عنوان

کلید اتوماتیک L.S محصول کشور کره جنوبی و بسیار پر فروش می باشد. این کلید در مدل های مختلفی در سایت صنعت برق عرضه شده است.

عنوان

کلید اتوماتیک L.S

کلید اتوماتیک L.S به عنوان یک وسیله حفاظتی در صنعت برق کاربرد دارد. یکی از راه های کسب اطلاعات و آشنایی با ابزار و تجهیزات حفاظتی تخصصی برق، سایت صنعت برق است. این سایت در مقالات خود وسایل و تجهیزات مختلف فنی الکتریکی را که در صنعت برق برای امور حفاظتی به کار می روند را معرفی و کاربرد آنها را تشریح نموده است. شما ضمن آشنایی با ابزار و تجهیزات الکترونیکی می توانید از تولید کنندگان و مراکز فروش به صورت مستقیم کالای مد نظر خود را خریداری نمایید. در این مقاله کاربرد کلید اتوماتیک برند L.S را بررسی می کنیم.

عنوان

مشخصات کلید اتوماتیک L.S

کلید اتوماتیک L.S وظیفه دارد دستگاه ها، سیم ها و مدارات را در برابر اضافه بار و اتصال کوتاه محافظت نماید. همچنین به وسیله آن سوئیچ زنی مدارات انجام می شود.

انواع کلید اتوماتیک L.S

کلید اتوماتیک L.S انواع مختلفی دارد. از جمله مدل هایی با نام های MCCB، ELCB، MCB، RCCB که برای قطع اتوماتیک مدارات الکتریکی به کار می روند. بر اساس نوع عملکرد و شدت جریانی که این کلیدها هنگام اتصال کوتاه می توانند تحمل کنند با یکدیگر متفاوت هستند. در ادامه هر کدام را بررسی می نماییم.

کلید اتوماتیک کمپکت L.S

کلید اتوماتیک L.S مدل کمپکت (MCCB) محصول کشور کره جنوبی است. این محصول ساخت مشترک سه شرکت LG، SG و LS می باشد. کلید های اتوماتیک MCCB بسیار پر فروش می باشند. این کلید چند مدل مختلف دارد. سری متاسل کلیدهای اتوماتیک کمپکت در دو مدل قابل تنظیم و غیر قابل تنظیم در بازار وجود دارند. در بازار سری متاسل در ردیف های ABN، ABS، ABH فروخته می شود. سری دیگر کلیدهای اتوماتیک کمپکت سوسل نام دارند. این سری در دو مدل قابل تنظیم حرارتی مغناطیسی و قابل تنظیم الکتریکی به بازار عرضه شده است. این مدل کلید کمپکت در ردیف های TD و TS در بازار وجود دارد . کاربرد کلید اتوماتیک کمپکت حفاظت از ژنراتورها، خازن ها و فیدرهای برقی است. برای جلوگیری از اتصال کوتاه و اضافه بار یا هنگام تعویض مدارات از این کلید برای قطع مدار استفاده می شود. در برنامه های داخلی از این مدل کلید جهت رتبه بندی بیشتر استفاده می کنند.

عنوان

خرید کلید اتوماتیک L.S

جهت خرید کلید اتوماتیک L.S بر اساس نوع پروژه خود فقط کافی است با همکاران ما در مجموعه صنعت برق تماس حاصل فرمایید تا ضمن مشاوره رایگان سفارش خود را ثبت نمایید.

تعمیر کلید اتوماتیک L.S

انواع تعمیرات کلید اتوماتیک L.S در آمپرهای مختلف توسط متخصصین مجموعه صنعت برق انجام می شود. کلیدهای اتوماتیک دارای یک حداکثر جریانی هستند که اگر یک بار در مدار با آن رو به رو شوند مدار را قطع می کنند ولی اگر مجدد اتصال کوتاهی با همان شدت جریان را تجربه کنند نیاز به تعمیر و سرویس و حتی تعویض پیدا می کنند.

کلید اتوماتیک L.S 100 آمپر

کلید اتوماتیک L.S 100 آمپر از نوع سه پل است. نوع آن قابل تنظیم حرارتی مغناطیسی است. تا ۱۰۰ آمپر جریان نامی دارد. سایز آن ۱۰۰ آمپر فریم است. ۱۶۰ کیلو آمپر قدرت قطع ان در شبکه ای با ولتاژ کاری ۶۹۰ ولت است. حداکثر در خطوطی با ولتاژ کاری ۶۹۰ ولت می توان این کلید را به کار برد. این کلید به صورت جریان آنی و بلند مدت قادر است عملیات حفاظت از مدار را انجام دهد.

عنوان

کلید اتوماتیک L.S 200 آمپر

کلید اتوماتیک L.S 200 آمپر از نوع سه پل است. نوع آن قابل تنظیم حرارتی مغناطیسی است. تا ۲۰۰ آمپر جریان نامی دارد. سایز آن ۲۵۰ آمپر فریم است. ۳۶۰ کیلو آمپر قدرت قطع ان در شبکه ای با ولتاژ کاری ۶۹۰ ولت است. حداکثر در خطوطی با ولتاژ کاری ۶۹۰ ولت می توان این کلید را به کار برد. این کلید به صورت جریان آنی (بین ۵ تا ۱۰ برابر جریان نامی ) و بلند مدت (۱۴۰ تا ۲۰۰ آمپر ) قادر است عملیات حفاظت از مدار را انجام دهد.

فروشگاه کلید مینیاتوری L.S

کلید مینیاتوری L.S در واقع همان کلید اتوماتیک L.S مدل MCB است. این کلید می تواند به صورت خودکار مدار را خاموش کند. وقتی در مدار بار اضافه یا اتصال کوتاه رخ دهد این مدل کلید با ویژگی های الکترومکانیکی که دارد از سیم ها محافظت می کند. در واقع خطر حریق و برق گرفتگی را کاهش می دهد. به علت نصب راحت، تنظیم مجدد سریع و ایمنی بالا در مصارف خانگی بسیار کاربرد دارد. همان طور که بیان شد کلید اتوماتیک L.S تنوع زیادی دارد. در فروشگاه مگا ماینر شما می توانید با محصولات و کلیدهای پر کاربرد کاملا آشنا شوید. ویژگی های هر کدام را به تفکیک بررسی کنید و طبق نیاز پروژه خود خرید نمایید.

عنوان

قیمت کلید اتوماتیک L.S

جهت استعلام قیمت انواع کلید اتوماتیک L.S در آمپرهای مختلف می توانید با کارشناسان مجموعه صنعت برق تماس حاصل فرمایید. قیمت های مجموعه برای انواع ابزارهای الکترونیکی منصفانه می باشد.

کاربرد کلیدهای اتوماتیک L.S

وقتی در یک شبکه توزیع ژنراتور یا ترانسفورماتوری قرار است وارد مدار شود باید کلیدی باشد که بتوان با کمک آن شبکه را قطع کرد. در زمان انجام تعمیرات دوره ای شبکه توزیع نیز کلیدهای اتوماتیک نقش محافظتی را ایفا می کنند. اگر در شبکه هرگونه کاهش ولتاژ، برگشت جریان یا برگشت ولتاژ دیده شود، کلید اتوماتیک مدار را قطع می کند. سپس پیغام خطا ارسال می کند. تفاوت مدل های مختلف کلید اتوماتیک L.S در هماهنگی، عملکرد، ظرفیت ترمز و … است.

جمع بندی نهایی

مجموعه صنعت برق فروشگاهی تخصصی در زمینه الکترونیک است. شما می توانید انواع مختلف کلید اتوماتیک L.S را در این سایت مشاهده و خریداری نمایید. سه اصل مهم این مجموعه ضمانت کالا، فنی بودن و قیمت عادلانه است. شما در سایت با انواع و اقسام تجهیزات برقی رو به رو هستید. صنعت برق یک پلتفرم فنی جهت آشنایی با برندهای مطرح مانند L.S، اشنایدر، زیمنس و … است. کلیدهای اتوماتیک برند L.S ارائه شده در سایت مهر تضمین اصالت کالا دارند. این کلیدها طبق استانداردهای جهانی توسط کره جنوبی تولید شده اند. مدل های اتوماتیک قابل تنظیم بر اساس رله ای که درون آنها تعبیه شده است با یکدیگر فرق دارند. برخی حرارتی – مغناطیسی و برخی الکتریکی هستند.

عنوان

سوالات متداول 

انواع کلید اتوماتیک L.S را نام ببرید؟

کلید اتوماتیک L.S انواع مختلفی دارد. از جمله مدل هایی با نام های MCCB، ELCB، MCB، RCCB که برای قطع اتوماتیک مدارات الکتریکی به کار می روند. بر اساس نوع عملکرد و شدت جریانی که این کلیدها هنگام اتصال کوتاه می توانند تحمل کنند با یکدیگر متفاوت هستند. در ادامه هر کدام را بررسی می نماییم.

کلید اتوماتیک کمپکت L.S چیست؟

کلید اتوماتیک L.S مدل کمپکت (MCCB) محصول کشور کره جنوبی است. این محصول ساخت مشترک سه شرکت LG، SG و LS می باشد. کلید های اتوماتیک MCCB بسیار پر فروش می باشند. این کلید چند مدل مختلف دارد. سری متاسل کلیدهای اتوماتیک کمپکت در دو مدل قابل تنظیم و غیر قابل تنظیم در بازار وجود دارند. در بازار سری متاسل در ردیف های ABN، ABS، ABH فروخته می شود

تعمیر کلید اتوماتیک L.S به چه صورت است؟

انواع تعمیرات کلید اتوماتیک L.S در آمپرهای مختلف توسط متخصصین مجموعه صنعت برق انجام می شود. کلیدهای اتوماتیک دارای یک حداکثر جریانی هستند که اگر یک بار در مدار با آن رو به رو شوند مدار را قطع می کنند ولی اگر مجدد اتصال کوتاهی با همان شدت جریان را تجربه کنند نیاز به تعمیر و سرویس و حتی تعویض پیدا می کنند.

ثبت نظر