عنوان

لامپ ال ای دی

لامپ ال ای دی به لامپی گفته می شود که در جهت روشنایی از دیود نور افشان استفاده می کند. این نوع لامپ ها انواع متعددی دارند که در ادامه مهم ترین آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

انواع لامپ ال ای دی

لامپ های ال ای دی حبابی: این نوع لامپ ال ای دی نور را به طور مستقیم ساطع می کند از این رو بیشتر در فروشگاه ها به منظور خوب دیده شدن محصولات استفاده می شوند. البته دقت داشته باشید که در برخی از منازل نیز ممکن است از این نوع لامپ ها استفاده کنند.

لامپ های ال ای دی گل: این نوع لامپ ها همان طور که از نامشان مشخص است به شکل گل طراحی و ساخته شده اند. این نمونه از لامپ ها با توجه به زیبایی ظاهری که دارند، باعث شده افراد زیادی برای روشنایی منازل خود آن ها را خریداری کنند.

لامپ های ال ای دی فیلامنتی: این نوع لامپ ال ای دی توان مصرفی بسیار کمی دارد و از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به لامپ های رشته ای دارند. اما تنها تفاوت آن با سایر لامپ های ال ای دی این است که گرمای بسیار کمی را تولید می کنند. از این رو بیشتر در لوستر هایی که دارای شید هستند مورد استفاده قرار می گیرند. به علت این که اگر لامپ لوستر گرمای زیادی را تولید کند امکان این که شید را بسوزاند، بسیار زیاد است.

لامپ های ال ای دی هالوژنی: این نوع لامپ های ال ای دی بیشتر در محیط های صنعتی، تجاری، مسکونی و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر این، در اکثر منازل و یا ادارات برای دکوراسیون از این لامپ ها استفاده می شود.

لامپ های ال ای دی شمعی: لامپ های شمعی از معروف ترین لامپ های ال ای دی محسوب می شوند. با توجه به این که این لامپ ها اندازه بسیار کوچکی دارند از این رو بیشتر در سرویس های بهداشتی، چراغ های مطالعه، لوستر ها و غیره استفاده می شوند.

لامپ های ال ای دی قارچی: این مدل از لامپ ها به گونه ای ساخته شده اند که نور را به طور مستقیم ساطع می کنند. علاوه بر این، بسیار با دوام هستند و طول عمر بالایی دارند‌ بنابراین در سوپر مارکت ها و فروشگاه ها برای زیبا جلوه دادن محصولات و خوب دیده شدن آن ها مورد استفاده قرار می گیرند.

لامپ های ال ای دی زیتونی: این مدل از لامپ ها، نوع خاصی از لامپ های ال ای دی محسوب می شوند که دارای دو درایو مجزا هستند. از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی لامپ های زیتونی می توان به زاویه تابش ۳۴۰ درجه ای آن ها اشاره کرد که توجه افراد زیادی را به خود جلب می کنند.

لامپ های ال ای دی وال واشر: این مدل لامپ ال ای دی بیشتر برای نور پردازی مورد استفاده قرار می گیرد. تکنولوژی طراحی این لامپ ها به گونه ای است که چند لامپ کوچک را به صورت خاص کنار یک دیگر قرار می دهند‌. تعداد و نوع لامپ ها و نحوه قرار گرفتن آن ها در وال واشر بسیار متفاوت است و با در نظر داشتن نیاز مصرف کنندگان تعیین می شود.

عنوان

پخش لامپ ال ای دی

پخش عمده لامپ ال ای دی با بهترین قیمت و بالا ترین کیفیت در مراکز فروش معتبر زیادی، در سراسر دنیا انجام می شود. بنابراین خرید و پخش عمده لامپ های ال ای دی از فروشگاه های مختلف در سراسر کشور امکان پذیر می باشد. معمولا فروشگاه ها تفاوت هایی را برای فروش و پخش محصولاتشان قائل می شوند تا محصولات خود را با قیمت مناسب تر و ارزان به دست مشتریان برسانند. در این میان مراکز بسیاری وجود دارد که هم به صورت حضوری و هم اینترنتی لامپ های ال ای دی را به فروش می رسانند. اما سایت فروشگاهی صنعت برق بهترین گزینه برای خرید این محصول، محسوب می شود.

قیمت لامپ ال ای دی

در رابطه با قیمت لامپ ال ای دی نمی توان اطلاعات دقیقی را ارائه داد، زیرا قیمت آن با توجه به عوامل مختلفی، متفاوت می باشد. از جمله این این عوامل تاثیر گذار می توان به نوع لامپ ال ای دی، کیفیت آن ، طول عمر محصول، مکانی که محصول را خریداری می نمایید و غیره اشاره کرد. از این رو نمی توان برای این محصول قیمت ثابت و معینی را تعریف نمود. علاوه بر موارد گفته شده قیمت محصول با توجه به نوسانات بازار و نرخ ارز دائما در حال تغییر و تحول می باشد.

مشخصات لامپ ال ای دی

به طور کلی لامپ ال ای دی طول عمر بیشتری را نسبت به تمامی لامپ های سیستم روشنایی دارد. البته نوع بدنه و درایو، نوع فناوری طراحی و ساخت و مدیریت حرارتی لامپ تاثیر به سزایی بر روی طول عمر لامپ دارد. امروزه لامپ ال ای دی در شکل و طرح های مختلفی ساخته می شود که بر روی بسته بندی لامپ، شکل لامپ و تصویر آن درج می شود. از مهم ترین مشخصاتی که در بسته بندی لامپ های ال ای دی مشاهده می شود، می توان به تکنولوژی ساخت، نوع چیپ و مدل آن اشاره کرد که SMD و COB دو نوع متداول آن می باشد.

عنوان

خرید لامپ ال ای دی

هنگامی که قصد دارید لامپ ال ای دی را برای منزل، اداره و غیره تهیه کنید، بایستی به نکات مهمی توجه کنید که ممکن است در نگاه اول اهمیتی نداشته باشد. به عنوان مثال میزان روشنایی و طول عمر لامپ بسیار حائز اهمیت است. به طور کلی برای خرید لامپ های ال ای دی باید تعداد لامپ مورد نیاز، نوردهی لامپ، کارایی لامپ، ساختار لامپ و برند آن را در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین لامپ را خریداری کنید.

فروش لامپ ال ای دی

امروزه در سراسر دنیا فروشگاه های متعددی وجود دارد که لامپ های سیستم روشنایی را به فروش می رسانند. با توجه به این که لامپ ال ای دی بسیار محبوب و پرطرفدار است و افراد زیادی آن ها را در مکان های مختلف استفاده می کنند. بنابراین بایستی آن را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید تا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد. شما می توانید برای خرید لامپ ال ای دی به سایت فروشگاهی صنعت برق مراجعه کنید و این محصول کاربردی را با قیمت مناسب و با کیفیت بالا خریداری کنید.

عنوان

سوالات متداول

انواع لامپ ال ای دی را نام ببرید؟

لامپ های ال ای دی حبابی
لامپ های ال ای دی گل
لامپ های ال ای دی فیلامنتی
لامپ های ال ای دی هالوژنی
لامپ های ال ای دی شمعی
لامپ های ال ای دی قارچی

مشخصات لامپ ال ای دی را توضیح دهید؟

به طور کلی لامپ ال ای دی طول عمر بیشتری را نسبت به تمامی لامپ های سیستم روشنایی دارد. البته نوع بدنه و درایو، نوع فناوری طراحی و ساخت و مدیریت حرارتی لامپ تاثیر به سزایی بر روی طول عمر لامپ دارد. امروزه لامپ ال ای دی در شکل و طرح های مختلفی ساخته می شود که بر روی بسته بندی لامپ، شکل لامپ و تصویر آن درج می شود.

ثبت نظر