسیله مدارات، سیستم تغذیه را به موتور وصل کند. اما باید بدانید که اتصال آن به صورت تدریجی می باشد.

سافت استارتر آنالوگ زیمنس چیست؟

در سافت استارتر زیمنس ولتاژی که وارد می شود، روی دو فاز قرار می گیرد. در این سافت ها شما می توانید ۲ الی ۳ پتانسیومتر را برای تنظیمات دستگاه به کار بگیرید. سافت هایی که دیجیتال هستند روی سه فاز قرار می گیرند. سافت های دیجیتال دارای توابع متعدد می باشند و برای بهبود عملکرد پارامترهای متنوع استفاده می شوند

مشخصات سافت استارتر زیمنس چیست؟

سافت استارتر زیمنس توان بالایی دارد که در مدل های متفاوتی تولید می ‌شود. در صورتی که روش راه اندازی ستاره و مثلث برای انواع موتورهای سه فاز به کار گرفته نشود از سافت استارترهای زیمنس استفاده می ‌کنند. طیف گسترده‌ ای از سافت استارتر های زیمنس را برای هر کاربردی تولید می‌ نمایند

ثبت نظر