عنوان

کنتاکتور ال اس چیست ؟

در این مقاله قصد داریم در مورد کنتاکتور ال اس و مزایای آن مطالبی را عنوان کنیم. کنتاکتور ال اس، یک نوع کالای برقی است که تحت لیسانس و نظارت شرکت ال اس است.  شرکت ال اس یک شرکت مطرح در کشور کره ‌جنوبی است. البته این نکته را هم اضافه کنیم که کارخانه سازنده کنتاکتور ال اس در کشور چین واقع است. کنتاکتور ال اس به دو نوع تقسیم بندی می شود. نوع اول، کنتاکتور ال اس متاسل (Metasol)  است و دسته دوم نیز، کنتاکتور ال اس سوسل (Susol) می باشد. کنتاکتور ال اس دسته متاسل در کشور ایران بسیار پرطرفدارتر و پراستفاده تر از کنتاکتور ال اس دسته سوسل است. به همین علت، تمرکز خود را در این مقاله، بیشتر بر روی این نوع کنتاکتور ال اس قرار می دهیم. کنتاکتور ال اس متاسل در محدوده جریانی ۶ تا ۸۰۰ آمپر و در ۹  اندازه بدنه ساخته می‌شود. کنتاکتور ال اس متاسل دارای مدل‌های متنوعی است که دارای ولتاژ بوبین ای سی و یا دی سی، تا توان ۴۰۰ کیلو وات و در ولتاژ ۴۴۰ ولت هستند. بعضی از مزایای کنتاکتور ال اس متاسل در ادامه آمده است:

 

  1. قدرت عملکرد کنتاکتور ال اس متاسل زیاد است.
  2. کنتاکتور ال اس متاسل تجهیزات جانبی متنوعی دارد و به راحتی به آنها وصل می شود.
  3. قابلیت اطمینان کنتاکتور ال اس متاسل مناسب است.
  4. کنتاکتور ال اس متاسل، کاربری آسانی دارد و هر فردی با کمی دقت می تواند با آن کار کند.
  5. کنتاکتور ال اس متاسل دارای کنتاکت کمکی داخلی می باشد.
  6. کنتاکتور ال اس متاسل، از لحاظ اقتصادی بهینه است.
  7. کنتاکتور ال اس متاسل، دارای یک قابلیت جالب برای حذف قوس الکتریکی است.
  8. کنتاکتور ال اس متاسل، به آسانی به دستگاه‌های دیگر وصل می شود.
  9. نگهداری و تعمیرات کنتاکتور ال اس متاسل، راحت است.

قیمت کنتاکتور ال اس 

قیمت کنتاکتور ال اس به عوامل متعددی بستگی دارد. اصلی ترین عامل تعیین کننده قیمت کنتاکتور ال اس، نوع آن است. در واقع قیمت دو نوع کنتاکتور ال اس با هم متفاوت است. عوامل دیگری مانند توان و ولتاژ یک کنتاکتور ال اس هم در قیمت آن تاثیر بسیار زیادی دارند. طبیعتا عوامل دیگری مانند خدمات پس از فروش رایگان و یا همان گارانتی و خدمات پس از فروش پولی و یا همان وارانتی یک نوع کنتاکتور ال اس هم می‌توانند تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت این نوع کنتاکتور بگذارند. با وجود این، شما دو مدل کاملاً یکسان کنتاکتور را می توانید در بازار ایران با دو قیمت کاملا متفاوت پیدا کنید. در هنگام خرید کنتاکتور و یا هر وسیله برقی دیگری باید به خوبی همه چیز را بررسی کنید. در نهایت شما باید محصول با قیمت پایین تر و کیفیت مناسب تر را خریداری کنید.

عنوان

نمایندگی کنتاکتور ال اس

کنتاکتور ls دارای نمایندگی‌های زیادی در کشور ایران می باشد. برای اینکه با نمایندگی‌های این کنتاکتور، آشنا شوید، می توانید به سایت صنعت برق با آدرس اینترنتی https://sanatbargh.com/ مراجعه کنید. این سایت، یک سایت جامع در زمینه معرفی تولید کنندگان لوازم برقی و الکترونیکی و همچنین مصرف کنندگان این لوازم است. این پایگاه اینترنتی قصد دارد که تولیدکنندگان و مصرف کنندگان را به یکدیگر برساند و به عنوان واسطی بین آنها عمل کند.

کنتاکتور LS

کنتاکتور LS (ال اس) جزء کنتاکتور‌های معروف و بسیار با کیفیت در سطح جهانی می باشد. در این نوع کنتاکتور، از فناوری روز دنیا استفاده شده است. در کشور ایران هم کنتاکتور ال اس، محبوبیت بسیار زیادی دارد. به نحوی که در صنایع مختلف از این نوع کنتاکتور استفاده فراوانی می شود. دلیل استفاده فراوان از این نوع کنتاکتور در صنایع مختلف، کاربرد‌های زیادی است که آن دارد. کنتاکتور ال اس دارای کاربرد‌های زیر است:

  1. کنتاکتور ال اس، عمل حفاظت و راه اندازی انواع موتور را انجام می دهد.
  2.  کنتاکتور ال اس، عمل حفاظت و راه اندازی انواع کلید زنی را انجام می دهد.

ویژگی کنتاکتورهای LS

در صورتی که حتما قصد خرید کنتاکتور ال اس را دارید باید یه سری فاکتور‌ها را مد نظر قرار دهید. ولتاژ بوبین کنتاکتور ال اس و جریان نامی کنتاکتور ال اس و همچنین توان کنتاکتور ال اس و … مواردی هستند که باید به دقت مورد بررسی قرار گیرند. این موارد، تاثیر مستقیمی بر روی قیمت یک کنتاکتور ال اس دارند. فناوری‌های نوینی که در کنتاکتور ال اس به کار رفته اند، بیشتر برای توزیع قدرت با یک سری از ویژگی‌ها، عملکرد فوق‌ العاده ‌ای از خود بروز می دهند. در ادامه ویژگی‌های کنتاکتورهای جدید و بروز را مورد بررسی قرار می دهیم:

  1. کنتاکتور ال اس جدید و با کیفیت و دارای فناوری‌های نوین، طول عمر زیاد تری نسبت به کنتاکتورهای با سطح کیفی پایین و قدیمی دارد.
  2. کنتاکتور ال اس جدید و با کیفیت و دارای فناوری‌های نوین، ظرفیت ترمز بسیار بالایی دارد.
  3. روش‌های هماهنگی بهینه ای در کنتاکتور ال اس جدید و با کیفیت و دارای تکنولوژی‌های نوین، وجود دارد.
  4. کنتاکتور ال اس جدید و دارای تکنولوژی‌های نوین، در برابر اضافه بار حفاظت مناسبی دارد.
  5. کنتاکتور ال اس جدید و با کیفیت و دارای فناوری‌های نوین، ابعاد متعارفی دارد و همین امر باعث می شود که به راحتی نصب گردد.

عنوان

تجهیزات جانبی کنتاکتورهای LS

یک کنتاکتور ال اس دارای تجهیزات جانبی متعددی است که به فراخور نیاز از آنها استفاده می شود. البته لیست تجهیزات جانبی کنتاکتور ال اس متاسل با لیست تجهیزات جانبی کنتاکتور ال اس سوسل، کمی متفاوت است. در ادامه لیست کلی تجهیزات جانبی کنتاکتور ال اس را آورده ایم:
۱٫ نگهدارنده کنتاکتور ال اس
۲٫ ترمینال های خروجی کامپیوتر کنتاکتور ال اس
۳٫ قاب بالایی و پایینی کنتاکتور ال اس
۴٫ سریال سیم پیچ ورودی کنتاکتور ال اس
۵٫ حفره ثابت کنتاکتور ال اس
۶٫ محل قرارگیری  واحد ساقی کنتاکتور ال اس
۷٫ پلاک کنتاکتور که ویژگی و مشخصات آن را نشان دهد
۸٫ لوگوی شرکت سازنده کنتاکتور ال اس

عنوان

فروش کنتاکتور ال اس LS

در صورتی که قصد خرید کنتاکتور ال اس LS را دارید می‌توانید به فروشگاه‌های مختلف فروش لوازم الکترونیکی و یا به سایت‌های اینترنتی که به فروش لوازم الکترونیکی می‌پردازند، مراجعه نمایید. تا همین چند سال پیش، مردم اعتماد زیادی به سایت‌های اینترنتی و خرید از طریق آنها نداشتند و اکثر قریب به اتفاق خریدهای خود را از طریق فروشگاه‌های حضوری انجام می‌دادند. در چند سال اخیر و به ویژه بعد از تعطیلات گسترده به علت همه‌گیری ویروس کرونا، تمایل مردم کشور ایران به سایت‌های اینترنتی و خرید از طریق این سایت‌ها بسیار بیشتر از قبل شد. شما می توانید با مراجعه به سایت صنعت برق با تعداد زیادی از خریداران و فروشندگان مطرح در زمینه فروش لوازم الکترونیکی آشنا شوید.

عنوان

سوالات متداول

کنتاکتور ال اس چیست ؟

در این مقاله قصد داریم در مورد کنتاکتور ال اس و مزایای آن مطالبی را عنوان کنیم. کنتاکتور ال اس، یک نوع کالای برقی است که تحت لیسانس و نظارت شرکت ال اس است.  شرکت ال اس یک شرکت مطرح در کشور کره ‌جنوبی است. البته این نکته را هم اضافه کنیم که کارخانه سازنده کنتاکتور ال اس در کشور چین واقع است.

انواع کنتاکتور ال اس را نام ببرید؟

  1. کنتاکتور ال اس، عمل حفاظت و راه اندازی انواع موتور را انجام می دهد.
  2.  کنتاکتور ال اس، عمل حفاظت و راه اندازی انواع کلید زنی را انجام می دهد.

ثبت نظر