عنوان

کلمپ مسی شینه ارت از جمله تجهیزات اتصالی می باشد که در تکمیل مدارات الکتریکی کاربرد بسیار دارد. ارت را به دلیل کاربرد فراوان آن در پروژه های فراوان می توان دید. چاه ارت را به عنوان یک مدار با پتانسیل صفر در نظر می گیرند. فواید بی شمار چاه ارت باعث شده تا این اقدام به صورت یک قانون در نظام مهندسی باشد.

مقدمه

کلمپ مسی شینه ارت از جمله تجهیزات اتصالی می باشد که در تکمیل مدارات الکتریکی کاربرد بسیار دارد. ارت را به دلیل کاربرد فراوان آن در پروژه های فراوان می توان دید. چاه ارت را به عنوان یک مدار با پتانسیل صفر در نظر می گیرند. فواید بی شمار چاه ارت باعث شده تا این اقدام به صورت یک قانون در نظام مهندسی باشد. چاه ارت، ارت سنجی، تست ارت و… اقدامات و عملیات هایی می باشند که امروزه بسیار به کار می آیند. به منظور حفاظت از جان افراد و همچنین برای مراقبت از سلامت دستگاه ها، سیستم ارت یک مزیت برای هر مجموعه است. یکی از مهم ترین تجهیزات در حین اجرای چاه های ارت، کلمپ مسی شینه ارت می باشد. به وسیله این نوع از اتصالات می توانید به راحتی سیستم ارت خود را به صورت مقاوم و محکم به مدار مد نظر اتصال دهید. تنوع در کلمپ مسی شینه ارت بسیار فراوان بوده و می توان در ابعاد و شکل های مختلف این محصول را تهیه کرد. به دلیل تنوع بالا باید بدانید که برای اجرای هریک از سیستم های ارت به کدام یک از این کلمپ مسی شینه ارت نیازمند هستید.

کلمپ مسی شینه ارت - صنعت برق

کلمپ مسی شینه ارت چیست؟

چاه های ارت چاله هایی هستند که به صورت عمودی و یا افقی حفر می شوند. این چاه را تا جایی که به رطوبت نسبی خاک رسیده حفر می کنند. در داخل این چاله ها از صفحه و یا میله های مسی استفاده می کنند. یک سیم مسی را با جوش مخصوص به صفحه مد نظر متصل کرده و دور صفحه را با پودر بنتونیت می پوشانند. در ادامه سیم مسی متصل را به بیرون از چاه منتقل کرده و با توجه به نوع نیاز خود با کلمپ مسی شینه ارت، اتصال مد نظر را با دیگر قسمت های ساختمان فراهم می کنند. حال که با سیستم چاه ارت آشنا شدید باید بدانید که این سیستم به صورت های مختلف اجرا می شود. سیستم ارت به وسیله میله نیز از متداول ترین روش های موجود می باشد. با توجه به نوع میله ها باید از کلمپ مسی شینه ارت مخصوص به نوع میله استفاده کنید. تنوع در کلمپ مسی شینه ارت باعث شده تا شما برای هر اقدام مد نظر خود کلمپ مورد نظر را در اختیار داشته باشید. کلمپ مسی شینه ارت به عنوان یکی از عمده ترین برقرار کننده های اتصالات قطعات سیستم ارت شناخته می شود. استفاده از کلمپ مسی شینه ارت بسیار ساده بوده و شما با یک آچار ساده می توانید اتصالات مد نظر خود را برقرار کنید.

کلمپ مسی شینه ارت - صنعت برق

کلمپ مسی شینه ارت شامل قطعاتی است که می توان به عنوان اتصال دهنده و یا نگهدارنده مورد استفاده قرار داد. کلمپ مسی شینه ارت سیم هایی که از سیستم ارتینگ موجود خارج می شوند را در جای خود نگه می دارد. با توجه به کاربرد کلمپ ها می توان از جنس های مختلفی این قطعات را ساخت. متداول و بهترین جنس هایی که در تولید کلمپ به کار می رود مس و برنج می باشد.

انواع کلمپ مسی شینه ارت

تنوع در کلمپ مسی شینه ارت بسیار بالا می باشد به صورتی که شما می توانید در هر نوع، سایز بندی های بسیار زیادی را نیز شاهد باشید. از مهم ترین نوع های کلمپ مسی شینه ارت می توان به موارد زیر اشاره کرد. با شناخت هریک از این کلمپ ها می توانید به راحتی با توجه به نیاز سیستم بکار رفته خرید خود را انجام دهید.

  1. کلمپ مسی شینه ارت سوتی شکل

کلمپ های سوتی شکل در انواع جنس و شکل وجود دارند. این اشکال شامل مواردی مانند سوتی ساده، مینی سوتی و سوتی روکش فلکسی قابل تهیه و استفاده هستند.

  1. کلمپ سیم به دیوار دو تکه

برای اتصال هادی الکتریکی به دیوار و… از این کلمپ ها استفاده می کنند. ابتدا یک پایه مخصوص را با پیچ و رولپلاک به دیوار متصل کرده و پس از عبور دادن سیم، رویه مد نظر را می بندند.

  1. کلمپ مسی تسمه به دیوار

برای اتصال سیم های موجود به دیوار از کلمپ تسمه به دیوار استفاده می کنند. ابتدا پایه مد نظر به دیوار پیچ کرده و در ادامه تسمه های مد نظر قرار داده می شوند. با گذاشتن رویه مد نظر، پیچ های مخصوص رویه و پایه را محکم می کنند.

  1. کلمپ مسی بست سیم و تسمه به دیوار یک تکه

برای اتصال هادی هایی از نوع سیم و تسمه بایکدیگر و به طور همزمان به دیوار از این نوع کلمپ استفاده می شود. می توانید از قابلیت های اتصال هریک به صورت تنها و یا همزمان استفاده کنید.

  1. کلمپ چهار راهی تسمه

از این کلمپ برای اتصال ۲ یا ۴ تسمه به یکدیگر استفاده می کنند. با استفاده از یک پیچ گوشتی ساده می توانید این اتصال را به راحتی باز و بسته کنید.

  1. کلمپ یو یا بست سیم به میلگرد

کلمپ یو و یا بست ارت سیم به میلگرد از پر مصرف ترین کلمپ مسی شینه ارت موجود در بازار می باشد. با استفاده از کلمپ مسی شینه ارت می توانید به راحتی سیم ارت را به میله های آرماتور ساختمان متصل کنید.

کلمپ مسی شینه ارت - صنعت برق

عنوان

بست های دیگری با نام های کلمپ ارت دو سیم که برای اتصال دو سیم ارت به کار می روند نیز وجود دارند. از دیگر کلمپ های موجود می توان به کلمپ سیم ارت به تسمه اشاره کرد. از دیگر کلمپ ها می توان به کلمپ T اشاره کرد.

عنوان

قیمت کلمپ مسی شینه ارت

در کلمپ مسی شینه ارت شاهد قیمت گذاری های متنوعی بر اساس سایز و نوع محصول هستیم. در مصارف صنعتی که کلمپ های سایز بزرگ تر به کار گرفته می شوند می توان قیمت بالاتری را مشاهده کرد. خرید کلمپ مسی شینه ارت با کیفیت می تواند اتصالات سیستم ارت شما را از جهات مختلف مطمئن تر کند. یکی از موارد قابل توجه در قیمت گذاری، جنس کلمپ می باشد. در صورتی که کیفیت بالاتر را مد نظر دارید باید از کلمپ مسی شینه ارت در اتصالات خود استفاده کنید. کلمپ های استیل و برنج نیز در بازار به صورت فراوان یافت می شوند اما نمی توانند به کیفیت مس در انتقال جریان برسند. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت کلمپ مسی شینه ارت با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و یک خرید مطمئن را تجربه کنید.

عنوان

سوالات متداول

کلمپ مسی شینه ارت چیست؟

رچاه های ارت چاله هایی هستند که به صورت عمودی و یا افقی حفر می شوند. این چاه را تا جایی که به رطوبت نسبی خاک رسیده حفر می کنند. در داخل این چاله ها از صفحه و یا میله های مسی استفاده می کنند. یک سیم مسی را با جوش مخصوص به صفحه مد نظر متصل کرده و دور صفحه را با پودر بنتونیت می پوشانند. در ادامه سیم مسی متصل را به بیرون از چاه منتقل کرده و با توجه به نوع نیاز خود با کلمپ مسی شینه ارت، اتصال مد نظر را با دیگر قسمت های ساختمان فراهم می کنند.

انواع کلمپ مسی شینه ارت چیست؟

تنوع در کلمپ مسی شینه ارت بسیار بالا می باشد به صورتی که شما می توانید در هر نوع، سایز بندی های بسیار زیادی را نیز شاهد باشید. از مهم ترین نوع های کلمپ مسی شینه ارت می توان به موارد زیر اشاره کرد. با شناخت هریک از این کلمپ ها می توانید به راحتی با توجه به نیاز سیستم بکار رفته خرید خود را انجام دهید.

قیمت کلمپ مسی شینه ارت چند است؟

در کلمپ مسی شینه ارت شاهد قیمت گذاری های متنوعی بر اساس سایز و نوع محصول هستیم. در مصارف صنعتی که کلمپ های سایز بزرگ تر به کار گرفته می شوند می توان قیمت بالاتری را مشاهده کرد. خرید کلمپ مسی شینه ارت با کیفیت می تواند اتصالات سیستم ارت شما را از جهات مختلف مطمئن تر کند. یکی از موارد قابل توجه در قیمت گذاری، جنس کلمپ می باشد.



ثبت نظر