مراکز نمایندگی مازی نور، ارائه کننده انواع محصولات روشنایی تولید شده توسط شرکت مازی نور می باشند. شرکت مازی نور یکی از بزرگترین تولید کنندگان چراغ ها و تجهیزات روشنایی در کشور است. انواع چراغ های مخصوص فضاهای بیرونی و فضاهای داخلی در نمایندگی های مازی نور به مشتریان عرضه می شوند.

عنوان

نمایندگی مازی نور

نمایندگی مازی نور در زمینه عرضه و پخش محصولات شرکت مازی نور فعالیت دارد. شرکت مازی نور، تولید کننده تجهیزات مختلف روشنایی می باشد. این شرکت، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع چراغ ها برای فضاهای داخلی و فضاهای بیرونی است.

چراغ های مخصوص فضاهای داخلی مازی نور شامل طیف وسیعی از انواع چراغ های توکار، روکار، آویز، چراغ های خطی، چراغ های ریلی، دانلایت ها و غیره می باشند. چراغ های فضاهای بیرونی مازی نور نیز عبارتند از انواع چراغ های پارکی، چراغ های خیابانی، چراغ های چمنی، چراغ های پروژکتوری، وال واشرها، چراغ های تونلی و چراغ های دیواری.

خط مشی صنایع روشنایی مازی نور، طراحی انواع چراغ ها، مبتنی بر فناوری روز و بر مبنای صرفه جویی در مصرف انرژی است. مازی نور با همکاری و تعاملات موثر با شرکت های خارجی فعال در صنعت روشنایی، سعی در ارتقای کیفیت محصولات داشته و همگام با پیشرفت های جهانی، محصولات خود را توسعه می دهد.

عرضه محصولات روشنایی در نمایندگی مازی نور

مشتری مداری و کسب رضایت خاطر مشتریان در مازی نور، یک اصل است و این شرکت به منظور دسترسی آسان خریداران به محصولات تولیدی خود، مراکز نمایندگی مازی نور را در اقصی نقاط کشور ایجاد نموده است تا مشتریان بتوانند، به صورت سهل و آسان به چراغ ها و تجهیزات روشنایی مازی نور با قیمت مناسب دسترسی پیدا نمایند.

بنر تماس - صنعت برق

تاریخچه شرکت مازی نور

شرکت مازی نور دارای سابقه ای چهل ساله در زمینه تولید چراغ ها و تجهیزات روشنایی است که در استان مازندران، جاده بابل به بابلسر در مساحت ۶۰ هزار متر مربع فعالیت دارد. شرکت مازی نور از بخش های مختلفی تشکیل شده و بیش از ۸۰۰ نفر در قسمت های گوناگون این کارخانه، مشغول به کار می باشند.

عرضه محصولات روشنایی در نمایندگی مازی نور

مازی نور به پاس تلاش های بی وقفه و مستمر، توانسته است، در سال های گوناگون، لوح تقدیر واحد صنعتی نمونه را از وزارت صنعت و معدن دریافت نماید. در سال ۱۳۸۸ نیز، شرکت مازی نور، لوح تقدیر حامی مصرف کنندگان را اخذ نموده است.

برخی از گواهینامه ها و استانداردهای کسب شده از مراجع معتبر بین المللی توسط مازی نور، عبارتند از گواهینامه ISO، گواهینامه IQNET، گواهینامه Dekra. از این رو چراغ های تولیدی این شرکت، کاملا مطابق با استانداردهای به روز جهانی تولید می گردند.

عنوان

فروش اینترنتی مازی نور

امروزه خرید اینترنتی تجهیزات روشنایی به دلیل مزایای بسیار، اندک اندک جایگزین خرید حضوری می گردد. بسیاری از مراکز نمایندگی مازی نور، فروش اینترنتی محصولات و چراغ های روشنایی را برای کسب رضایت مشتریان راه اندازی کرده اند. برخی از چراغ های پرفروش مازی نور عبارتند از:

عرضه پنل توکار در نمایندگی مازی نور
  • چراغ اوربیتال تک خانه تا چهار خانه: این چراغ ها با فناوری LED تولید شده و از مزایای آن ها، می توان به تابش نور هدفمند، عدم خیرگی در نور و صرفه جویی در مصرف انرژی اشاره کرد. چراغ های اوربیتال در محیط های فروشگاهی و تجاری مدرن به کار می روند.
  • چراغ های خطی: چراغ های خطی مازی نور از لحاظ نوع نصب، به توکار، روکار و آویز تقسیم بندی می گردند. پخش نور یکنواخت، طراحی مدرن و مصرف پایین از ویژگی های این چراغ ها می باشد.
  • چراغ های پنلی: چراغ های پنلی مازی نور در دو نوع روکار و توکار در نمایندگی مازی نور عرضه می شوند. عدم تابش اشعه ماوراء بنفش، سازگاری با محیط زیست، پخش نور یکنواخت و تنوع سایز، از مزایای چراغ های پنلی مازی نور است.

چراغ های پروژکتوری: این چراغ ها برای استفاده در فضاهای آزاد، طراحی شده و از نظر درجه حفاظتی، IP66 می باشند. چراغ های پروژکتوری، شار نوری قدرتمندی را تولید کرده و ساختار محکم و آیرودینامیک، از ویژگی های آن ها می باشد.

  • چراغ های پارکی و خیابانی: چراغ های پارکی و خیابانی مازی نور به صورت ایستاده بوده و برای روشنایی پارک، فضای سبز و خیابان ها به کار می روند.
  • چراغ های سوله ای: چراغ های مازی نور سوله ای برای تامین روشنایی سالن های تولید، هایپر مارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای و انبارها استفاده می شوند.
  • چراغ های ریلی: چراغ های ریلی، دارای یک ریل برای جابجایی چراغ و تنظیم زاویه نور می باشند. این چراغ ها به طور معمول در ویترین فروشگاه ها و محیط های تجاری کاربرد دارند.
  • چراغ های دانلایت: چراغ های دانلایت با طراحی منحصر به فرد در محیط های فروشگاهی، گالری ها و ساختمان های اداری به کار می روند. عمر طولانی چراغ، ضریب نمود رنگ بیش از ۸۰ و همچنین عدم زنندگی نور از خصوصیات چراغ های دانلایت مازی نور می باشد.

عنوان

نمایندگی مازی نور در تهران

مراکز نمایندگی مازی نور به منظور خدمات رسانی سریع به مشتریان ایجاد شده اند. این نمایندگی ها در جای جای کشور و از جمله در شهر تهران، مستقر بوده و سهم بزرگی در تامین محصولات روشنایی مازی نور در بازار بر عهده دارند.انواع چراغ های مورد استفاده در فضاهای داخلی و چراغ های فضای آزاد مازی نور در نمایندگی های مجاز این شرکت در تهران به مشتریان گرامی عرضه می گردند.

عرضه محصولات روشنایی در نمایندگی مازی نور
عرضه محصولات روشنایی در نمایندگی مازی نور

نمایندگی مازی نور در لاله زار

لاله زار تهران، منطقه ای است که محل استقرار بسیاری از نمایندگی های فروش محصولات روشنایی است. شرکت مازی نور در این قسمت از تهران نیز، دارای نمایندگی های متعددی است که در زمینه عرضه و پخش محصولات مازی نور در بازار فعالیت دارند. این نمایندگی ها، انواع چراغ ها و محصولات مازی نور را موجود داشته و به صورت خرده فروشی و همچنین عمده فروشی به خدمات رسانی به مشتریان می پردازند.

عنوان

آدرس نمایندگی مازی نور

با توجه به این که مازی نور یک برند مطرح در زمینه تولید محصولات روشنایی است، مورد سوء استفاده بسیاری از سودجویان واقع شده است. متقلبان، محصولات بی کیفیت را به جای چراغ های مازی نور به مردم عرضه می کنند، بنابراین بسیار مهم است که برای خرید محصولات اصل، حتما به نمایندگی های فروش چراغ ها و محصولات روشنایی مازی نور مراجعه نموده و از کیفیت این چراغ ها اطمینان حاصل نمایید.

عرضه محصولات روشنایی در نمایندگی مازی نور

همان طور که در بالا عرض کردیم، مراکز نمایندگی مازی نور در سطح کشور گسترده شده اند. جهت دریافت آدرس دقیق و شماره تلفن این نمایندگی ها می توانید، با شرکت مازی نور در تماس بوده و یا لیست نمایندگی های مجاز را از سایت مازی نور دریافت نمایید.

سوالات متداول

نمایندگی مازی نور چیست؟

نمایندگی مازی نور در زمینه عرضه و پخش محصولات شرکت مازی نور فعالیت دارد. شرکت مازی نور، تولید کننده تجهیزات مختلف روشنایی می باشد. این شرکت، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع چراغ ها برای فضاهای داخلی و فضاهای بیرونی است.

در زمینه عرضه و پخش محصولات شرکت مازی نور فعالیت دارد. شرکت مازی نور، تولید کننده تجهیزات مختلف روشنایی می باشد. این شرکت، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع چراغ ها برای فضاهای داخلی و فضاهای بیرونی است.

تاریخچه شرکت مازی نور ؟

شرکت مازی نور دارای سابقه ای چهل ساله در زمینه تولید چراغ ها و تجهیزات روشنایی است که در استان مازندران، جاده بابل به بابلسر در مساحت ۶۰ هزار متر مربع فعالیت دارد. شرکت مازی نور از بخش های مختلفی تشکیل شده و بیش از ۸۰۰ نفر در قسمت های گوناگون این کارخانه، مشغول به کار می باشند.

نمایندگی مازی نور در تهران ؟

مراکز نمایندگی مازی نور به منظور خدمات رسانی سریع به مشتریان ایجاد شده اند. این نمایندگی ها در جای جای کشور و از جمله در شهر تهران، مستقر بوده و سهم بزرگی در تامین محصولات روشنایی مازی نور در بازار بر عهده دارند.

انواع چراغ های مورد استفاده در فضاهای داخلی و چراغ های فضای آزاد مازی نور در نمایندگی های مجاز این شرکت در تهران به مشتریان گرامی عرضه می گردند.

ثبت نظر