عنوان

کلید اتوماتیک زیمنس یکی از بهترین مدل های کلید اتوماتیک است که در صنایع مختلف، مصارف خانگی، ساختمان های اداری و تجاری و … برای حفاظت کاربرد دارد.

عنوان

کلید اتوماتیک زیمنس یکی از بهترین کلیدهای حفاظتی ارائه شده در سایت صنعت برق است. این فروشگاه فنی تخصصی صنعت برق با تنوع بالا انواع محصولات و ابزارهای الکتریکی را به شما ارائه می نماید. تمام کالاهای ارائه شده در سایت دارای گارانتی و تضمین اصالت کالا می باشند. با توجه به قیمت گذاری منصفانه شما با خیال راحت می توانید خرید خود را از این مجموعه انجام دهید. در این مقاله به بررسی کلید اتوماتیک زیمنس می پردازیم و انواع مختلف آن را بررسی می کنیم. این کلید در صنایع مختلف، مصارف خانگی، ساختمان های اداری و تجاری و … برای حفاظت و قطع و صل مدارهای الکتریکی به صورت اتوماتیک کاربرد دارد.

عنوان

انواع  کلید اتوماتیک زیمنس

کلید اتوماتیک زیمنس ۴ مدل مختلف دارد. دو مدل AV1 و AV2 کلیدهایی هستند که طبق استاندارد IEC60947 اروپا تولید شده اند. دو مدل دیگر یعنی AV5 و AV6 طبق استاندارد UL489 آمریکا تولید شده اند. جریانی بین ۱۰۰ تا ۲۵۰ آمپر توسط کلیدهای زیمنس گروه ۱ قابل قطع و وصل شدن است. جریانی بین ۴۰۰ تا ۶۳۰ آمپر توسط کلیدهای گروه ۲ زیمنس قابل قطع و وصل شدن است. کلیدهای کمپکت زیمنس MCCB نام دارند. این کلیدها بسیار انعطاف پذیر هستند. تنوع زیادی را از لحاظ لوازم جانبی که می توان به آنها متصل کرد در اختیار کاربر قرار می دهند. با خرید کلیدهای اتوماتیک زیمنس در زمان و هزینه صرفه جویی می شود. زیرا کلیدهایی با سایزهای متنوع ارائه نموده که با تجهیزات جانبی مختلفی مطابقت دارند.

خرید کلید اتوماتیک زیمنس

انواع کلید اتوماتیک زیمنس در سایت ارائه شده است. شما جهت خرید انواع محصولات الکترونیکی برند زیمنس می توانید از طریق جستجوی سایت محصول مورد نظر خود را پیدا کنید و ثبت سفارش انجام دهید.

کاربردهای رایج کلید اتوماتیک زیمنس

در ساختمان های اداری، مسکونی و تجاری و کلا شبکه فشار ضعیف از کلید اتوماتیک زیمنس جهت حفاظت از تجهیزات استفاده می شود. برای حفاظت از موتورها و تابلوهای برق این کلید کاربرد دارد. در صنایع زیادی مثل مخابرات، نفت و گاز و … کلیدهای اتوماتیک زیمنس کاربرد دارند. وقتی در یک شبکه قصد وارد کردن تجهیزاتی مثل ژنراتور یا ترانسفورماتور را برای تقویت شبکه دارند به کمک کلیدهای اتوماتیک مدار را قطع و سپس مجدد وصل می کنند. هنگام تعمیرات دوره ای نیز کلیدهای اتوماتیک زیمنس وظیفه قطع و وصل مدار را بر عهده دارند.

عنوان

نمایندگی کلید اتوماتیک زیمنس

صنعت برق یک پلتفرم تخصصی در زمینه تجهیزات برقی است که نمایندگی های فروش زیادی در آن عضو هستند. نمایندگی ها و مراکز فروش از طریق این سایت محصولات خود را ارائه می نمایند. کلید اتوماتیک زیمنس توسط نمایندگی های مختلفی در سایت ارائه می شود. شما ضمن مقایسه کیفیت و قیمت می توانید خرید خود را انجام دهید.

تنظیمات کلید اتوماتیک زیمنس

پارامترهای مختلفی را برای کلید اتوماتیک زیمنس می توانید تنظیم نمایید. یکی از این پارامترها ICS است. ICS حداکثر جریان اتصال کوتاه قابل تحمل توسط کلید اتوماتیک است. کلید تا چند بار می تواند ICS را تحمل کند و از کار نیفتد. پارامتر دوم ICU است. ICU نیز حداکثر جریان اتصال کوتاه قابل تحمل است که کلید فقط یک بار می تواند آن را تحمل کند و مدار را به درستی قطع کند. اما اگر مجدد این اتفاق بیفتد کلید خراب می شود و باید تعمیر یا تعویض شود.

پارامتر سوم ln یا همان جریان مداوم یا نامی تعریف شده برای یک کلید است. کلید بدون آسیب دیدن این جریان را از خود عبور می دهد و به کار خود ادامه می دهد. پارامتر چهارم lx است که در کلیدهایی با رله مغناطیسی قابل تنظیم است. این عدد ۵ تا ۱۰ برابر جریان نامی یا همان ln است. lr پارامتر دیگری است که در کلیدهای اتوماتیک با رله حرارتی تعریف می شود. از حاصل ضرب جریان ln در lr می توان جریان خروجی را به دست آورد.

قیمت کلید اتوماتیک زیمنس

از آنجایی که قیمت ها به صورت لحظه ای و آنلاین تغییر می کنند. جهت استعلام قیمت کلید اتوماتیک زیمنس با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.
کلید اتوماتیک ۶۳۰ آمپر زیمنس
این مدل کلید اتوماتیک زیمنس بین ۲۵۰ تا ۶۳۰ آمپر جریان را تحمل می کند. در برابر جریانی بین ۹۴۵ تا ۵۶۷۰ آمپر جریان آنی مدار را قطع می کند. از نوع سه پل می باشد. سایز آن ۶۳۰ فریم است.

کلید اتوماتیک ۸۰۰ آمپر زیمنس

این مدل کلید اتوماتیک زیمنس بین ۳۲۰ تا ۸۰۰ آمپر جریان را تحمل می کند. در برابر جریانی بین ۱۲۰۰ تا ۸۰۰۰ آمپر جریان آنی مدار را قطع می کند. از نوع سه پل می باشد. سایز آن ۱۰۰۰ فریم است.

عنوان

بررسی اجزای داخلی کلید کمپکت زیمنس

کلیدهای کمپکت زیمنس دارای یک قاب هستند که محفظه عایق کلید است. عمل قطع و وصل در این کلید توسط کنتاکت ها انجام می شود. بعد از اینکه کنتاکت ها از هم جدا می شوند به علت اختلاف پتانسیل آنها، جرقه تولید می شود. جرقه گیر وظیفه دارد این اثر را خنثی کند. اهرم ها و فنرهای داخل کلید مکانیزم قطع و وصل کلید را بر عهده دارند. بخش هوشمند کلید تریپ نام دارد. واحد تریپ با کمک رله های حرارتی یا مغناطیسی به صورت هوشمند مدار را قطع و وصل می کند.

ویژگی های کلید اتوماتیک زیمنس

کلید اتوماتیک زیمنس جریانی بین ۱۶ تا ۱۶۰۰ آمپر را می تواند تحمل کند. ولتاژ قابل تحمل توسط این کلیدها حداکثر ۶۹۰ ولت است. در ولتاژ ۴۱۵ ولت اتصال کوتاهی بین ۲۵ تا ۲۰۰ کیلو آمپر را می توانند قطع کنند. در انواع یک تا ۴ پل ساخته می شوند. ضریب اطمینان حفاظتی بالایی دارند. از نظر عایق بودن بسیار خوب عمل می کنند. پارامترهای مختلفی را با کمک آنها می توان اندازه گرفت.

جمع بندی نهایی

کلید اتوماتیک زیمنس یکی از بهترین مدل های کلید اتوماتیک است که در صنایع گوناگون کاربرد دارد.

عنوان

سوالات متداول 

تنظیمات کلید اتوماتیک زیمنس را توضیح دید ؟

پارامترهای مختلفی را برای کلید اتوماتیک زیمنس می توانید تنظیم نمایید. یکی از این پارامترها ICS است. ICS حداکثر جریان اتصال کوتاه قابل تحمل توسط کلید اتوماتیک است. کلید تا چند بار می تواند ICS را تحمل کند و از کار نیفتد. پارامتر دوم ICU است. ICU نیز حداکثر جریان اتصال کوتاه قابل تحمل است که کلید فقط یک بار می تواند آن را تحمل کند و مدار را به درستی قطع کند. اما اگر مجدد این اتفاق بیفتد کلید خراب می شود و باید تعمیر یا تعویض شود.

کلید اتوماتیک زیمنس را توضیح دهید ؟

کلید اتوماتیک زیمنس یکی از بهترین کلیدهای حفاظتی ارائه شده در سایت صنعت برق است. این فروشگاه فنی تخصصی صنعت برق با تنوع بالا انواع محصولات و ابزارهای الکتریکی را به شما ارائه می نماید. تمام کالاهای ارائه شده در سایت دارای گارانتی و تضمین اصالت کالا می باشند. با توجه به قیمت گذاری منصفانه شما با خیال راحت می توانید خرید خود را از این مجموعه انجام دهید.

کاربردهای رایج کلید اتوماتیک زیمنس را توضیح دهید ؟

در ساختمان های اداری، مسکونی و تجاری و کلا شبکه فشار ضعیف از کلید اتوماتیک زیمنس جهت حفاظت از تجهیزات استفاده می شود. برای حفاظت از موتورها و تابلوهای برق این کلید کاربرد دارد. در صنایع زیادی مثل مخابرات، نفت و گاز و … کلیدهای اتوماتیک زیمنس کاربرد دارند.

ثبت نظر