عنوان

مراکز نمایندگی ترانک سوپیتا ، در سراسر کشور، گسترده بوده و ارائه دهنده انواع محصولات و ترانک های سوپیتا می باشند. ترانک، محفظه ای است که در فضاهایی که تجمعی از سیم و کابل ها وجود دارد، استفاده شده و برای نظم دهی به سیم کشی ها، به کار می رود. قابلیت اتصال کلید و پریز و تجهیزات شبکه و تلفن، به ترانک های سوپیتا وجود دارد.

نمایندگی ترانک سوپیتا

نمایندگی ترانک سوپیتا، عرضه کننده انواع ترانک های تولیدی شرکت سوپیتا می باشد. شرکت سوپیتا، تولید کننده برتر انواع داکت و ترانک در کشور می باشد. سوپیتا، در سال ۱۳۶۲، در شهر صنعتی البرز تاسیس شد و با تولید انواع لوله های PVC فعالیت خود را آغاز نمود. پس از گذشت چند سال، سوپیتا، شروع به تولید انواع داکت کرد که نقطه عطفی در کارنامه کاری این شرکت می باشد.

نمایندگی ترانک سوپیتا-صنعت برق-3

هم اکنون، سوپیتا با نیم قرن تجربه درخشان و با بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته و فناوری به روز، تولید کننده انواع ترانک، داکت، رک و تجهیزات شبکه در کشور می باشد.

به دلیل فروش گسترده انواع داکت و ترانک سوپیتا در کشور، شرکت سوپیتا، اقدام به استقرار مراکز نمایندگی ترانک سوپیتا در سراسر کشور کرده است تا بتواند محصولات خود را در اسرع وقت، به دست خریداران محترم برساند.

حال این سوال مطرح می گردد که ترانک چیست و چه تفاوتی با داکت دارد؟ ترانک یا ترانکینگ، محفظه ای است که در سیم کشی سیستم های مختلف، به کار رفته و وظیفه نظم دهی به سیم و کابل ها را بر عهده دارد. ترانک، مسیری است که نگه دارنده سیم و کابل ها است. از ترانک ها در سیم کشی سیستم های شبکه، سیم کشی تلفن های سانترال، سیم کشی برق و به طور کلی در فضاهایی که نیاز به عبور تعداد زیادی سیم و کابل است، استفاده می گردد.

داکت، از نظر جنس و ساختار، شبیه به ترانک است، با این تفاوت که، بر خلاف ترانک، امکان نصب کلید و پریز و ماژولار بودن در آن وجود ندارد.

جنس ترانک ها، معمولا PVC و یا ABS است و در سه مدل دیواری، ستونی و دفنی تولید می گردند. ترانک های دیواری، بیشترین استفاده را در بین ترانک ها داشته و به طور معمول، در دیوار ساختمان ها نصب می گردند. ترانک های دفنی، به صورت توکار، نصب شده و معمولا، محل نصب آن ها، در سقف کاذب است و برای عبور سیم های شبکه و تلفن به کار می روند. ترانک های ستونی نیز، به صورت عمودی در سالن های همایش، کنفرانس و غیره به کار می روند.

بنر تماس - صنعت برق

عنوان

محصولات نمایندگی سوپیتا

مراکز نمایندگی ترانک سوپیتا، ارائه کننده محصولات زیر می باشند:

  • انواع ترانکینگ
  • داکت ساده
  • داکت شیاردار
  • داکت زمینی
  • انواع رک
  • تجهیزات برق و شبکه
  • محصولات دکوراتیو سوپیتا
نمایندگی ترانک سوپیتا-صنعت برق-2

شرکت سوپیتا، اولین تولید کننده انواع ترانک شبکه در ایران می باشد. ترانک های سوپیتا، جهت پیاده سازی سیستم های شبکه استفاده می شوند. یکی از خصوصیات مهم ترانک های سوپیتا، زیبایی ظاهری این محصولات می باشد، انواع ترانک های سوپیتا، با بدنه طرح چوب نیز، ارائه شده و بسیار پرطرفدار می باشند.

در ترانک های سوپیتا، قابلیت نصب انواع کلید و پریز و تجهیزات شبکه و تلفن فراهم می باشد. این ترانک ها در قسمت داخلی، دارای شیارهایی برای نصب پارتیشن مناسب می باشند. پارتیشن ها، برای جداسازی و مرتب کردن سیم های عبوری از داخل ترانک به کار می روند.

امکان سفارش انواع متعلقات اضافی، مانند سه راهی ها و زانویی ها، به همراه ترانک در مراکز نمایندگی ترانک سوپیتا فراهم می باشد.  هم اکنون، ترانک های عرضه شده در مراکز نمایندگی ترانک سوپیتا عبارتند از:

  • ترانک ۵۰ در ۸۰
  • ترانک ۵۰ در ۱۰۰
  • ترانک ۵۰ در ۱۰۵ با درب نرم
  • ترانک ۵۰ در ۱۵۰

ترانک های سوپیتا دارای مزایای زیر می باشند:

  • شفافیت بالای بدنه، به دلیل استفاده از بهترین متریال در تولید بدنه ترانک
  • امکان عرضه در سایزهای مختلف
  • عرضه ترانک به همراه اتصالات مطابق با استانداردهای روز دنیا
  • عرضه پارت های مختلف برق و شبکه، به صورت جداگانه، برای اتصال بر روی ترانک
  • استحکام بالای بدنه، به دلیل ضخامت مناسب ترانک
  • پایه های مقاوم، برای جداسازی سیم های عبوری از ترانک
  • زیبایی بصری ترانک و عرضه ترانک و اتصالات طرح چوب

نمایندگی ترانک سوپیتا در تهران

مراکز نمایندگی ترانک سوپیتا، عرضه کننده انواع محصولات و ترانک های سوپیتا می باشند. این مراکز، در شهرهای مختلف از جمله در شهر تهران مستقر شده اند و دارای تعاملات مفید و موثر با شرکت سوپیتا می باشند.

شهر تهران، پرجمعیت ترین شهر ایران بوده و اداره ها و سازمان های فراوانی در شهر تهران، متقاضی ترانک سوپیتا می باشند. ترانک های سوپیتا در بانک ها، ادارات، سازمان ها، دفترخانه ها، محیط های آموزشی و غیره برای سیستم های تلفن سانترال، سیستم های شبکه، سیستم های تلفن و غیره استفاده وسیعی دارند.

مراکز نمایندگی ترانک سوپیتا در شهر تهران، انواع ترانک ها را با سایزها و طول های مختلف به مراکز گوناگون عرضه می کنند. محصولات و ترانک های سوپیتا، با قیمت کارخانه، در این مراکز نمایندگی، به مشتریان عرضه می گردد.

نمایندگی ترانک سوپیتا-صنعت برق

کیفیت مناسب متریال و اتصالات ترانک ها و همچنین قیمت مناسب تر این ترانک ها نسبت به ترانک های لگراند، اشنایدر و دیگر برندهای خارجی، باعث شده است که ترانک های سوپیتا، از پرفروش ترین ترانک ها در بازارهای تجهیزات الکتریکی در ایران و بخصوص شهر تهران باشند.

نمایندگی سوپیتا در لاله زار

خیابان لاله زار تهران، بورس انواع تجهیزات الکتریکی است. اگر از فعالان در حوزه تجهیزات الکتریکی و روشنایی باشید، حتما با بازار لاله زار، آشنایی دارید. شرکت سوپیتا نیز، با توجه به این که، اولین تولید کننده انواع ترانک ها و داکت ها در ایران می باشد، نمایندگی هایی در این خیابان، به خود، اختصاص داده است.

مراکز نمایندگی ترانک سوپیتا در خیابان لاله زار، با توجه به قدیمی بودن شرکت سوپیتا، دارای قدمتی طولانی بوده و تمامی محصولات شرکت سوپیتا را می توانید، در این نمایندگی ها، به قیمت کارخانه بیابید.

یکی از مزیت های ترانک های سوپیتا، این است که قابل سفارش و خرید در سایزهای مختلف، مطابق با حجم پروژه می باشند. از سوی دیگر، قیمت مناسب تر محصولات سوپیتا، نسبت به ترانک های خارجی و وارداتی، باعث رغبت بیشتر مشتریان به خریداری ترانک های سوپیتا شده است.

افزون بر آن نصب راحت، هزینه پایین اتصالات، امکان جابجایی آسان، قابلیت اضافه نمودن سگمنت ها، از نقاط قوت ترانک های سوپیتا می باشد. مراکز نمایندگی ترانک سوپیتا، انواع ترانک سوپیتا را در شاخه های ۲ متری به فروش می رساند. شما می توانید، بسته به طول دیوار و حجم پروژه، تعداد شاخه های ترانک مورد نیاز را محاسبه کرده و نسبت به خریداری این ترانک ها، از نمایندگی ها اقدام نمایید.

سوالات متداول نمایندگی ترانک سوپیتا 

نمایندگی ترانک سوپیتا چه کمکی به ما میکند؟

سوپیتا با نیم قرن تجربه درخشان و با بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته و فناوری به روز، تولید کننده انواع ترانک، داکت، رک و تجهیزات شبکه در کشور می باشد. به دلیل فروش گسترده انواع داکت و ترانک سوپیتا در کشور، شرکت سوپیتا، اقدام به استقرار مراکز نمایندگی ترانک سوپیتا در سراسر کشور کرده است تا بتواند محصولات خود را در اسرع وقت، به دست خریداران محترم برساند.

نمایندگی ترانک سوپیتا کجاست؟

خیابان لاله زار تهران، بورس انواع تجهیزات الکتریکی است. اگر از فعالان در حوزه تجهیزات الکتریکی و روشنایی باشید، حتما با بازار لاله زار، آشنایی دارید. شرکت سوپیتا نیز، با توجه به این که، اولین تولید کننده انواع ترانک ها و داکت ها در ایران می باشد، نمایندگی هایی در این خیابان، به خود، اختصاص داده است.

چرا نمایندگی ترانک سوپیتا؟

کیفیت مناسب متریال و اتصالات ترانک ها و همچنین قیمت مناسب تر این ترانک ها نسبت به ترانک های لگراند، اشنایدر و دیگر برندهای خارجی، باعث شده است که ترانک های سوپیتا، از پرفروش ترین ترانک ها در بازارهای تجهیزات الکتریکی در ایران و بخصوص شهر تهران باشند.

ثبت نظر