کنتاکتور پارس فانال، ۶۵ آمپر،۲۲۰ ولت

کنتاکتور پارس فانال، ۸۵ آمپر،۲۲۰ ولت

کنتاکتور پارس فانال، ۱۸ آمپر،۷٫۵ کیلووات

عنوان

کنتاکتور پارس فانال چیست؟

کنتاکتور پارس فانال یک نوع کلید الکترو مغناطیسی می‌باشد که به منظور قطع و وصل کردن مدار استفاده می‌شود. قبل از این که وارد جزئیات مربوط به کنتاکتور پارس فانال بشویم ابتدا در مورد کلیت کنتاکتور و مزایایی که استفاده از آن دارد، چند نکته را ذکر می کنیم. مزایای کنتاکتور عبارت هستند از:

  1. کنتاکتور، توانایی کنترل مصرف کننده از راه دور را دارد.
  2. کنتاکتور، توانایی کنترل مصرف کننده از چند نقطه را دارد.
  3. کنتاکتور نسبت به کلید‌ها، بیشتر عمر می‌کنند و دوام بیشتری دارند.
  4. کنتاکتور توانایی طراحی مدار فرمان خودکار را دارد.
  1. کنتاکتور توانایی قطع مدار مصرف کننده در هنگام برق رفتگی را دارد.

پس از این که یک سری اطلاعات کلی را راجع به کنتاکتور عنوان کردیم وارد مبحث کنتاکتور پارس فانال می شویم. این نوع کنتاکتور با کمک یک سیم پیچ مغناطیسی، عمل قطع و وصل کردن مدار را انجام می دهد. تحریک یا وصل شدن این سیم پیچ مغناطیسی یا بوبین کنتاکتور باعث می‌شود که مدار متصل شود و مدار سه فاز یا مدار تک فاز را وصل کند. از سوی دیگر، قطع شدن ولتاژ بوبین موجب می گردد که کنتاکتور قطع شود.

عنوان

مینی کنتاکتور پارس فانال Pars Fanal

مینی کنتاکتور سه پل پارس فانال دارای انواع و مدل های مختلفی است که به عنوان مثال، یک مدل آن مدل  PFCM-9، است. کنتاکتور سه پل پارس فانال، یک کلید کنترل شونده الکترو مغناطیسی است. از مینی کنتاکتور سه پل پارس فانال به منظور کنترل مدار در برابر جریان غیر نرمال و اضافه تر از حد استاندارد، استفاده می شود. مینی کنتاکتور سه پل پارس فانال، خیلی به رله شبیه است. فرق اصلی که بین کنتاکتور سه پل پارس فانال  و رله وجود دارد این است که سرعت قطع و وصل کنتاکتور نسبت به رله بسیار بیشتر است. مینی کنتاکتور پارس فانال یک جزء از اجزای کنتاکتور پارس فانال است که به منظور قطع کردن جریان اتصال کوتاه کاربرد ندارد. کنتاکتور سه پل پارس فانال دارای اندازه و ابعاد متنوعی است. این را هم اضافه کنیم که مینی کنتاکتور پارس فانال دارای سه قسمت مهم و اساسی است. این سه قسمت، عبارت هستن از محفظه، تیغه، بوبین و… .

لیست قیمت کنتاکتور پارس فانال

به منظور مشاهده لیست قیمت کنتاکتور پارس فانال می توانید به سایت شرکت صنعت برق با آدرس اینترنتی https://sanatbargh.com/ سری بزنید. البته در فروشگاه های حضوری مختلف و البته در سایت های اینترنتی زیادی هم می توان لیست قیمت کنتاکتور پارس فانال  را مشاهده نمود. اگر بخواهیم کمی در مورد شرکت صنعت برق صحبت کنیم باید بگوییم که مجموعه صنعت برق با هدف ساماندهی شرکت‌ها ، نمایندگان و مراکز فروش در صنعت برق کشور و آگاهی رسانی به مشتریان گرامی که همانا حمایت کننده گان اصلی ما در این عرصه می باشند و با هدف ایجاد رابطه مستقیم بین تولید کنندگان و مصرف کننده گان به دنبال توسعه و ایجاد یکپارچگی در بازار صنعت برق کشور و همچنین در جهت مبارزه با فروش اجناس تقلبی و جلوگیری از به اشتباه افتادن مشتریان در شناسایی شرکت‌هایی که با نام‌های مشابه ثبت شده اند و مسائلی از این دست که موجب نابسامانی‌های موجود در بازار برق کشور گردیده و لطمات بسیاری به تولید کنندگان و نمایندهای محترم آنان وارد آورده ، لذا این مجموعه اقدام به ایجاد سامانه ای تخصصی در این رابطه کرده است .

عنوان

مشخصات کنتاکتور پارس فانال Pars Fanal

کنتاکتور پارس فانال، به خوبی می تواند از وسایل برقی حفاظت کند. کنتاکتور پارس فانال، می تواند بارها و بارها، جریان را قطع و وصل نماید. همین عامل باعث می شود که طول عمر کنتاکتور پارس فانال نسبت به کلید‌ها بسیار زیادتر باشد که این یک مزیت فوق العاده برای کنتاکتور پارس فانال به حساب می آید. یک مزیت فوق العاده دیگر که در کنتاکتور پارس فانال وجود دارد این است که در آن می توان به تعداد خیلی زیاد، شستی‌های قطع و وصل را برای یک کنتاکتور طراحی کرده و نصب نمود. مزیت دیگر کنتاکتور پارس فانال این است که می توان آن را از راه دور کنترل نمود.

کنتاکتور پارس فانال برای جریان‌های با آمپر بالا به کار می رود. اصلی ترین مورد استفاده کنتاکتور پارس فانال در تابلو برق‌های صنایع مختلف است. هر کنتاکتور پارس فانال، دارای یک جریان کار نامی است. جریان کار نامی کنتاکتور پارس فانال، شرط استفاده از کنتاکتور را مشخص می نماید. این عدد در رابطه با نوع و مقدار ولتاژ بار است. کنتاکتو پارس فانال دارای دسته‌ها و انواع مختلفی است. هر یک از این انوع کنتاکتور پارس فانال برای خود، یک سری از ویژگی‌های خاص خود را دارا می باشند و برای ولتاژهای مختلف، از آن‌ها استفاده می شود. در ادامه، قصد داریم یک سری ازاین ویژگی‌های کنتاکتور پارس فانال را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. ویژگی‌های کنتاکتور پارس فانال عبارت هستند از:

  1. کنتاکتور پارس فانال، دارای تاییدیه و استانداردهای جهانی است.
  2. کنتاکتور پارس فانال دارای دو مدل کنتاکتور ساده و کنتاکتور قدرت است.
  3. کنتاکتور پارس فانال با ولتاژهای مختلف و متنوع عرضه می شود و شما می توانید این نوع وسیله برقی را در ولتاژهای مختلف پیدا کنید.
  4. کنتاکتور پارس فانال قابل استفاده به منظور قطع و وصل موتورهای الکتریکی ای سی است.
  5. کنتاکتور پارس فانال در مدارهای روشنایی و راه اندازی موتورها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  6. کنتاکتور پارس فانال عمل راه اندازی موتورها با روش ستاره مثلث را انجام می‌دهد.
  7. کنتاکتور پارس فانال مطابق با استانداردهای IEC 60947کار می‌کند.
  8. کنتاکتور پارس فانال دارای تایید صلاحیت توزیع برق تهران می‌باشد.
  9. استفاده از کنتاکتور پارس فانال فقط در برق صنعتی نیست بلکه در برق ساختمان هم استفاده فراوانی از آنها می‌شود. به بیان بهتر، می‌توان کل برق یک ساختمان را بر روی یک کانتکتور وصل کرد.
  10. کنتاکتور پارس فانال، قابل عرضه با ولتاژهای مختلف بوبین است.
  11. کنتاکتور پارس فانال کنتاک‌های کمکی ۱NO+1NC و ۲NO+2NC را هم عرضه می کند.

عنوان

کیفیت کنتاکتور پارس فانال

کنتاکتور پارس فانال دارای کیفیت بسیار بالایی است. طول عمر این نوع کنتاکتور هم بسیار زیاد است. شما می توانید با خرید کنتاکتور پارس فانال، با خیال راحت از آن استفاده کنید. در طی این سالهایی که از کنتاکتور پارس آنلاین در اماکن مختلف صنعتی و تجاری و مسکونی استفاده شده است، این کنتاکتور آزمون خود را پس داده است و آمار خرابی آن بسیار پایین بوده است.

نصب کنتاکتور پارس فانال

به منظور نصب کنتاکتور پارس فانال باید به یک سری نکات توجه کنید که در این قسمت از مقاله به بررسی آن نکات می‌پردازیم. در صورتی که شما قصد نصب کردن کنتاکتور پارس فانال را دارید، ابتدا باید متناسب با نوع مصرفی که مد نظر شما است کنتاکتور پارس فانال سه فاز و یا کنتاکتور پارس فانال یک فاز را خریداری نمایید. بسیاری از افراد قبل از خرید کنتاکتور پارس فانال به اینکه نوع مصرف آنها چه چیزی است، دقت نمی کنند و نوع اشتباهی از این نوع کنتاکتور را خریداری می‌نمایند. پس از خرید کنتاکتور پارس فانال سه فاز، باید به این نکته دقت کنید که کار اول در نصب یک کنتاکتور پارس فانال، این است که قسمت‌های مختلف روی بدنه آن را به خوبی بشناسیم. کنتاکتور سه فاز، شش عدد ترمینال دارد که سه عدد از آن‌ها، ترمینال ورودی است و سه عدد از آنها هم ترمینال خروجی می‌باشد. سه عدد سیم ورودی را به ترمینال های یک و سه و پنج وصل کنید و سه عدد سیم خروجی را به ترمینال های ۲ و ۴ و۶ متصل نمایید.

در بخش بالایی بدنه کنتاکتور پارس فانال سه فاز هم دو عدد ترمینال A1 و A2 موجود است که باید به بوبین کنتاکتور وصل شوند.  سیم فاز به ترمینال ۱ و سیم نول به ترمینال ۲ وصل می‌شود. در مصرف کننده‌های تک فاز هم می‌توان از کنتاکتور سه فاز بهره گرفت. در این حالت باید ترمینال های ال ۱ و ال ۲ و ال ۳ را به هم متصل کنیم و سیم فاز را به یکی از ترمینال ها وصل نماییم. برای ترمینال های خروجی یا همان تی ۱، تی ۲ و تی ۴ هم به همین صورت عمل می‌کنیم. یعنی ترمینال های تی را به هم متصل کرده و یک رشته سیم را از آن می گیریم و به مصرف کننده تک فاز می دهیم.

عنوان

سوالات متداول کنتاکتور پارس فانال

کنتاکتور پارس فانال چیست؟

کنتاکتور پارس فانال یک نوع کلید الکترو مغناطیسی می‌باشد که به منظور قطع و وصل کردن مدار استفاده می‌شود.این نوع کنتاکتور با کمک یک سیم پیچ مغناطیسی، عمل قطع و وصل کردن مدار را انجام می دهد. تحریک یا وصل شدن این سیم پیچ مغناطیسی یا بوبین کنتاکتور باعث می‌شود که مدار متصل شود و مدار سه فاز یا مدار تک فاز را وصل کند. از سوی دیگر، قطع شدن ولتاژ بوبین موجب می گردد که کنتاکتور قطع شود.

ویژگی‌های کنتاکتور پارس فانال را نام ببرید؟

  1. کنتاکتور پارس فانال، دارای تاییدیه و استانداردهای جهانی است.
  2. کنتاکتور پارس فانال دارای دو مدل کنتاکتور ساده و کنتاکتور قدرت است.
  3. کنتاکتور پارس فانال با ولتاژهای مختلف و متنوع عرضه می شود و شما می توانید این نوع وسیله برقی را در ولتاژهای مختلف پیدا کنید.
  4. کنتاکتور پارس فانال قابل استفاده به منظور قطع و وصل موتورهای الکتریکی ای سی است.
  5. کنتاکتور پارس فانال در مدارهای روشنایی و راه اندازی موتورها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نصب کنتاکتور پارس فانال چگونه است؟

در صورتی که شما قصد نصب کردن کنتاکتور پارس فانال را دارید، ابتدا باید متناسب با نوع مصرفی که مد نظر شما است کنتاکتور پارس فانال سه فاز و یا کنتاکتور پارس فانال یک فاز را خریداری نمایید. بسیاری از افراد قبل از خرید کنتاکتور پارس فانال به اینکه نوع مصرف آنها چه چیزی است، دقت نمی کنند و نوع اشتباهی از این نوع کنتاکتور را خریداری می‌نمایند.

ثبت نظر