عنوان

نمایندگی سیماران در لاله زار

شرکت سیماران به عنوان یک تولید کننده برتر در صنعت الکترونیک، فعالیت خود را در سال ۱۳۵۰ آغاز کرد. اگرچه در ابتدا، گستره تولیدات این شرکت، چندان زیاد نبود و به موارد خاصی، محدود می شد اما به مرور زمان و با بهره گیری از تکنولوژی های روز، توانست تولیدات خود را گسترش داده و نام و آوازه بیشتری برای خود رقم بزند.

 این شرکت هم اکنون، محصولاتی مانند: دزدگیر برای ساختمان های مسکونی و اداری، UPS  ، درب های اتوماتیکی، دوربین های مدار بسته ، آنتن مرکزی و… را تولید و وارد بازار  می کند. شرکت الکترونیکی سیماران با پیشرفت زیادی که در طی سال های اخیر داشته است ، توانسته محصولات جدید دیگری مانند: سیستم های هوشمند سازی ، تجهیزات روشنایی ، لوازم خانگی ، سیستم های مبتنی RFID  و… را به مجموعه تولیدات خود اضافه کند.  

اخذ نمایندگی سیماران :

شرکت سیماران با اخذ نمایندگی انحصاری از کشور های خارجی  فعالیت خود را به طور کاملا رسمی در سال ۱۳۵۰ آغاز کرد و پیشرفت زیادی در زمینه صنعت الکترونیک تا کنون داشته است. روند رو به رشد این برند معروف باعث شده است تا در بخش های مختلف کشور، نمایندگی های را احداث کرده و دسترسی به محصولات خود را برای مشتریان، آسان تر کند. برای اخذ نمایندگی سیماران، می توانید وارد وب سایت اختصاصی این مجموعه شوید و اطلاعات لازم را بارگزاری نمایید. به این ترتیب می توانید فعالیت خود را به عنوان نماینده رسمی سیماران شروع کنید.

عنوان

لیست محصولات نمایندگی سیماران

وقتی وارد یک فروشگاه لوازم الکترونیکی می شوید، ممکن است با برند های بسیار متنوعی روبرو شوید که انتخاب و خرید را برای شما کمی سخت و دشوار می کند. در این بین، اگر محصولات سیماران را در بین کالا های عرضه شده توسط فروشگاه مورد نظر مشاهده نمودید، بدون هدر دادن وقت و انرژی خود، فورا به سراغ محصولات سیماران بروید. کیفیت محصولات سیماران تضمین شده است.  در ادامه به لیست محصولات سیماران در لاله زار اشاره می شود:

  • عرضه لوازم خانگی مانند: ساندویچ ساز ، فلاسک ، جارو برقی دیجیتالی ، پنکه برقی ، چای ساز ، پلو پز و….
  • درب های اتوماتیکی عرضه شده توسط شرکت سیماران مانند: درب های پارگینکی ، درب های راه بند و کنترل تردد، بر اساس تکنولوژی های روز دنیا ساخته شده است و در صنایع مختلف، بسیار پر کاربرد هستند.
  • لامپ و تجهیزات روشنایی این شرکت شامل مواردی مانند: لامپ هالوژن ، لامپ اشکی ، لامپ شمعی ، لامپ قارچی، لامپ استوانه ای و…. می شود که همگی از بهترین تجهیزات روشنایی بازار به شمار می روند.
  • درب باز کن های تصویری این شرکت در سه اندازه ، ۳٫۵ ، ۴ و ۷ و در دو مدل حافظه دار و بی حافظه عرضه می شوند. بر اساس نیاز کاربری خود می توانید، محصول مورد نظر تان را در فروشگاه اینترنتی صنعت برق، خریداری کنید.
  • پنل های شرکت سیماران شامل: پنل کدینگ ، فرداد ، فوژان و فراز هستند که همگی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و مزایای ویژه ای را در اختیار کاربران قرار می دهند.
  • دوربین های مدار بسته سیماران نیز دارای تنوع هستند. دو نوع رایج آنخها شامل Ahd و ip  ، می شود. برای این که ویدیو و عکس های داخل دوربین را ببینید باید برای نوع اول یعنی Ahd  از دستگاه DVR  و برای نوع دوم ip  از دستگاه NVR  استفاده شود.
  • آنتن های شرکت سیماران هم به نوبه خود از محصولات خوب این شرکت به شمار می روند و در دو نوع ، آنتن اکتیو و مرکزی وارد بازار می شوند.

عنوان

خرید محصولات نمایندگی سیماران

همه محصولات سیماران دارای کیفیت خوب ، کاربرد زیاد ، جنس عالی و به طور خلاصه تمام آن ویژگی هایی هستند که مشتری انتظار دارد.  کیفیت و کارایی بسیار خوب این محصولات باعث شده است تا از آنها در مکان های مختلف استفاده شود. بدون تردید، شرکت سیماران با سابقه درخشان و تجارب حرفه ای که در طی این چند سال کسب کرده است، می تواند بهترین خدمات را برای شما، مشتریان محترم فراهم کند. برای مشاهده محصولات سیماران و مطلع شدن از قیمت آنها می توانید به فروشگاه آنلاین صنعت برق سر بزنید. در صورتی که امکان مراجعه حضوری برای شما مشتریان محترم فراهم باشد، همکاران ما در صنعت برق، خوشحال می شوند که میزبان شما باشند و از نزدیک، اطلاعات لازم در مورد محصولات این برند برتر را در اختیار شما قرار بدهند.

آشنایی با نمایندگی سیماران

فروشگاه سیماران، که به صورت وب سایت فروشگاهی سیماران در فضای مجازی فعالیت دارد، به طور پیوسته، محصولات خود را به روز می کند و لیست محصولات جدید را به همراه تمام مشخصات آنها بر روی سایت قرار می دهد. به این ترتیب، مشتری می تواند مشخصات کامل محصولات را ببیند. همچنین این شرکت با ارائه خدمات پس از فروش، توانسته اعتماد مشتریان را جلب کند و اسباب رضایت آنها را فراهم سازد.  برای خرید محصولات مورد نظر خود، همین الان از وب سایت فروشگاهی صنعت برق دیدن کنید. قیمت های رقابتی ما، شما را شگفت زده خواهند کرد.

گارانتی محصولات سیماران چند مدت است؟

شرکت معتبر سیماران گارانتی محصولات خود را در مدت زمان ۱۲ ماه تا ۳۰ ماه برای خریداران قرار داده است. در صورت بروز هر گونه مشکلی در کارایی محصولات خریداری شده، می توانید به نمایندگی سیماران مراجعه کنید.  البته برای این که هزینه‌ پرداخت نکنید و از خدمات رایگان این مجموعه بهره­مند شوید، باید مدت زمان گارانتی شما تمام نشده باشد‌.

عنوان

نمایندگی سیماران در لاله زار

گاهی اوقات محصولاتی که خریداری می کنید، در صورت عدم استفاده صحیح ممکن است دچار مشکلاتی شوند که شاید نیاز به تعمیر یا تعویض آن داشته باشید. در این صورت بهتر است مستقیما به سراغ نمایندگی سیماران در لاله زار بروید. اگر در محصولات سیماران شما مشکلی به وجود آمد، توصیه می کنیم بدون فوت وقت به نمایندگی سیماران در لاله زار رجوع کنید تا در اسرع وقت وسیله ی شما درست شود.

لیست نمایندگی سیماران

برای این که بهترین محصولات الکترونیکی مانند: درب بازکن ، دوربین های مدار بسته ، آنتن ها ، لامپ ها و…. را در محل زندگی خود داشته باشید، می توانید به فروشگاه های عرضه کننده محصولات سیماران مراجعه کنید.  سیماران در اکثر استان های کشور دارای نمایندگی است و  طیف وسیعی از محصولات خود را با کیفیت برتر و قیمت مناسب در اختیار مشتریان، قرار می دهد. با خرید از فروشگاه اینترنتی صنعت برق به عنوان نمایندگی سیماران از خرید خود اطمینان داشته باشید. به طور حتم، محصولات سیماران بهترین کیفیت و بالاترین سطح کارایی  را برای شما به ارمغان می آورند.

عنوان

سوالات متداول

گارانتی محصولات سیماران چند مدت است؟

شرکت معتبر سیماران گارانتی محصولات خود را در مدت زمان ۱۲ ماه تا ۳۰ ماه برای خریداران قرار داده است. در صورت بروز هر گونه مشکلی در کارایی محصولات خریداری شده، می توانید به نمایندگی سیماران مراجعه کنید.

محصولات نمایندگی سیماران را نام ببرید؟

عرضه لوازم خانگی
درب های اتوماتیکی
لامپ و تجهیزات روشنایی
درب باز کن های تصویری
پنل های شرکت سیماران شامل

ثبت نظر