چراغ روکار شعاع، در انواع مختلف در مجموعه شعاع تولید می گردد. چراغ های سقفی روکار، چراغ های ریلی و چراغ های خطی روکار از انواع مختلف چراغ های روکار شعاع می باشند. چراغ های روکار بر روی سقف متصل می گردند و دارای جنس ها و شکل های گوناگون می باشند.

چراغ روکار شعاع

چراغ روکار شعاع

چراغ روکار شعاع، در انواع مدل های مختلف تولید می گردد. نصب این چراغ ها، به صورت روکار است و برای مواردی که در سقف، محلی برای چراغ، در نظر گرفته نشده است، استفاده می گردند. چراغ های روکار شعاع، در مدل های چراغ های ریلی، چراغ های خطی روکار و چراغ های سقفی روکار تولید می گردند.

چراغ های ریلی، برای نورپردازی تاکیدی به کار می روند. این چراغ ها، برای نورپردازی ویترین فروشگاه، نورپردازی استودیوهای فیلمبرداری و عکسبرداری و غیره به کار می روند. روش نصب چراغ های ریلی، به صورت روکار، بر روی سقف یا سقف کاذب است و چراغ هایی با زاویه چرخش مناسب و قابل حرکت، بر روی این ریل، نصب می گردند. به کمک این چراغ ها می توان، زاویه و جهت تابش نور را بر روی سوژه تنظیم نمود.

چراغ های سقفی روکار نیز، از انواع دیگر چراغ ها هستند که در مدل ها و ابعاد مختلف تولید می گردند. برخی از مدل های ساده چراغ های روکار شعاع، به چراغ های پنلی نیز، معروف هستند که طراحی ساده و مینیمال داشته و به شکل های مربع، مستطیل و در ابعاد مختلف تولید می گردند. این چراغ ها، برای نورپردازی ساختمان های اداری، تجاری، پارکینگ ها و غیره به کار برده می شوند.

از انواع دیگر چراغ های روکار، چراغ های خطی روکار هستند که از چراغ های مدرن و شیک بوده و به شکل خطی و باریک می باشند. این چراغ ها، برای نورپردازی مراکز اداری، تجاری و ساختمان های مدرن به کار می روند.

بنر تماس - صنعت برق

عنوان

خرید چراغ روکار شعاع

چراغ روکار شعاع، دارای طیف وسیعی از انواع مدل ها، با کاربری های گوناگون می باشد. خرید چراغ های روکار شعاع، بستگی به نوع انتظاری که شما، از این چراغ ها دارید، باید انجام گیرد. قبل از خرید چراغ های روکار، ابتدا مشخصات فنی از جمله نوع منبع نور و دمای رنگ نور CCT را بررسی کنید. اکثر چراغ های روکار شعاع ،دارای منبع نور ال ای دی SMD و یا COB می باشند. دمای رنگ نور، با واحدی به نام کلوین بیان می شود. نورهای آفتابی، دارای درجه حرارت نوری  بیشتری نسبت به نورهای مهتابی می باشند.

بدنه انواع چراغ روکار شعاع، از جنس آلومینیوم است که با رنگ الکترواستاتیک، پوشیده شده و دوام بالایی دارد. میزان شار نوری و توان مصرفی چراغ نیز، از موارد مهمی است که باید حتما، قبل از خرید، مدنظر قرار داده شود. هر چقدر، توان مصرفی لامپ، بالاتر باشد، میزان شار نوری تولیدی توسط لامپ، به واحد لومن، بالاتر خواهد بود.

ولتاژ ورودی چراغ های روکار شعاع، ۲۳۰ ولت AC برق شهر، با فرکانس کاری ۵۰ الی ۶۰ هرتز می باشد. رنگ بدنه چراغ های روکار شعاع، سفید، مشکی و خاکستری است که  باید هماهنگ، با رنگ سایر المان های محیط انتخاب گردد.

قیمت چراغ روکار شعاع

قیمت چراغ روکار شعاع

همان طور که در بالا عرض کردیم، چراغ روکار شعاع دارای انواع مختلفی است. قیمت این چراغ ها، بسته به توان مصرفی لامپ و نوع تکنولوژی مصرفی به عنوان منبع نوری، متفاوت است. از سوی دیگر چراغ های ریلی، سقفی و خطی دارای متریال گوناگون و روش ساخت مختلف هستند، از این رو، دارای قیمت های متمایزی می باشند.

چراغ های روکار شعاع نیز، مانند تمامی تجهیزات روشنایی در کشور ما، دارای قیمت ثابتی نمی باشند. قیمت ها معمولا، به صورت دوره ای، در حال تغییر هستند. نوسانات موجود در بازار و عرضه و تقاضای این چراغ ها نیز، در تعیین قیمت این محصولات، نقش موثری ایفا می کنند.

چراغ خطی روکار پارس شعاع

چراغ خطی روکار پارس شعاع

یکی از انواع چراغ روکار شعاع، چراغ خطی روکار می باشد. چراغ های خطی، معمولا در سه نوع آویز، روکار و توکار تولید می گردند که نوع روکار از کاربرد گسترده ای برخوردار می باشد. یکی از مدل های چراغ خطی روکار شعاع، مدل SH-1811M است.

بدنه این چراغ، از جنس آلومینیوم مقاوم بوده و در رنگ های سفید و مشکی تولید می گردد. این مدل از چراغ، در طول های مختلف تا ۴ متر با ضریب نیم متر، سفارش پذیری می شود. چراغ های خطی، برای تامین روشنایی ساختمان های اداری، تجاری، ساختمان های مدرن و غیره استفاده می گردد.توان مصرفی این مدل از چراغ، در طول ۱ متر، ۵۰ وات می باشد و دمای نور چراغ، ۴۰۰۰ کلوین یا طبیعی است. فناوری منبع نور مورد استفاده در این چراغ، از نوع ال ای دی SMD می باشد

چراغ سقفی روکار پارس شعاع

چراغ سقفی روکار پارس شعاع

چراغ روکار شعاع در مدل سقفی نیز تولید می گردد. چراغ های سقفی، به صورت روکار به سقف، اتصال پیدا کرده و دارای مدل های مختلف پنلی و غیره می باشند. مدل های پرطرفدار چراغ های سقفی روکار شعاع، در ابعاد مختلف تولید می گردند. جنس بدنه این چراغ ها نیز، آلومینیوم الکترواستاتیک است.

این چراغ ها در رنگ نورهای مهتابی، طبیعی و آفتابی با دمای نور ۳۰۰۰، ۴۰۰۰ و ۶۵۰۰۰ کلوین در بازار موجود هستند. شار نوری این چراغ ها نیز، بستگی به توان مصرفی چراغ داشته و متفاوت است.دیفیوزر چراغ های سقفی، از جنس پلی کربنات یا پلی استایرن می باشد. رنگ بدنه نیز ،بسته به نوع مدل سفید، مشکی، خاکستری و غیره است.

یکی از انواع پر کاربرد چراغ روکار شعاع، چراغ های پنلی هستند که برای تامین روشنایی فضاهایی که نور یکدست و منظم، نیاز است، مانند هتل ها، رستوران ها، پارکینگ ها، راهروها، راه پله ها و غیره استفاده می شوند. چراغ های پنلی، در مدل های مربعی و دایره ای و در ابعاد مختلف تولید می گردند.

نوع دیگر از چراغ های سقفی شعاع، چراغ های سنسوردار می باشند که دارای سنسور مادون قرمز بوده و کوچکترین حرکت را تشخیص می دهند و سپس روشنایی چراغ را فراهم می آورند. این چراغ ها، به طور معمول، برای روشنایی راه پله ها، پارکینگ ها و مشاعات ساختمان های مسکونی به کار می روند. چراغ های سنسوردار، بعد از روشن شدن، در یک بازه زمانی خاص، در صورتی که حرکتی را در محیط، تشخیص ندهند، به صورت اتومات، خاموش می شوند. بدنه چراغ های سنسوردار روکار شعاع، از جنس پلاستیک ABS می باشد و در رنگ های سفید، طلایی، نقره ای و غیره تولید می گردند.

چراغ روکار شعاع

سوالات متداول 

چراغ روکار شعاع چیست ؟

چراغ روکار شعاع، در انواع مدل های مختلف تولید می گردد. نصب این چراغ ها، به صورت روکار است و برای مواردی که در سقف، محلی برای چراغ، در نظر گرفته نشده است، استفاده می گردند

چراغ خطی روکار پارس شعاع چیست ؟

یکی از انواع چراغ روکار شعاع، چراغ خطی روکار می باشد. چراغ های خطی، معمولا در سه نوع آویز، روکار و توکار تولید می گردند که نوع روکار از کاربرد گسترده ای برخوردار می باشد. یکی از مدل های چراغ خطی روکار شعاع، مدل SH-1811M است.

چراغ سقفی روکار پارس شعاع چیست ؟

چراغ روکار شعاع در مدل سقفی نیز تولید می گردد. چراغ های سقفی، به صورت روکار به سقف، اتصال پیدا کرده و دارای مدل های مختلف پنلی و غیره می باشند. مدل های پرطرفدار چراغ های سقفی روکار شعاع، در ابعاد مختلف تولید می گردند. جنس بدنه این چراغ ها نیز، آلومینیوم الکترواستاتیک است.

ثبت نظر