کلید و پریز رویان، از کلید و پریزهای باکیفیت و تولید شده توسط شرکت صنعتی نوین رویان می باشد. طراحی ساده و تنوع رنگ بی نظیر، از ویژگی های این کلید و پریزها است. شرکت رویان، برای هر نوع سلیقه ای، کلید و پریز طراحی نموده است. مدل یونیک، وتو، سیلویا و طاها از مدل های پرفروش کلید و پریزهای رویان می باشند.

کلید و پریز رویان

کلید و پریز رویان-صنعت برق

کلید و پریز رویان، از کلید و پریزهای باکیفیت در بازار است که در مدل های متنوع، توسط شرکت صنعتی نوین رویان تولید می گردد. طراحی ساده، مکانیزم درجه یک و نصب آسان، از ویژگی های کلید و پریزهای رویان می باشد.



کلید و پریزها، علاوه بر این که برای اتصال وسایل برقی و تجهیزات روشنایی به برق به کار می روند، در صورت انتخاب مناسب می توانند، در زیبایی بصری فضا نیز نقش موثری داشته باشند.

کلید و پریزهای رویان در مدل های متنوع از سفید ساده تا مدل های طرح چوب و مدل های لوکس طلایی در بازار موجود هستند. خریداران، این مدل ها را با توجه به سایر المان های محیط خود و هماهنگ با آن ها انتخاب کرده و خریداری می نمایند. به عبارت دیگر رویان، برای هر سلیقه ای، کلید و پریز طراحی نموده است.

شرکت صنعتی نوین رویان در سال ۱۳۷۶ تاسیس گردید و فعالیت خود را با تولید کلید و پریز های صنعتی و خانگی آغاز نمود. اکنون این شرکت، انواع کلید و پریزهای روکار و توکار خانگی، کلیدهای گردان صنعتی، کلید و پریزهای بارانی، پریزهای تابلویی، سه راهی های صنعتی و خانگی، دو شاخه ها و نری مادگی های صنعتی و غیره را تولید می نماید.

بنر تماس - صنعت برق

تمامی محصولات و کلید و پریزهای رویان، دارای استاندارد بوده و این شرکت از مراجع معتبر بین المللی، گواهینامه های با ارزشی را کسب کرده است که می توان از آن ها، به گواهی ایزو ۹۰۰۲ اشاره کرد که رویان آن را از شرکت IMQ ایتالیا در سال ۱۳۷۹ اخذ نموده است.

انواع کلید و پریز رویان

کلید و پریز رویان، همان طور که در بالا گفتیم، طیف وسیعی از مدل ها را در بر گرفته و دارای طرح ها و مدل های مختلف است. کلید و پریزهای خانگی رویان در مدل های یونیک، ایرانیان، سیلویا، طاها، وتو و غیره و با بهترین متریال تولید می گردند.

کلید و پریز رویان- صنعت برق

اگر از ساده پسندان باشید، مدل ایرانیان، مختص شما است. این مدل، دارای طراحی ساده و مینیمال بوده و در رنگ قاب های سفید، نقره ای، کروم و طلایی تولید می گردد. مدل ایرانیان، شامل کلید تک پل، کلید دو پل، کلید کولر، پریز، پریز تلفن، شاسی، زنگ و آنتن است که به صورت توکار در دیوار نصب می گردند. رنگ های متنوع این مدل، سبب شده است که با تمامی دکوراسیون ها و سبک های چیدمان هماهنگ گردد.

از دیگر مدل های کلید و پریز رویان، مدل سیلویا می باشد. تنوع رنگ در قاب، زه و مغزی در کلید و پریز سیلویا، بسیار زیاد است. شما می توانید، قاب و مغزی را سفید انتخاب کرده و رنگ های زه را از میان آبی، مشکی، صورتی، قهوه ای، سبز، نقره ای، سفید، قرمز و کرم انتخاب نمایید.

اگر از دوستداران عنصر چوب در المان های محیط هستید، کلید و پریز سیلویا طرح چوب، مختص شما است. این کلید و پریزها با قاب طرح چوب، مغزی طرح چوب و رنگ زه قهوه ای، سفید و کرم، گرمای خاصی به محیط بخشیده و بسیار شکیل و زیبا می باشند.

کلید و پریز رویان مدل وتو

کلید و پریز رویان - صنعت برق

یکی دیگر از مدل های پرطرفدار کلید و پریز رویان، مدل وتو می باشد. این کلید و پریز، دارای نشان استاندارد ملی است و از مدل های ساده شرکت نوین رویان می باشد. مکانیزم ساده، قیمت مقرون به صرفه و نصب راحت، از ویژگی های این مدل می باشد.

قاب، مغزی و رویه سفید باعث شده است که این محصول، بسیار همه پسند بوده و توسط سازندگان و انبوه سازان انتخاب گردد. مدل وتو با رنگ بژ نیز، اکنون در بازار موجود است.

مدل وتو، شامل کلید تک پل، کلید دو پل، کلید تبدیل، شاسی زنگ، پریز برق، پریز تلفن دوکاره، پریز آنتن، پریز برق ارت دار، شاسی تایمر، زنگ موزیکال و کلید صلیبی می باشد. تمامی کلید و پریزهای رویان مدل وتو، دارای سه سال گارانتی معتبر شرکت نوین رویان می باشند.

قیمت کلید و پریز رویان مدل یونیک

کلید و پریز رویان- صنعت برق

مدل یونیک یکی دیگر از مدل های کلید و پریز رویان است که به علت تنوع رنگ قاب، بسیار محبوب و پرفروش می باشد. کلید و پریز مدل یونیک طرح مکانیکی، با قاب هایی به رنگ نقره ای، مشکی، قرمز، صورتی، بنفش، طرح چوب تیره، طرح چوب روشن، کرم، آبی و زرشکی تولید می گردد.

شما می توانید، با استفاده از این تنوع بی نظیر، رنگ کلید و پریز را هماهنگ با رنگ کاغذ دیواری و دیگر المان های محیط انتخاب نمایید.

یکی از مدل های لوکس کلید و پریزهای رویان، کلید و پریز یونیک با قاب طلایی و قاب نقره ای می باشد که دارای جلوه و شکوه خاصی است.

رنگ مغزی، متفاوت بوده و می تواند سفید و یا مشکی انتخاب شود. مدل طرح چوب یونیک نیز، با قاب طرح چوب و با مغزی مشکی و سفید در بازار عرضه می گردد.

برای دریافت لیست قیمت انواع کلید و پریز مدل یونیک می توانید، با مراکز فروش معتبر و نمایندگی محصولات رویان در تماس باشید.

قیمت کلید و پریز رویان

شرکت صنعتی نوین رویان در شهرک صنعتی هشتگرد، مستقر بوده و تولید کننده باکیفیت ترین کلید و پریزها در بازار است که با نام کلید و پریز رویان شناخته می شوند. بهره گیری از تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته در این شرکت، باعث شده است که محصولات رویان، از نظر کیفی، قابل رقابت با کلید و پریزهای خارجی و وارداتی باشند.

کلید و پریز رویان- صنعت برق

از این رو، اگر به دنبال محصولاتی  با کیفیت جهانی و با قیمت مناسب هستید، کلید و پریزهای رویان می توانند، بهترین انتخاب باشند.

محصولات رویان، در تمامی مراحل تولید، مورد تست و بررسی کیفی قرار گرفته و در آزمایشگاه های مجهز، کلید و پریزها به صورت دقیق، موشکافی و آزمایش می شوند. این شرکت، کلید و پریزها را مطابق با استاندارد ISIRI ملی و استانداردهای بین المللی تولید می نماید.

تنوع ۲۴ رنگه در قاب، از خصوصیات مهم کلید و پریزهای رویان می باشد. قیمت کلید و پریز رویان با توجه به نوسان موجود در بازار، ثابت نیست و  به صورت دوره ای، در حال تغییر می باشد. برای اطلاع از قیمت به روز و دقیق محصولات رویان می توانید، از نمایندگی های فروش محصولات رویان، استعلام قیمت نمایید.

سوالات متداول کلید و پریز رویان

کلید و پریز رویان توسط چه شرکتی تولید می شود؟

کلید و پریز رویان، از کلید و پریزهای باکیفیت در بازار است که در مدل های متنوع، توسط شرکت صنعتی نوین رویان تولید می گردد. طراحی ساده، مکانیزم درجه یک و نصب آسان، از ویژگی های کلید و پریزهای رویان می باشد.

کلید و پریز رویان در چند نوع تولید می شود؟

اگر از ساده پسندان باشید، مدل ایرانیان، مختص شما است.

از دیگر مدل های کلید و پریز رویان، مدل سیلویا می باشد.

اگر از دوستداران عنصر چوب در المان های محیط هستید، کلید و پریز سیلویا طرح چوب، مختص شما است.

کلید و پریز رویان مدل وتو چیست؟

مدل وتو، شامل کلید تک پل، کلید دو پل، کلید تبدیل، شاسی زنگ، پریز برق، پریز تلفن دوکاره، پریز آنتن، پریز برق ارت دار، شاسی تایمر، زنگ موزیکال و کلید صلیبی می باشد.

ثبت نظر