عنوان

نمایندگی لامپ خزرشید

شرکت خزرشید، یکی از شرکت های بزرگ تولیدی انواع لامپ کم مصرف، لامپ ال ای دی و لامپ FPL در کشور است. مراکز نمایندگی لامپ خزرشید، ارائه دهنده محصولات خزرشید به خریداران هستند. مراکز نمایندگی در قسمت های مختلف کشور پراکنده می باشند. نمایندگی های متعددی در غرب و شرق تهران و همچنین در لاله زار به عرضه محصولات خزرشید می پردازند.

عنوان

نمایندگی لامپ خزرشید ارائه کننده انواع لامپ های تولیدی صنایع روشنایی خزرشید است. شرکت خزرشید در سال ۱۳۷۸ با هدف تولید بردهای الکترونیکی لوازم خانگی، کار خود را آغاز کرد، سپس در سال ۱۳۸۵، شروع به تولید انواع لامپ های کم مصرف نمود. هم اکنون صنایع روشنایی خزرشید، تولید کننده بزرگ انواع لامپ های کم مصرف، لامپ های LED و لامپ های FPL می باشد.

عرضه لامپ ال ای دی حبابی در نمایندگی لامپ خزرشید

شرکت خزرشید در شهرک صنعتی رشت و در مساحتی بالغ بر ۵۰ هزار متر مربع به فعالیت مشغول می باشد. این شرکت با کسب گواهینامه استاندارد سیستم ISO 10004 و کسب گواهی رضایت مندی مشتری و همچنین اخذ جایزه تولیدکننده برتر از وزارت صنایع، از برترین تولیدکنندگان انواع لامپ در کشور می باشد.

یکی دیگر از رموز موفقیت شرکت خزرشید، بهره مندی این شرکت از آزمایشگاه پیشرفته است که متشکل از دستگاه ها و تجهیزات به روز  می باشد. در این آزمایشگاه، تمامی لامپ های LED تولیدی خزرشید به طور دقیق، مورد تست و بررسی قرار می گیرند.

برخی از دستگاه های موجود در آزمایشگاه شرکت عبارتند از: دستگاه تستر زاویه و شدت نور، دستگاه اندازه گیری دمای اجزای لامپ، دستگاه ولتاژ بالا، دستگاه چرخه دما، دستگاه گشتاور سنج دیجیتال، دستگاه سیم ملتهب، دستگاه شعله سوزنی و غیره.

عنوان

نمایندگی لامپ خزرشید در تهران

برخی از محصولات عرضه شده در نمایندگی لامپ خزرشید به صورت زیر می باشند:

  • لامپ اشکی مات ۶ وات

این محصول از لامپ های LED خزرشید است که به شکل اشکی بوده و دارای سرپیچ کوچک یا E14 می باشد.

  • لامپ هالوژن خانگی ۶ وات

لامپ هالوژن خزرشید با توان مصرفی ۶ وات و شار نوری ۴۵۰ الی ۶۰۰ لومن، بسیار پرفروش می باشد. این مدل از لامپ نیز با فناوری LED تولید شده و دارای طول عمر ۱۵۰۰۰ ساعت می باشد.

  • انواع لامپ های حبابی با توان های مصرفی گوناگون

لامپهای حبابی خزرشید با توان های مصرفی ۸ تا ۷۰ وات در بازار موجود هستند.

  • پنل LED دایره

پنل های LED دایره خزرشید در مدل های ۶ اینچ، ۸ اینچ و ۱۱ اینچ با توان های مصرفی ۱۲، ۱۸ و ۲۴ وات در مراکز نمایندگی لامپ خزرشید عرضه می گردند. پنل های LED خزرشید، بسیار باریک بوده و به صورت توکار در سقف کاذب نصب می شوند.

  • پنل LED مربع

پنل های LED مربع خزرشید در سه مدل ۶ اینچ، ۸ اینچ و پنل ۵۰ وات ۶۰ در ۶۰ تولید می گردند. پنلی های ۶۰ در ۶۰ مربعی به طور معمول در سقف های کاذب ادارات، سازمان ها، بانک ها، محیط های بیمارستانی و درمانی، محیط های آموزشی و غیره استفاده می شوند.

  • لامپ کم مصرف نیم پیچ

یکی دیگر از پرفروش ترین لامپ های خزرشید، لامپ کم مصرف است که علاوه بر صرفه اقتصادی دارای پخش نور عالی می باشد.

عنوان

نمایندگی لامپ کم مصرف خزرشید

مراکز نمایندگی لامپ خزرشید ارائه دهنده انواع لامپ، بخصوص لامپ کم مصرف خزرشید می باشند. با استفاده از لامپ کم مصرف خزرشید به میزان  ۸۰ درصد، انرژی کمتری نسبت به لامپ های رشته ای صرف خواهد شد. عمر طولانی و قیمت مقرون به صرفه از مزایای لامپ کم مصرف خزرشید می باشد.

عرضه لامپ کم مصرف در نمایندگی لامپ خزرشید

نوع سرپیچ لامپ کم مصرف خزرشید E27 می باشد و این لامپ در دو رنگ آفتابی و مهتابی تولید می گردد. شار نوری لامپ کم مصرف ۲۵ وات خزرشید، ۱۴۰۰ لومن است. شکل لامپ کم مصرف خزرشید، به صورت نیم پیچ بوده، بنابراین ارتفاع کمتری نسبت به لامپ های کم مصرف دیگر دارد. این مدل از لامپ کم مصرف خزرشید به راحتی در حباب های لوستر بدون بیرون زدگی، جای داده می شود.

بهتر است بدانید، به طور کلی لامپ های کم مصرف نباید در محیط های مرطوب استفاده شوند. همچنین این لامپ ها بهتر است در فضاهایی مثل سرویس بهداشتی که در معرض روشن و خاموش کردن پی در پی قرار دارند، به کار برده نشوند. از سوی دیگر لامپ های کم مصرف در مدارهای حاوی دیمر نیز، پاسخ دهی مناسبی نداشته و شروع به چشمک زدن می کنند. اما این مژده به شما داده می شود که اگر محیط و فضای نصب لامپ مناسب باشد، لامپ کم مصرف خزرشید، حدود ۸۰۰۰ ساعت عمر مفید خواهد داشت.

عنوان

 نمایندگی لامپ خزرشید در شرق تهران

با توجه به این که لامپ های LED و لامپ های کم مصرف خزرشید، از نظر مشخصه های عملکردی و دوام، کارکرد مناسبی دارند، تقاضای بسیاری در نقاط مختلف کشور برای خریداری این لامپ ها وجود دارد. بنابراین شرکت خزرشید به این نیاز مشتریان، احترام گذاشته و در جای جای کشور، نمایندگی هایی را برای خدمات دهی به مشتریان قرار داده است.

عرضه لامپ اشکی ال ای دی در نمایندگی لامپ خزرشید

در شهر تهران نیز با توجه به فروش بالای لامپ های خزرشید، چندین مرکز نمایندگی خزرشید قرار دارند. برای اطلاع از آدرس دقیق و شماره تلفن مراکز نمایندگی لامپ خزرشید در شرق تهران می توانید، به سایت خزرشید مراجعه کرده و لیست نمایندگی های مجاز در شرق تهران را جستجو نمایید.

عنوان

نمایندگی لامپ خزرشید در غرب تهران

تنوع لامپ LED از دیگر عوامل پرفروش بودن محصولات خزرشید می باشد. لامپ های LED حبابی خزرشید با توان های مصرفی ۸، ۱۰، ۱۲، ۱۵، ۲۰، ۳۰، ۴۰، ۵۰ و ۷۰ وات در نمایندگی های لامپ خزرشید موجود هستند. این لامپ ها، مصرف بسیار وسیعی داشته و در تمامی فضاهای مسکونی، اداری، تجاری و غیره به کار برده می شوند. روشن شدن آنی و طول عمر بالا از مزیت های لامپ های حبابی LED خزرشید می باشند. از سوی دیگر لامپ های ال ای دی خزرشید، فوق کم مصرف می باشند و هزینه های مصرف برق را به شدت پایین می آورند.

مراکز نمایندگی لامپ خزرشید در غرب تهران نیز وجود دارند. برای اطلاع از آدرس و شماره تماس این مراکز می توانید، لیست نمایندگان مجاز این شرکت که در سایت خزرشید درج شده است را مشاهده نمایید.

عرضه لامپ هالوژن در نمایندگی لامپ خزرشید

عنوان

نمایندگی لامپ خزرشید در لاله زار

همان طور که می دانید، خیابان لاله زار، بورس تجهیزات الکتریکی و همین طور لوازم روشنایی می باشد. نمایندگی های لامپ خزرشید در لاله زار نیز، مستقر بوده و انواع لامپهای خزرشید را با قیمت کارخانه به مشتریان عرضه می کنند.

عرضه لامپ اشکی ال ای دی در نمایندگی لامپ خزرشید

این نمایندگی ها با ارتباط موثر با کارخانه خزرشید، انواع لامپ های LED حبابی با توان های مصرفی گوناگون، لامپ های هالوژن و لامپ های کم مصرف خزرشید را موجود داشته و با قیمت مقرون به صرفه به مشتریان ارائه می نمایند.

عنوان

سوالات متداول

ّبرخی از دستگاه های موجود در آزمایشگاه شرکت را نام ببرید؟

برخی از دستگاه های موجود در آزمایشگاه شرکت عبارتند از: دستگاه تستر زاویه و شدت نور، دستگاه اندازه گیری دمای اجزای لامپ، دستگاه ولتاژ بالا، دستگاه چرخه دما، دستگاه گشتاور سنج دیجیتال، دستگاه سیم ملتهب، دستگاه شعله سوزنی و غیره.

نمایندگی لامپ خزرشید در تهران کدام است؟

  • لامپ اشکی مات ۶ وات
  • لامپ هالوژن خانگی ۶ وات
  • انواع لامپ های حبابی با توان های مصرفی گوناگون
  • پنل LED دایره
  • پنل LED مربع

لامپ هالوژن خانگی ۶ وات چیست؟

لامپ هالوژن خزرشید با توان مصرفی ۶ وات و شار نوری ۴۵۰ الی ۶۰۰ لومن، بسیار پرفروش می باشد. این مدل از لامپ نیز با فناوری LED تولید شده و دارای طول عمر ۱۵۰۰۰ ساعت می باشد.

ثبت نظر