عنوان

تایمر دیجیتال شیواامواج، دستگاهی با با قابلیت اندازه گیری زمان در محدوده گسترده (از ۰.۱ ثانیه تا ۹۹۹ ساعت) است که می تواند به صورت فلاشر در حالت های چهار گانه دهم ثانیه ، ثانیه ، دقیقه و ساعت، به طور دقیق و با کارایی بالا، کار کند. این در حالی است که شما کاربران محترم، همچنین می توانید سوپر تایمر شیوا امواج را در حالت های متفاوت تایمر تأخیر در قطع و تایمر تأخیر در وصل نیز به کار ببرید و از قابلیت های مهم آن بهره­مند شوید. جالب است بدانید که تایمر دیجیتال شیواامواج، منبع تغذیه خود را برای ارائه عملکرد مناسب از ترمینال های START مجزا در ۲ مدل با تغذیهAC و DC   دریافت می کند.

عنوان

مشخصات تایمر دیجیتال شیوا امواج

مشخصات برجسته تایمر دیجیتال شیواامواج را می توان در موارد زیر جستجو کرد.

  • سوپرتایمر دیجیتال شیوا امواج دارای سیستم میکروپروسسوری با دقت بالا (۰.۱ ثانیه) است و به همین دلیل، کارایی فوق العاده عالی را ارائه می دهد.
  • این دستگاه زمان سنج حرفه ای به نمایشگرمخصوص نشان دهنده زمان، مجهز است.
  • تایمر دیجیتال شیوا امواج با ۸ حالت مختلف کاری، عمل می کند که در زیر به آنها اشاره شده است.
    تایمر:   ۱. دهم ثانیه  ۲. ثانیه  ۳. دقیقه  ۴. ساعت
    فلاشر: ۵. دهم ثانیه  ۶ .ثانیه  ۷. دقیقه  ۸. ساعت
    این دستگاه می تواند در زمان شروع به کار و سنجش زمان، وضعیت رله (وصل یا قطع) را به طور کاملا دقیق، مشخص کند.

نحوه تنظیم تایمر شیوا امواج

آنچه که مهم به نظر می رسد، این است که شما باید بدانید که جایگاه نصب صحیح این قطعه زمان سنج کجاست؟ باید به شما بگوییم که تایمر دیجیتال شیواامواج، قابلیت نصب در داخل تابلو یا روی ریل یا هر سطح دیگری را به راحتی دارد. اگرريال محل نصب این قطعه، فاقد ریل باشد، تکلیف چیست؟ در این صورت، باید ریل داخل جعبه بهره ببرید. در نظر داشته باشید که اگر می خواهید این قطعه را بر روی در تابلو نصب کنید، حتما باید از قاب پنل شیواامواج استفاده کنید. پس از اینکه عملیات نصب را به دقت انجام دادید، لازم است که ترمینال آن را متناسب با فایل مربوطه، وصل کرده و در ادامه نصب مدار تغذیه دستگاه را در محل مورد نظر انجام بدهید. لطفا به این موضوع توجه داشته باشید که تایمر دیجیتال شیواامواج بعد از وصل ورودی استارت، بر اساس برنامه ای که که برای انجام آن، تنظیم شده است، شروع به کار می کند. برنامه تنظیم شده معمولا به دو صورت تایمر قطع و تایمر وصل زمان گیری، در نظر گرفته می شوند و دستگاه بر اساس آنچه که برای آن تنظیم شده است، کار می کند. اگر می خواهید عملیات زمان گیری را مجدد انجام بدهید، کافیست ورودی Start  را قطع کنید و سپس بر اساس آن میزان مشخص شده قبلی، بهره برداری را شروع کنید.

عنوان

ویژگی های تایمر شیوا امواج

در مجموع و بدون اغراق، تایمر های دیجیتال شیواامواج دارای کارایی فوق العاده عالی هستند و  همانطور که اشاره کردیم در رنج محدوده زمانی ( از ۰٫۱ ثانیه تا ۹۹۹ ساعت ) تولید و عرضه می شوند. این تایمر ها می توانند حالت های مختلف چهارگانه بر مبنای دهم ثانیه ، ثانیه ، دقیقه و ساعت در مد فلاشر را ارائه بدهند. دقت بسیار زیاد این تایمر ها، باعث شده است که در مقایسه با دیگر انواع موجود، بسیار منحصر به فرد و عالی عمل کنند. نمایشگر تعبیه شده در ساختار این تایمر ها به شما اجازه می دهد، تا داده های گزارش شده را به طور دقیق خوانش کنید. برای خرید تایمر دیجیتال شیواامواج می توانید به فروشگاه اینترنتی صنعت برق مراجعه کرده و آنچه که می خواهید را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید.

خرید تایمر دیجیتال شیوا امواج

در هنگام خرید تایمر دیجیتال شیوا امواج باید، نکات خاصی را مورد توجه قرار بدهید تا انتخابی مطمئن داشته باشید.. اولین موضوعی که باید به طور دقیق در نظر بگیرید، این است، می خواهید سوپر تایمر دیجیتال شیوا امواج را در کجا نصب کنید. همچنین لازم است در مورد ولتاژ تغذیه دستگاه نیز اطلاعات دقیقی داشته باشید. اطلاع از جریان مجاز کنتاکت خروجی آن نیز، پارامتر مهم دیگری است که در هنگام خرید این قطعه باید در اولویت توجه خود قرار بدهید. اما آنچه که مهمتر از همه اینها به نظر می رد و در انتخاب و خرید تایمر دیجیتال شیوا امواج اهمیت فوق العاده زیادی دارد، این است که به طور کاملا دقیق و مشخص شده، محدوده رنج زمانی آن را تعیین کنید. توجه به  مد های کاری نیز در زمان خرید این قطعه، اهمیت بسیار زیادی دارد. توجه داشته باشید که در زمان خرید تایمر دیجیتال شیوا امواج، چگونگی نصب آن را حتما از فروشنده بپرسید و نسبت به نحوه انجام آن، آگاهی داشته باشید.

در صورتی که تمایل به خرید تایمر های دیجیتال شیوا امواج دارید، کارشناسان ما در صنعت برق، آماده ارائه راهنمایی به شما مشتریان محترم هستند. می توانید با مشاوران ما تماس گرفته و مشخصات و ویژگی های محصول را جویا شوید.

عنوان

قیمت تایمر دیجیتال شیوا امواج

قطعات صنعتی به طور روزانه در حال نوسان قیمت هستند. از این رو نمی توان نرخ مشخصی را برای عرضه این محصول در نظر گرفت. تورم اقتصادی و افزایش قیمت دلار به طور مداوم بر قیمت گذاری انواع کالا ها، تاثیر می گذارد و شاهد روند قیمت گذاری نجومی در عرضه محصولات مختلف هستیم. تایمر دیجیتال شیوا امواج نیز تحت تاثیر نوسانات بازار، قیمت مشخصی ندارد. برای اینکه قیمت آنی و لحظه ای این محصول را جویا شوید، می توانید با کارشناسان ما در بخش فروش تماس بگیرید. علی رغم قیمت های نجومی بازار برای عرضه این قطعه، ما در وب سایت فروشگاهی صنعت برق، مناسب ترین قیمت ها  را ارائه می دهیم زیرا می خواهیم در این شرایط اقتصادی نا بسامان، همراه شما مشتریان محترم باشید.

فروش تایمر دیجیتال شیوا امواج

فروش تایمر های دیجیتال شیوا الزاما باید در فروشگاه های مجاز انجام بگیرید. اگر قصد خرید آنلاین این دستگاه را دارید، به شما توصیه می کنیم به مراکز فروش معتبر قطعات صنعتی و الکتریکی مراجعه کنید. نمایندگی فروش تایمر دیجیتال شیوا امواج، وب سایت فروشگاهی صنعت برق، بهترین محصولات را با تضمین اصالت کالا و کیفیت برتر، ارائه می دهد. همین الان از ما خرید کنید و در اسرع وقت، سفارش مورد نظر تان را درب منزل تحویل بگیرید.

عنوان

سوالات متداول

مشخصات تایمر دیجیتال شیوا امواج را نام ببرید؟

کارایی فوق العاده عالی را ارائه می دهد.

این دستگاه زمان سنج حرفه ای به نمایشگرمخصوص نشان دهنده زمان، مجهز است.

تایمر دیجیتال شیوا امواج با  ۸ حالت مختلف کاری، عمل می کند که در زیر به آنها اشاره شده است.
تایمر:   ۱. دهم ثانیه  ۲. ثانیه  ۳. دقیقه  ۴. ساعت
فلاشر: ۵. دهم ثانیه  ۶ .ثانیه  ۷. دقیقه  ۸. ساعت

ویژگی های تایمر شیوا امواج را نام ببرید ؟

در مجموع و بدون اغراق، تایمر های دیجیتال شیواامواج دارای کارایی فوق العاده عالی هستند و  همانطور که اشاره کردیم در رنج محدوده زمانی ( از ۰٫۱ ثانیه تا ۹۹۹ ساعت ) تولید و عرضه می شوند. این تایمر ها می توانند حالت های مختلف چهارگانه بر مبنای دهم ثانیه ، ثانیه ، دقیقه و ساعت در مد فلاشر را ارائه بدهند. دقت بسیار زیاد این تایمر ها، باعث شده است که در مقایسه با دیگر انواع موجود، بسیار منحصر به فرد و عالی عمل کنند.

ثبت نظر