چراغ سقفی البرز، در دو مدل سنسوردار و بدون سنسور تولید شده و مناسب برای فضاهایی مانند راه پله، پارکینگ، انباری، بالکن و راهرو می باشد. این چراغ ها، به صورت روکار، در سقف قرار می گیرند و نصب آسانی دارند. چراغ های سقفی البرز، با پایه های فلزی و پلاستیکی و حباب های شیشه ای و طلقی تولید می گردند.

چراغ سقفی البرز

چراغ سقفی البرز، در دو نوع سنسوردار و بدون سنسور طبقه بندی می شود. چراغ های سقفی البرز، در دو مدل پایه فلزی و پایه پلاستیکی تولید می گردند. حباب متصل به چراغ نیز، در دو جنس شیشه ای و پلاستیکی در بازار موجود است.

چراغ سقفی البرز - صنعت برق

چراغ های سقفی البرز، دارای اتصالاتی هستند که به راحتی، در سقف، نصب شده و محکم می شوند. به طور معمول، این چراغ ها، دارای سرپیچی برای اتصال لامپ هستند. سرپیچ چراغ های سقفی، از نوع E27 یا سرپیچ بزرگ است که می توان انواع لامپ های رشته ای، کم مصرف و ال ای دی را در آن ها قرار داد.

حباب این سرپیچ ها، به گونه ای طراحی شده است که به آسانی، قابل درآوردن و جایگذاری مجدد است، بنابراین نصب و تعویض لامپ در آن ها، به سهولت انجام می شود. حباب چراغ های سقفی البرز، دارای تنوع طرح بوده و در مدل های خورشیدی، پلکانی، ترنج، خط دار و غیره تولید می شوند. بیش از ۲۰ طرح و مدل، چراغ سقفی توسط شرکت البرز، روانه بازار شده است.

چراغ های سقفی روکار، برای فضاهایی که دارای سقف کوتاه می باشند، ایده آل هستند، اما کاربرد گسترده این چراغ ها، در پارکینگ ها، مشاعات ساختمان ها و در محیط های اداری است. چراغ سقفی البرز به طور معمول، مینیمال و ساده است، بنابراین انتخاب مناسبی برای اداره جات می باشد.

بنر تماس - صنعت برق

قیمت چراغ سقفی البرز

چراغ سقفی البرز - صنعت برق

از سوی دیگر چراغ های بدون سنسور، از نظر طراحی و مدل می توانند، با چراغ های سنسوردار البرز، ست و هماهنگ خریداری شوند. طرح های روی حباب شیشه ای و پلاستیکی چراغ های بدون سنسور و سنسوردار البرز، مشابه هم هستند و می توانند، با هم، برای یک مجموعه خریداری گردند.

برای مصرف برق پایین تر، در این چراغ ها نیز، می توان، از لامپ های ال ای دی استفاده کرد. لامپ های ال ای دی، دارای راندمان نوری بالایی بوده و از سوی دیگر مصرف برق بسیار پایین تری از انواع دیگر چراغ ها دارند. افزون بر آن، لامپ های ال ای دی، اگرچه گران تر از سایر انواع لامپ ها در بازار می باشند، اما خریداری آن ها، به نوعی صرفه جویی در هزینه است، زیرا لامپ های ال ای دی، دارای دوام بسیار بالا بوده و به راحتی نمی سوزند. همچنین طول عمر این لامپ ها، بستگی به دفعات روشن و خاموش شدن ندارد. شما می توانید، از لامپ ها ال ای دی در داخل سرپیچ چراغ سقفی البرز استفاده نمایید.

چراغ های سقفی، از چراغ های پرکاربردی هستند که در راه پله ها، بالکن، انباری، راهروها، پارکینگ و غیره، بسیار به چشم می خوردند، بنابراین تقاضای زیادی برای این نوع از چراغ های سقفی، در بازار موجود است. همان طور که می دانید، قیمت محصولات و تجهیزات روشنایی نیز، مانند دیگر کالاها در کشور ما، متغیر است و بستگی به نوسانات موجود در بازار دارد.

عنوان

فروش چراغ سقفی البرز

فروش انواع چراغ سقفی البرز توسط مراکز فروش تجهیزات الکتریکی و روشنایی، به صورت حضوری و یا اینترنتی انجام می شود. محصولات البرز، از کالاهای باکیفیت، در زمینه روشنایی بوده و دارای دوام بالا می باشند. قبل از خرید چراغ های سقفی، لازم است، به مواردی دقت نمایید. نکات مهمی که در هنگام خرید انواع چراغ سقفی، باید مدنظر قرار داده شوند، عبارتند از:

  • چراغ سقفی را بر اساس استانداردها و اصول نورپردازی انتخاب نمایید.
  • تعداد چراغ های مورد نیاز، برای محیط را تعیین کنید. به طور مثال تعداد چراغ سقفی مورد نیاز در پارکینگ را، برای ایجاد شار نوری مناسب در فضا، مشخص کرده و سپس نسبت به خرید چراغ، اقدام نمایید.
  • ضمانت چراغ را بررسی کنید. معمولا چراغ های سقفی درجه یک، دارای گارانتی و ضمانت کیفیت محصول هستند.
  • به مصرف انرژی توجه کنید. چراغی را خریداری کنید که امکان اتصال لامپ های کم مصرف و ال ای دی را داشته باشد، زیرا این لامپ ها، مصرف برق بسیار کمتری، نسبت به لامپ های رشته ای داشته و در عین حال راندمان نوری بالایی دارند.
  • هماهنگی طرح و رنگ چراغ با محیط، مورد دیگری است که در هنگام خرید چراغ های سقفی، باید مدنظر قرار داده شود. رنگ و مدل چراغ را به گونه ای انتخاب کنید که با سایر المان های موجود در محیط، هماهنگ باشد.

عنوان

چراغ سقفی سنسوردار البرز

چراغ های سقفی سنسوردار، از اعضای جدایی ناپذیر در روشنایی مشاعات ساختمان ها، راهروها، راه پله ها، پارکینگ ها و مواردی از این دست می باشند. این چراغ ها، دارای سنسور مادون قرمز هستند که به سنسور حرکت، نیز مشهور است. کوچکترین حرکتی در محیط، توسط سنسورهای مادون قرمز، شناسایی شده و چراغ روشن می گردد.

بعد از گذشت تایم مشخص، در صورتی که فردی در دید سنسورها نباشد، چراغ، خاموش خواهد شد. چراغ سقفی البرز نوع سنسوردار، در دو مدل پایه فلزی و پایه پلاستیکی تولید می گردد. حباب های مورد استفاده نیز، از جنس شیشه ای و یا پلاستیکی می باشند.

مزیت چراغ سقفی البرز سنسوردار، صرفه جویی در مصرف برق است. از سوی دیگر برای روشن و خاموش کردن این چراغ ها، نیاز به حرکت کردن به سمت کلید برق نیست و به صورت سهل و آسان، روشن و خاموش می شوند. این چراغ ها، فقط در زمانی که شخصی در محیط باشد، روشن می شوند، بنابراین بسیار مناسب برای محیط های پارکینگ می باشند.

در گذشته که استفاده از چراغ های سنسوردار، مرسوم نبود، اهالی ساختمان ها، مجبور به صرف هزینه بیشتری برای قبض برق مشاعات بودند، زیرا معمولا، تعدادی از چراغ ها، در مشاعات و پارکینگ، فراموش شده و روشن می ماندند. اما امروزه در تمامی ساختمان ها، استفاده از چراغ های سنسوردار، یک اصل است که توسط سازندگان رعایت می گردد.

عنوان

سوالات متداول

چراغ سقفی البرز چیست؟

چراغ سقفی البرز، در دو نوع سنسوردار و بدون سنسور طبقه بندی می شود. چراغ های سقفی البرز، در دو مدل پایه فلزی و پایه پلاستیکی تولید می گردند. حباب متصل به چراغ نیز، در دو جنس شیشه ای و پلاستیکی در بازار موجود است.

قیمت چراغ سقفی البرز ؟

قیمت مناسب، طراحی زیبا، روشنایی خوب و نصب آسان، از مزیت های چراغ سقفی البرز است. قیمت چراغ های سقفی البرز، به سنسوردار بودن و یا ساده بودن آن ها بستگی دارد. حباب های شیشه ای و پلاستیکی نیز، دارای قیمت های متفاوتی هستند.

چراغ سقفی سنسوردار البرز چیست؟

چراغ های سقفی سنسوردار، از اعضای جدایی ناپذیر در روشنایی مشاعات ساختمان ها، راهروها، راه پله ها، پارکینگ ها و مواردی از این دست می باشند. این چراغ ها، دارای سنسور مادون قرمز هستند که به سنسور حرکت، نیز مشهور است. کوچکترین حرکتی در محیط، توسط سنسورهای مادون قرمز، شناسایی شده و چراغ روشن می گردد.

ثبت نظر