عنوان

کنتاکتور اشنایدر الکتریک محصول کشور فرانسه جهت کنترل و محدود کردن جریان بارهای بیشتر از جریان نامی در مدارات الکتریکی به کار می رود.

کنتاکتور اشنایدر الکتریک اصل را از صنعت برق، پلتفرم جامع تخصصی برق خریداری کنید. انواع مختلف این دستگاه توسط نمایندگی ها و مراکز فروش معتبر از سراسر کشور در سایت صنعت برق عرضه می شود. شما با یک سرچ ساده  می توانید کنتاکتور مورد نظر خود را پیدا کنید و سفارش دهید. در این مقاله کنتاکتورهای برند اشنایدر الکتریک را بررسی می کنیم.

نمایندگی فروش کنتاکتور اشنایدر الکتریک

صنعت برق جمعی از نمایندگی های فروش کنتاکتور اشنایدر الکتریک را دور هم جمع کرده است. فروشگاه اینترنتی صنعت برق مجله تخصصی در حوزه الکترونیک است. شما با مطالعه مطالب سایت با انواع و اقسام تجهیزات الکتریکی آشنا می شوید.

خازن روغنی - صنعت برق

اگر شما هم نمایندگی فروش محصولات الکتریکی هستید می توانید در این پلتفرم عضو شوید و محصولات خود را به دیگران معرفی نمایید.

خرید کنتاکتور اشنایدر الکتریک

قبل از خرید کنتاکتور اشنایدر الکتریک ابتدا بهتر است با آن آشنا شوید. کنتاکتور نوعی کلید خودکار است که مدارها را قطع و وصل می کند. کاربرد اصلی این وسیله کنترل بار در جریان های بالا در موتورهای الکتریکی است. وقتی جریانی با رنج بالا در یک موتور قطع می شود، قوس های الکتریکی درون آن رخ می دهد. کنتاکتور این قوس ها را کنترل و کم می کند. کنتاکتور مشابه رله است. تنها تفاوت این دو در شدت جریان است. رله برای جریان های کم به کار می رود اما کنتاکتور برای شدت جریان های بالا کاربرد دارد. دو نکته مهم هنگام خرید کنتاکتور اشنایدر الکتریک بررسی توان مصرفی و ولتاژ تغذیه بویین آن است. بر اساس رنج جریان یا توان مصرفی کنتاکتوری از دسته بندی F یا D انتخاب خوبی است. برای تغذیه بویین هم رنج ولتاژ بین ۲۴ تا ۳۸۰ ولت است.

عنوان

آشنایی با کنتاکتور اشنایدر الکتریک

کنتاکتور اشنایدر الکتریک را برخی با نام تله مکانیک می شناسند. این قطعه دستگاهی است که به کمک آن مدارها را می توان خاموش یا روشن کرد. کنتاکتورهای برند اشنایدر در سری های مختلفی طراحی و تولید شده اند. پر فروش ترین سری های آن D و E است. سری D در ایران محبوب تر است و از رنج آمپرهای ۹ تا ۱۵۰ آمپر را در بر می گیرد.

خازن روغنی - صنعت برق

مزیت های به کارگیری کنتاکتور اشنایدر الکتریک

بالا بودن سرعت قطع و وصل مدار اولین و مهمترین مزیت کنتاکتور اشنایدر الکتریک است. این کنتاکتورها قادرند بین ۳۰۰۰ تا ۳۶۰۰ بار در ساعت مدارها را قطع و وصل کنند. شرکت اشنایدر در کاتالوگ محصولات خود با جزئیات کامل این اطلاعات را ارائه کرده است. به طور مثال تعداد جرقه هایی که هر کنتاکتور در هر ساعت با جریان های مختلف می تواند کنترل کند را اعلام کرده است. کنتاکتورها به روش های مختلفی در مدار قرار می گیرند. روش ستاره مثلث و روش مستقیم بسیار رایج هستند. بسته به نوع مدار و موتور الکتریکی نوع راه اندازی کنتاکتور اشنایدر الکتریک انتخاب می شود.

کاربرد کنتاکتور اشنایدر الکتریک

کنتاکتور اشنایدر الکتریک برای کنترل تاسیسات برقی و روشنایی ساختمان های اداری و بازرگانی به کار می رود. وقتی یک موتور الکتریکی راه اندازی می شود، جریان افزایش پیدا می کند و افت ولتاژ رخ می دهد. جریان زیاد در مدار گرما ایجاد می کند و می تواند به آن آسیب برساند. با کمک کنتاکتورها این جریان اضافی کنترل می شود. جرقه های تولید شده، هنگام قطع مدار که بین کنتاکت ها رخ می دهد نیز توسط کنتاکتور اشنایدر الکتریک رفع می شود.

عنوان

نمایندگی کنتاکتور اشنایدر الکتریک

صنعت برق یکی از نمایندگی های فروش و عرضه  کنتاکتور اشنایدر الکتریک است. کنتاکتورهای برند اشنایدر به طور کلی در موارد زیر کاربرد دارند:

  • موتورهای سه فاز یا تک فاز با قدرت ۴ تا ۷۵ کیلو وات (سری D)
  • موتورهای سه فاز یا تک فاز با قدرت ۵۵ تا ۴۵۰ کیلو وات (سری F)
  • موتورهایی با ولتاژ ۳۸۰ تا ۴۰۰ ولت

برای نصب کنتاکتور اشنایدر الکتریک نیاز به DIN ریل ۳۵ میلی متری است. زیرا اندازه کنتاکتورها بین چند سانت  تا یک متر متغیر است. دو مدل آنها AC و DC است.

خازن روغنی - صنعت برق

مدل AC دارای یک حلقه اتصال کوتاه است. این حلقه لرزش های ناشی از فرکانس برق را کنترل و رفع می کند. کنتاکتور مدل DC این حلقه را ندارد.

قیمت کنتاکتور خازنی اشنایدر الکتریک

به علت نوسانات قیمت جهت استعلام قیمت کنتاکتور خازنی اشنایدر الکتریک با کارشناسان مجموعه صنعت برق تماس بگیرید. شما قبل از خرید می توانید با کارشناسان مجموعه مشورت نموده و سپس ثبت سفارش انجام دهید. کنتاکتور اشنایدر الکتریک قادر است جریان لحظه ای تولید شده هنگام قطع و وصل خازن را محدود کند. وقتی یک خازن قطع و وصل می شود جریان لحظه ای از داخل کنتاکت ها عبور کرده و باعث جرقه می شود. اگر این جرقه ها مدیریت نشود مدار و بانک های خازنی خراب می شوند. به کمک کنتاکتور خازنی این جرقه ها کنترل می شوند و جریان لحظه ای کمی وارد کنتاکت ها می شود.

کنتاکتور ۳۲ آمپر اشنایدر الکتریک

کنتاکتور ۳۲ آمپر اشنایدر الکتریک محصول کشور فرانسه است. وزن ان ۳۵۰ گرم است. جزء قطعات الکترونیک عمومی می باشد. ۱۵ کیلو وات است. نام تخصصی آن LC1D32 است. جزء کنتاکتورهای سری D (قدرت) برند اشنایدر است. بویین ان ۲۴ VAC است.

کنتاکتور ۲۵ آمپر اشنایدر الکتریک

کنتاکتور ۲۵ آمپر اشنایدر الکتریک LC1D25 نام دارد. جزء سری قدرت کنتاکتورهای اشنایدر الکتریک است. سری قدرت کنتاکتورهای اشنایدر بسیار پر فروش می باشد. ولتاژ کنتاکتور ۲۵ آمپر بین ۲۲۰ ولت تا ۳۸۰ ولت از نوع AC است. به علت ابعاد کوچک، راه اندازی آسان و سیم پیچ هایی که دارد این مدل بسیار محبوب است.

جمع بندی نهایی

کنتاکتور اشنایدر الکتریک محصول کشور فرانسه جهت کنترل و محدود کردن جریان بارهای بیشتر از جریان نامی در مدارات الکتریکی به کار می رود. این دستگاه از ایجاد گرمای زیاد هنگام راه اندازی موتور جلوگیری می کند. همچنین هنگام قطع مدار به عنوان جرقه گیر عمل می کند و جرقه های بین کنتاکت ها را رفع می کند. کنتاکتورها انواع مختلفی دارند. سری های زیادی با رنج آمپرهای مختلف در بازار وجود دارد. سری قدرت یا D پر فروش تر است. در پلتفرم تخصصی صنعت برق شما می توانید بر اساس نوع پروژه خود کنتاکتور اشنایدر الکتریک مناسب را انتخاب کنید. جهت مشاوره رایگان قبل از خرید کنتاکتور اشنایدر الکتریک با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمایید.

خازن روغنی - صنعت برق

عنوان

سوالات متداول کنتاکتور اشنایدر

نمایندگی فروش کنتاکتور اشنایدر الکتریک کجاست؟

صنعت برق جمعی از نمایندگی های فروش کنتاکتور اشنایدر الکتریک را دور هم جمع کرده است. فروشگاه اینترنتی صنعت برق مجله تخصصی در حوزه الکترونیک است.

کنتاکتور اشنایدر الکتریک چیست؟

کنتاکتور اشنایدر الکتریک را برخی با نام تله مکانیک می شناسند. این قطعه دستگاهی است که به کمک آن مدارها را می توان خاموش یا روشن کرد. کنتاکتورهای برند اشنایدر در سری های مختلفی طراحی و تولید شده اند.

ثبت نظر