کنتاکتور ای بی بی یکی از با کیفیت ترین تجهیزات مدار های الکتریکی است. کنتاکتور ها را به عنوان کلید های مغناطیسی می شناسند.

کنتاکتور ای بی بی چیست؟

کنتاکتور ای بی بی-صنعت برق

کنتاکتور ای بی بی یکی از با کیفیت ترین تجهیزات مدار های الکتریکی است. کنتاکتور ها را به عنوان کلید های مغناطیسی می شناسند. کنتاکتور به عنوان مهم ترین جز مدار های فرمان نام برده می شود. در ماشین های صنعتی از این وسایل برای راه اندازی و کنترل استفاده می شود. به واسطه کیفیت مطلوب این تجهیزات شاهد استفاده گسترده از آن ها هستیم.

کنتاکتور های ساده می توانند در زیر بار به راحتی قطع و وصل شوند. میدان الکترومغناطیسی در کنتاکت های ثابت و متحرک این کنتاکتور به وجود می آید. این میدان با یک کنترل ساده می تواند باعث قطع و وصل مدار شود. در تیغه تولید کننده میدان مغناطیسی جریان همیشه برقرار می باشد. با یک فشار مناسب از طریق کلید های مخصوص می توان اتصال را بین کنتاکت های متحرک و ثابت برقرار کرد.



اگر در مدار ولتاژ کاهش یابد میدان مغناطیسی موجود ضعیف شده و باعث قطع خودکار مدار می شود. این خاصیت بسیار کاربردی است. این خاصیت باعث افزایش کارایی کنتاکتور ای بی بی شده است. کنتاکتور ای بی بی در مدل های مختلفی یافت می شود. می توان با توجه به نیاز خود هریک از این مدل ها را انتخاب کرد. در ادامه به بررسی انواع کنتاکتور ای بی بی خواهیم پرداخت. با شناخت نسبت به مدل های مختلف کنتاکتورهای ای بی بی می توانید با توجه به مدار مورد استفاده، محصول مناسب را انتخاب کنید.

چرا باید برای خرید کنتاکتور ای بی بی را انتخاب کنید؟

با توجه به کیفیت بالای کنتاکتورهای ای بی بی می توان این محصول را بسیار کاربردی عنوان کرد. برای خرید هر وسیله و تجهیزات در حوزه برق باید به مزایا و فواید آن دقت نمود. با توجه به اینکه کنتاکتور ای بی بی می تواند در مدارهای مختلف کارایی بالایی را از خود نشان دهد یک انتخاب مناسب می باشد.

کنتاکتور ای بی بی-صنعت برق

می توان مزایای متعددی را برای این کنتاکتور عنوان کرد.یکی از بهترین مزیت های موجود را می توان پشتیبانی در سراسر دنیا عنوان کرد. محدوده کاری کنتاکتور ای بی بی و محافظ های این شرکت با تمامی استاندارد های موجود بین المللی همخوانی دارد. این استاندارد باعث شده تا بتوان به راحتی از کیفیت این نوع از کنتاکتور ها اطمینان حاصل کرد. با توجه به محدوده ولتاژی ۱۰۰ تا ۲۵۰ ولت می توانند در سراسر کشور های دنیا کارایی داشته باشند. داشتن یک رنج گسترده نشان از قابلیت و توانایی بالای این محصول است. در کشور های مختلف شاهد محدوده ولتاژ متفاوتی هستیم. به عنوان مثال در ایران ولتاژ حداکثر ۲۳۰ ولت می باشد. در اروپا و یا شمال قاره آمریکا ولتاژ ۱۱۰ ولت بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. پوشش تمامی این ولتاژ ها می تواند خبر بسیار خوبی برای مصرف کنندگان این محصول باشد. از ویژگی های دیگر این کنتاکتور می توان به کاهش مصرف انرژی اشاره کرد. با این قابلیت پنل ها می توانند کوچکتر و ترانس های موجود با سایز پایین تر مورد استفاده قرار گیرند. این ویژگی را می توان مهم ترین مزیت عنوان شده برای کنتاکتور ای بی بی نام کرد.

قیمت کنتاکتور ای بی بی

کنتاکتور ای بی بی-صنعت برق

کنتاکتور ای بی بی نوعی رله مغناطیسی می باشد که می تواند مدار را قطع و وصل کند. یکی دیگر از کارایی های کنتاکتور ای بی بی را می توان سوئیچینگ در مدار عنوان کرد. کنتاکتور ای بی بی در صنایع مختلف کاربرد های بسیار زیادی دارد. با توجه به مدار های مختلف، می توان دید که در هر مدار الکتریکی از یک کنتاکتور برای کنترل و برقراری جریان استفاده شده است.

قیمت گذاری در این محصولات با توجه به توان های هر کنتاکتور انجام می شود. در برخی از کنتاکتور های ساده قیمت کمتری را شاهد هستیم. در کنتاکتور هایی با ویژگی های بیشتر شاهد قیمت های بیشتر نسبت به کنتاکتور های ساده هستیم. کنتاکتور ای بی بی با داشتن تنوع بسیار زیاد می تواند محدوده بسیار زیادی را پوشش دهد. از جریان های کم در فشار ضعیف تا جریان های بالا همگی دارای قیمت گذاری های متعددی هستند. برای دریافت لیست قیمت های موجود می توانید با شماره تلفن های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

در هنگام خرید کنتاکتور ای بی بی باید به موارد متعددی توجه شود. اصالت کالا یکی از مهم ترین نکات در هنگام خرید می باشد. در هنگام خرید فروشگاه های معتبر را انتخاب کنید. می توانید این کنتاکتور را به صورت حضوری و یا اینترنتی سفارش دهید. با توجه به کیفیت بالای کنتاکتور ای بی بی شاهد محصولات مشابه بسیاری در بازار هستیم. کنتاکتور های ای بی بی در بازار با مدل های ای بی بی AF و ای بی بی AS موجود می باشند. هریک از این مدل ها دارای رنج کاری مشخص و قیمت های مختلف هستند. در ادامه به بررسی انواع کنتاکتور ای بی بی خواهیم پرداخت.

انواع کنتاکتور ای بی بی

کنتاکتور ای بی بی در رنج های جریانی بسیار بالایی وجود دارد. از رنج ۹ آمپر تا ۲۶۵۰ آمپر می توان این محصولات را در بازار مشاهده کرد. کنتاکتور های ای بی بی در دو دسته AF و AS در بازار عرضه می شوند. در ادامه به بررسی هریک از این دسته ها خواهیم پرداخت.

کنتاکتور ای بی بی-صنعت برق

کنتاکتور ای بی بی مدل AF

در مدل AF کنتاکتور های ای بی بی می توان کاربرد های ساده و پیچیده را مد نظر قرار داد. این مدل از کنتاکتور های ای بی بی می تواند در سراسر جهان و شبکه های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. این کنتاکتور ها را با نام مینی نیز می شناسند. با ابعادی کوچک و بسیار کاربردی امکانات بسیار جالب توجهی را برای کاربران خود فراهم می کنند. امکانات اتصال متنوع را می توان از ویژگی های این نوع از کنتاکتور ها بیان کرد.

کنتاکتور ای بی بی مدل AS

با توجه به ساختار این مدل می توان تجهیزات بکار رفته در مدار را به صورت بهینه به کار برد. می توان این کنتاکتور را به دو صورت حلقه ای یا ساده بین پیچ و فنر متصل کرد. تنوع و انعطاف پذیری باعث محبوبیت این نوع از کنتاکتور ای بی بی شده است. می توانید به انتخاب خود از ترمینال های مختلف موجود در این وسیله استفاده کنید. باید توجه داشت که هر دو مدل AS و AF در انواع ۴پل، خازنی و سوئیچینگ در بازار موجود می باشند. این قابلیت ها هریک باعث افزایش کارایی کنتاکتور ای بی بی خواهند شد.

سوالات متداول کنتاکتور ای بی بی

چند نوع کنتاکتور ای بی بی وجود دارد؟

کنتاکتور ای بی بی در رنج های جریانی بسیار بالایی وجود دارد. از رنج ۹ آمپر تا ۲۶۵۰ آمپر می توان این محصولات را در بازار مشاهده کرد. کنتاکتور های ای بی بی در دو دسته AF و AS در بازار عرضه می شوند.

قیمت کنتاکتور ای بی بی چگونه محاسبه می شود؟

قیمت گذاری در این محصولات با توجه به توان های هر کنتاکتور انجام می شود. در برخی از کنتاکتور های ساده قیمت کمتری را شاهد هستیم. در کنتاکتور هایی با ویژگی های بیشتر شاهد قیمت های بیشتر نسبت به کنتاکتور های ساده هستیم. کنتاکتور ای بی بی با داشتن تنوع بسیار زیاد می تواند محدوده بسیار زیادی را پوشش دهد. از جریان های کم در فشار ضعیف تا جریان های بالا همگی دارای قیمت گذاری های متعددی هستند. برای دریافت لیست قیمت های موجود می توانید با شماره تلفن های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

کنتاکتور ای بی بی چیست؟

کنتاکتور ای بی بی یکی از با کیفیت ترین تجهیزات مدار های الکتریکی است. کنتاکتور ها را به عنوان کلید های مغناطیسی می شناسند. کنتاکتور به عنوان مهم ترین جز مدار های فرمان نام برده می شود. در ماشین های صنعتی از این وسایل برای راه اندازی و کنترل استفاده می شود.

ثبت نظر