عنوان

داکت های سوپیتا در انواع مختلف تولید شده و برای عبور سیم و کابل به کار می روند. مراکز نمایندگی داکت سوپیتا، عرضه کننده انواع داکت های ساده، شیاردار و زمینی سوپیتا به مشتریان می باشند. این مراکز نمایندگی در مناطق مختلف کشور و از جمله شهر تهران مستقر می باشند.

عنوان

نمایندگی داکت سوپیتا

نمایندگی داکت سوپیتا، ارائه کننده انواع داکت سوپیتا به خریداران می باشد. شرکت سوپیتا در سال ۱۳۶۲ در شهر صنعتی البرز تاسیس شد و با تولید لوله های پی وی سی، کار خود را آغاز کرد. سال ها بعد، این شرکت با تولید داکت ۲ و ۲٫۵ کار خود را گسترش داده و در کشور به شهرت رسید. سوپیتا، اولین تولید کننده داکت با درب قفل شو در ایران است.شرکت سوپیتا با تولید محصولات باکیفیت و انواع داکت ها مطابق با استانداردهای روز دنیا و با جنس پی وی سی درجه یک، به همراه اتصالات مرغوب و همچنین صادرات این محصولات به چند کشور، کارنامه درخشانی را کسب نموده است

عرضه انواع داکت در نمایندگی داکت سوپیتا

داکت ها، محفظه هایی باریک هستند که برای عبور انواع سیم و کابل به کار می روند.  داکت ها در ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی استفاده می شوند. داکت ها یا کانال های عبوردهنده سیم و کابل، از جنس پی وی سی بوده و به طور معمول در فضاهای سرپوشیده استفاده می شوند، زیرا ضد آب نمی باشند.

عنوان

ویژگی ها و خصوصیات داکت های ارائه شده در مراکز نمایندگی داکت سوپیتا به صورت زیر است:

  • انعطاف پذیری عالی

داکت های سوپیتا به دلیل استفاده از متریال درجه یک پی وی سی، دارای انعطاف پذیری عالی می باشند.

  • بدنه شفاف

استفاده از مواد اولیه درجه یک باعث شده است که بدنه داکت های سوپیتا، بسیار صاف و شفاف باشد.

  • غیر قابل اشتعال

استفاده از ماده اولیه پی وی سی درجه یک، موجبات غیر قابل اشتعال بودن داکت های سوپیتا را فراهم آورده است. داکت های سوپیتا، مقاوم در برابر حرارت بوده و ضد شعله هستند.

  • درب قفل شو

طراحی منحصر به فرد و درب قفل شو داکت، از خصوصیات منحصر به فرد داکت های سوپیتا می باشد.

  • تنوع رنگ

داکت های سوپیتا در رنگ های متنوع از جمله سفید، طرح چوب، طوسی و غیره تولید می گردند.

  • سایزهای گوناگون

سایزهای گوناگون داکت های سوپیتا، موجب استفاده از آن ها در فضاهای مختلف شده است.

  • نصب آسان

نصب داکت های سوپیتا، بسیار آسان است. برخی از این داکت ها، در نوع پشت چسب دار تولید می شوند. داکت های سوپیتا همچنین به همراه پانچ کف به فروش می رسند.

ارائه انواع داکت شیاردار در نمایندگی داکت سوپیتا

عنوان

انواع داکت سوپیتا

داکت های عرضه شده در مراکز نمایندگی داکت سوپیتا در سه نوع زیر دسته بندی می گردند:

  1. داکت های ساده

داکت های ساده سوپیتا به طور معمول بر روی دیوار و یا سقف استفاده شده و برای عبور سیم و کابل ها در ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی به کار می روند. داکت های ساده از ابعاد ۱۰*۱۰ میلی متر تا ۶۰*۹۰ میلی متر تولید شده و در رنگ های مختلف، قابل سفارش می باشند. داکت های ساده سوپیتا بسته به ابعاد، به انواع داکت ۱، ۱٫۵، ۱٫۶، ۲، ۲٫۵، ۳، ۳٫۵، ۴، ۵، ۶ و ۹ تقسیم می شوند.

2.داکت های شیاردار

داکت های شیاردار سوپیتا برای استفاده در تابلوهای برق طراحی شده اند. این داکت ها، دارای شیارهایی هستند که در صورت نیاز، بتوان سیم ها را از آن ها خارج کرد و به دیگر تجهیزات تابلو متصل نمود.

عرضه انواع داکت زمینی در نمایندگی داکت سوپیتا

داکت های شیاردار سوپیتا، مطابق با استانداردهای اروپایی طراحی شده و متمایز از داکت های موجود در بازار می باشند. در این داکت ها، مشکلات معمول که در بسیاری از داکت های شیاردار وجود دارد، از جمله مشکل بستن درب و یا افتادن درب برطرف شده است. داکت های شیاردار سوپیتا از شماره های ۲٫۵ تا ۹ و در رنگ های گوناگون تولید می گردند.

۳٫داکت های زمینی

داکت های زمینی سوپیتا در دو مدل ساده و پشت چسبدار، برای عبور کابل ها و سیم ها بر روی زمین طراحی شده اند. این داکت ها برای محافظت از کابل ها و سیم های روی زمین در برابر فشار به کار می روند و دارای پارتیشن هایی برای جداسازی سیم ها و کابل ها می باشند.  داکت های زمینی سوپیتا، قابلیت اتصال به مینی ستون ها و باکس های کف روکار را دارا می باشند. این داکت ها نیز در رنگ های خاکستری، طرح چوب و سفید تولید می گردند.

عنوان

نمایندگی داکت سوپیتا در تهران

مراکز نمایندگی داکت سوپیتا در تهران، تامین کننده انواع داکت ها و دیگر محصولات سوپیتا می باشند. این نمایندگی ها با ارتباط مداوم و روزمره با کارخانه سوپیتا، محصولات این شرکت را با قیمت کارخانه به مشتریان عرضه می نمایند.

عرضه انواع داکت زمینی در نمایندگی داکت سوپیتا

تعداد زیادی ارگان، سازمان، بانک و غیره در شهر تهران قرار دارند. بسیاری از سازمان ها برای کابل کشی و سیم کشی های برق، کابل کشی شبکه، سیم کشی تلفن سانترال، سیم کشی برق یو پی اس و غیره، نیاز به داکت در سایزها و ابعاد گوناگون دارند. مراکز نمایندگی داکت سوپیتا در تهران، انواع داکت های سوپیتا را در شاخه های ۲ متری به سازمان ها و مشتریان مختلف ارائه می نمایند.

عنوان

نمایندگی داکت سوپیتا در لاله زار

بسیاری از مراکز نمایندگی داکت سوپیتا در منطقه لاله زار تهران مستقر هستند. لاله زار به عنوان بورس و بازار تجهیزات الکتریکی و انواع داکت در کل کشور می باشد. اگر قصد خرید انواع داکت سوپیتا را دارید، نمایندگی های سوپیتا در خیابان لاله زار تهران، آماده پاسخگویی بوده و در اسرع وقت، سفارش شما را پس از آماده سازی، تحویل می دهند.

انواع داکت ساده سوپیتا در رنگ های مختلف

لیست قیمت داکت سوپیتا

شرکت سوپیتا به عنوان اولین شرکت تولید کننده داکت های قفل شو در ایران توانسته است، با نیم قرن تجربه مفید، محصولاتی متمایز از سایر رقبا را تولید و روانه بازار کند. داکت های سوپیتا از نظر کیفیت، بی نظیر بوده و در عین حال قیمت بسیار مناسب تری نسبت به داکت های خارجی دارند.

قیمت داکت های ساده، شیاردار و زمینی سوپیتا، متفاوت است. سایز داکت ها نیز در تعیین قیمت این محصولات، نقش اساسی دارد. همان طور که مستحضر هستید، قیمت اقلام و تجهیزات الکتریکی به طور معمول در کشور ما، نوسان دارد و نمی توان، قیمت ثابتی را برای آن ها ذکر نمود.

بهترین کار برای اطلاع از لیست قیمت داکت های سوپیتا، مراجعه حضوری، تلفنی و یا اینترنتی به مراکز نمایندگی داکت سوپیتا می باشد. مراکز نمایندگی، با توجه به ارتباطات مداومی که با شرکت سوپیتا دارند، از لیست قیمت روزانه محصولات سوپیتا، به صورت دقیق، باخبر می باشند.

عنوان

سوالات متداول 

نمایندگی داکت سوپیتا چیست؟

نمایندگی داکت سوپیتا، ارائه کننده انواع داکت سوپیتا به خریداران می باشد. شرکت سوپیتا در سال ۱۳۶۲ در شهر صنعتی البرز تاسیس شد و با تولید لوله های پی وی سی، کار خود را آغاز کرد. سال ها بعد، این شرکت با تولید داکت ۲ و ۲٫۵ کار خود را گسترش داده و در کشور به شهرت رسید. سوپیتا، اولین تولید کننده داکت با درب قفل شو در ایران است.

ویژگی ها و خصوصیات داکت های ارائه شده در مراکز نمایندگی داکت سوپیتا نام ببرید؟

  • انعطاف پذیری عالی
  • بدنه شفاف
  • غیر قابل اشتعال
  • درب قفل شو
  • تنوع رنگ
  • سایزهای گوناگون
  • نصب آسان

انواع داکت سوپیتا نام ببرید؟

  1. داکت های ساده
  2. داکت های شیاردار
  3. داکت های زمینی

ثبت نظر