عنوان

هر یک از انواع جعبه کلید رو کار در مکان هایی که دارای قوطی توکار نیستند، تعبیه می گردند. قوطی های رو کار روی دیوار نصب می شوند.

عنوان

جعبه کلید رو کار چیست ؟

جعبه کلید رو کار انواع متفاوتی دارد که هر یک از آنها در مکان هایی که دارای قوطی توکار نیستند، تعبیه می شوند. قوطی های رو کار را روی دیوار نصب می کنند و پس از آن کلید و پریز را روی قوطی و درون دیوار قرار خواهند داد. زیبایی قوطی های روکار نسبت به زیبایی جعبه کلیدهای توکار کمتر می باشد. البته باید بدانید که قوطی کلیدهای روکار مزیت های زیادی دارند. به همین دلیل بسیاری از افراد زمان نصب سیستم برق ساختمان از جعبه کلید رو کار استفاده می کنند. داکت ها و ترانکینگ ها را زمان نصب جعبه کلیدهای روکار مورد استفاده قرار می دهند.

دلیل استفاده از داکت ها زمان نصب جعبه کلید رو کار این است که از بهم ریختگی سیم ها جلوگیری شود. رنگ بندی هر یک از جعبه کلیدهای روکار را می توانید برای ساختمان خود انتخاب کنید. رنگ بندی و مدل های جعبه کلیدهای روکار نسبت به مدل های توکار کمتر است.

 به طور کلی باید به خوبی بدانید که جعبه کلید رو کار را در دو مدل ساده  و بارانی تولید می کنند. نمونه کلیدهای بارانی مقاومت زیادی دارند. به همین دلیل این مدل از کلیدهای برق را در فضای بیرونی نصب می کنند. نمونه کلیدهای ساده استحکام شان پایین تر است و آنها را در فضاهای داخلی نصب می کنند.

عنوان

انواع جعبه کلید رو کار

هر یک از انواع جعبه کلیدها انواع متنوعی دارند که انواع آنها برای قطع و وصل کردن جریان برق مورد استفاده قرار می گیرند. جعبه کلید رو کار را نیز در مدل های گوناگونی تولید می کنند. شما بر اساس نوع ساختمان خود می توانید یکی از جعبه کلیدهای روکار را سفارش دهید. هر یک از این جعبه کلیدها همراه با ویژگی ها و مشخصاتی که دارند عبارت هستند از :

 جعبه کلیدهای ساده

یکی از انواع جعبه کلید رو کار که کاربرد زیادی برای فضاهای داخلی دارد نمونه ساده می باشد. این مدل از جعبه کلیدها را می توانید برای فضاهای داخلی مانند ادارات، مغازه ها و … نصب کنید. نصب این کلیدها بسیار آسان و ساده می باشد. برای ساخت بدنه این جعبه کلید از ترموپلاستیک استفاده شده است.

علامت استاندارد را زمان خرید این جعبه کلید می توانید مشاهده نمایید. درجه حفاظت مشخص شده ای را روی این جعبه کلید رو کار مشاهده می کنید که طبق آن درجه باید نصب کلید را انجام دهید.برای نصب این جعبه کلید رو کار باید ابتدا قاب بیرونی را جدا کنید. سپس روی دیوار و محلی که مورد نظرتان است باید یک سوراخ ایجاد نمایید. با استفاده از رولپلاک و پیچ می توانید کلید تبدیل را روی دیوار وصل کنید. در انتها می توانید قاب بیرونی محصول را متصل نمایید. هر یک از مراحل نصب جعبه کلید رو کار باید به صورت اصولی طی کنید تا به سیستم جعبه کلید آسیبی وارد نشود. شما می توانید رنگ سفید و یا طوسی این کلید را خریداری کنید و در بخش های داخلی آن را نصب نمایید. اگر به زیبایی فضای داخلی چندان اهمیت نمی دهید، باید بدانید که این جعبه کلیدها بهترین انتخاب هستند.

عنوان

جعبه کلیدهای بارانی

یکی دیگر از مدل های جعبه کلید رو کار نمونه بارانی و یا صنعتی می باشد. این نمونه کلیدها مقاومت زیادی دارند، به همین دلیل است که آنها را در محیط های بیرونی نصب می کنند. این نمونه جعبه کلید در شرایط سخت می تواند مقاومت زیادی از خودش نشان دهد. به همین دلیل است که از جعبه کلید رو کار بارانی در محیط های صنعتی و محیط های باز استفاده می کنند. شما زمانی که قصد خریداری این جعبه کلید را دارید باید به ظاهر و کیفیت پوسته داخلی و خارجی آن دقت داشته باشید.

برندهای زیادی تولید جعبه کلید رو کار را بر عهده دارند. اما باید بدانید که هر یک از برندها کیفیت مناسبی را برای محصولات خود در نظر نمی گیرند. بر همین اساس اگر مایل هستید که بهترین جعبه کلید رو کار بارانی را خریداری کنید باید معتبر بودن برند جعبه کلید را بررسی نمایید.

کیفیت مغزی جعبه کلید رو کار اهمیت زیادی دارد. اگر این بخش از کلیدهای روکار کیفیت بالایی نداشته باشد جریان برق به خوبی بالا و پایین نمی رود. پوسته خارجی هر یک از جعبه کلیدها نیز باید از بهترین و درجه یک ترین متریال ها تولید شود.

عنوان

قیمت جعبه کلید رو کار

یکی از مهمترین نکاتی که افراد زمان خرید جعبه کلید رو کار به آن اهمیت زیادی می دهند قیمت می باشد. شما باید به خوبی بدانید که هزینه خریداری این جعبه کلید بستگی به نوع آن دارد. هزینه ای که شما نیاز است برای خرید جعبه کلید رو کار بارانی پرداخت کنید بیشتر از نمونه های ساده است. در واقع باید بدانید که نمونه جعبه کلیدهای بارانی را با استفاده از بهترین متریال ها تولید می کنند.

کلیدهای بارانی مقاومت زیادی دارند و در شرایط سخت دچار پوسیدگی و خرابی نمی شوند. نمونه کلیدهای ساده روکار هزینه خریداری شان پایین است. رنگ بندی متنوعی از کلیدهای روکار را در بازار مشاهده نمی کنید. در صورتی که به زیبایی دکوراسیون داخلی کارگاه ها اهمیت نمی دهید می توانید نمونه کلیدهای ساده روکار را خریداری کنید.

اگر تعداد بالایی از جعبه کلید رو کار ساده را خریداری کنید، می توانید هزینه به صرفه و مناسبی را پرداخت نمایید. خرید جعبه کلیدهای روکار ساده از عمده فروشی با بهترین قیمت انجام می شود. فروشگاه صنعت برق با بهترین قیمت جعبه کلید رو کار بارانی و ساده را تحویل مشتریان خود می دهد. هر یک از انواع جعبه کلیدهای روکار بارانی و ساده هزینه خریداری شان در این فروشگاه مناسب می باشد. در واقع مدل های این کلیدهای برق زیاد نیست. شما تنها چندین مدل از جعبه کلید رو کار بارانی و ساده را مشاهده می کنید که هر یک از آنها کارایی خاصی دارند. امروزه استفاده از جعبه کلید رو کار بارانی و ساده در محیط های متنوع افزایش پیدا کرده است. آیا مایل هستید که تعداد بالایی از کلیدهای روکار را با قیمت مناسب خریداری کنید. اگر پاسختان بلی است می توانید از محصولات وب سایت اینترنتی صنعت برق بازدید نمایید.

عنوان

سوالات متداول 

جعبه کلید رو کار چیست ؟

جعبه کلید رو کار انواع متفاوتی دارد که هر یک از آنها در مکان هایی که دارای قوطی توکار نیستند، تعبیه می شوند. قوطی های رو کار را روی دیوار نصب می کنند و پس از آن کلید و پریز را روی قوطی و درون دیوار قرار خواهند داد. زیبایی قوطی های روکار نسبت به زیبایی جعبه کلیدهای توکار کمتر می باشد. البته باید بدانید که قوطی کلیدهای روکار مزیت های زیادی دارند.

انواع جعبه کلید رو کار را نام ببرید ؟

جعبه کلیدهای ساده
جعبه کلیدهای بارانی

جعبه کلیدهای بارانی چیست؟

یکی دیگر از مدل های جعبه کلید رو کار نمونه بارانی و یا صنعتی می باشد. این نمونه کلیدها مقاومت زیادی دارند، به همین دلیل است که آنها را در محیط های بیرونی نصب می کنند. این نمونه جعبه کلید در شرایط سخت می تواند مقاومت زیادی از خودش نشان دهد.

ثبت نظر