کلید حرارتی اشنایدر الکتریک که با نام محافظ موتور نیز شناخته می شود یک وسیله حفاظتی است. محافظت از مدار های مختلف بسیار مهم و حیاتی می باشد.

کلید حرارتی اشنایدر الکتریک چیست؟

کلید حرارتی اشنایدر الکتریک-صنعت برق

کلید حرارتی اشنایدر الکتریک که با نام محافظ موتور نیز شناخته می شود یک وسیله حفاظتی است. محافظت از مدار های مختلف بسیار مهم و حیاتی می باشد. با ایجاد حفاظت خوب و کاربردی می توان از سرمایه و جان افراد محافظت نمود. از این کلید در مدار های الکتریکی برای قطع مدار در اضافه بار و اتصال کوتاه استفاده می شود. مکانیسم بسیار خوب این کلید باعث شده تا افراد بسیار زیادی از این کلید استفاده کنند.

. کلید های اشنایدر با توجه به تاریخچه قوی خود در صنعت برق بسیار محبوب و معروف می باشند. کیفیت این برند بر کسی پوشیده نبوده و همه افراد از قابلیت های این برند باخبر می باشند. کلید حرارتی اشنایدر الکتریک به این صورت عمل می کند که اگر موتور جریان بیشتری از مدار را بکشد کلید به صورت خودکار جریان را قطع می کند. موتور های الکتریکی بر اثر عوامل مختلفی جریان بیشتری از مدار می کشند. این عامل می تواند نیم سوز شدن قسمتی از سیم پیچ و یا خرابی در سوییچ های موجود باشد. با افزایش جریان ورودی به مدار شاهد افزایش دما هستیم. کلید حرارتی اشنایدر الکتریک با تشخیص این دما با سرعت جریان مربوطه را قطع می کند.



این دما را می توان با توجه به سیستم های موجود تنظیم کرد. دمای تنظیم شده با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شوند. سرعت عمل کلید حرارتی اشنایدر الکتریک بسیار بالا بوده و به راحتی ایمنی بالایی را در مدار برقرار می کند. جریان حرارتی توسط قسمتی به نام بی متال کنترل می شود. در کلید حرارتی اشنایدر الکتریک بی متال و یک قسمت الکترومغناطیسی با یکدیگر به صورت هماهنگ کار می کنند. قسمت الکترومغناطیس در این کلید برای حفاظت در برابر اتصال کوتاه به کار گرفته می شود. کلید حرارتی اشنایدر الکتریک در توان های بسیار زیادی تولید می شوند. شما با توجه به سیستم مد نظر خود باید جریان مناسب را در این کلید ها به کار ببرید.

خصوصیات و قابلیت های کلید حرارتی اشنایدر الکتریک

در هر کلید حرارتی باید به ویژگی و کاربرد های این کلید ها دقت شود. شما با توجه به کاربرد های مختلف این کلید ها از آن ها استفاده می کنید. ویژگی های مختلفی را برای کلید حرارتی اشنایدر الکتریک بیان می کنند. در ادامه به مشخصات موجود درباره کلید حرارتی اشنایدر الکتریک پرداخته و کاربرد های متنوع این کلید را برای شما بیان خواهیم کرد.

کلید حرارتی اشنایدر الکتریک-صنعت برق

با توجه به کاربرد های بیان شده می توانید کارایی مد نظر خود را پیدا کنید.

  • کلید حرارتی اشنایدر الکتریک دارای کلید های قطع و وصل می باشد که با اعداد صفر و یک مشخص می شوند. با این شستی ها می توانید به صورت دستی این کلید را کنترل کنید.
  • کلید شستی را می توان تست کرد و از سلامت آن اطمینان حاصل کرد.
  • این کلید ها سه فاز بوده و به راحتی راه اندازی می شوند. ورودی را به برق و خروجی را به وسایل مد نظر متصل می کنند.

با داشتن یک درجه تنظیم می توان در توان های مختلف مورد استفاده قرار گیرند. برای کارایی بهتر می توان ۱۰ درصد بالاتر از توان نامی موتور ها تنظیم شوند.

چرا باید کلید حرارتی اشنایدر الکتریک را برای خرید انتخاب کنیم؟

کلید حرارتی اشنایدر الکتریک

در این چند مورد با مشخصات کلید حرارتی اشنایدر الکتریک آشنا شدید و یک اطلاعات کلی درباره این کلید حفاظتی دریافت نمودید. اکنون باید با کاربرد های متنوع این کلید حرارتی آشنا شده و با توجه به کاربرد های مختلف در مدار های مد نظر از آن ها استفاده کنید.

دقت داشته باشید که کلید های حرارتی را می توان به عنوان ترکیب فیوز و بی متال نام برد.

  • می توان در مدارات موتوری به عنوان یک دستگاه کلید زن از آن ها استفاده کرد
  • با ایجاد تاخیر در روشن شدن موتور ها باعث خنک شدن و جلوگیری از سوختگی می شوند
  • برای موتور ها یک حفاظت جامع و کامل را در برابر انواع خطاهای الکتریکی ایجاد می کنند.
  • حفاظت به وجود آمده در اضافه بار مغناطیسی و حرارتی توسط این کلید قابل تنظیم می باشد
  • در مدارات با جریان عبوری بالا بسیار عالی و سریع عمل می کنند.

قیمت کلید حرارتی اشنایدر الکتریک

در قیمت گذاری کلید حرارتی اشنایدر الکتریک عوامل بسیار زیادی تاثیر گذار می باشند. با توجه به کارایی مد نظر می توان قیمت های متفاوتی را عنوان کرد. این کلید محصول کشور آلمان بوده و بسیار با کیفیت می باشد. باید به این نکته توجه شود که شما با یک محصول ارزی مواجه هستید.

کلید حرارتی اشنایدر الکتریک-صنعت برق

این محصول را با توجه به کیفیت و کارایی بی نظیر آن بسیار خوش قیمت معرفی می کنند. باید دقت کرد که به دلیل نوسانات قیمت ارز نمی توان یک قیمت قطعی را برای این محصول عنوان کرد. در صنعت برق تجهیزات بسیار گران قیمت می باشند. با توجه به قیمت موتور و دیگر تاسیسات موجود می توان قیمت برای کلید حرارتی اشنایدر الکتریک را بسیار منطقی عنوان کرد.

برای دریافت قیمت قطعی می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید. باید توجه داشت که نبود یک کلید حفاظتی با کیفیت می تواند خسارت های جبران ناپذیری را در پی داشته باشد. قیمت گذاری را با توجه به جریان های موجود برای این دستگاه بیان می کنند. شما می توانید با توجه به جریان مد نظر خود قیمت های موجود را مقایسه کرده و خریدی مطمئن را داشته باشید. کلید حرارتی اشنایدر الکتریک در سه مدل بسیار پرکاربرد در بازار عرضه می شود.

مزایای استفاده از کلید حرارتی اشنایدر الکتریک

کلید حرارتی اشنایدر الکتریک-صنعت برق

در مورد کلید حرارتی اشنایدر الکتریک توضیحات گسترده ای را ارائه کردیم. باید به این نکته توجه شود که مزایای بسیاری را می توان برای این کلید محبوب عنوان کرد. در اینجا یکی از برترین مزایای این کلید را با توجه به استفاده مستمر آن بیان می کنیم.

کلید حرارتی اشنایدر الکتریک را می توان با توجه به رله های موجود در آن و با کمک کنتاکت های کمکی آن به سیستم مانیتورینگ متصل کرد. با داشتن این قابلیت می توان از یک اتاق کنترل وضعیت این کلید را مشاهده نمود. این مزیت در هوشمند سازی تاسیسات بسیار تاثیر گذار می باشد.

روش نصب کلید حرارتی اشنایدر الکتریک

نصب و راه اندازی کلید حرارتی اشنایدر الکتریک امری مهم و حساس می باشد. با توجه به سیستم خود باید بتوانید به خوبی تنظیم های موجود را انجام دهید. به طور کلی می توان این کلید را قبل از موتور و موازی با کنتاکتور های قدرت موجود در مجموعه نصب کرد. در سیم کشی این کلید باید دقت بالایی را به خرج داد. با توجه به بروشور های موجود می توان به صورت جامع راهنمایی هایی را دریافت کرد. باید دقت کرد که به دلیل کیفیت بالای این کلید در نصب و راه اندازی آن نیز باید کیفیت بالایی را در نظر داشت. پیشنهاد ما این است که نصب کلید حرارتی اشنایدر الکتریک را به افراد متخصص و حرفه ای بسپارید.

سوالات متداول کلید حرارتی اشنایدر الکتریک

قیمت کلید حرارتی اشنایدر الکتریک چگونه محاسبه می شود؟

در قیمت گذاری کلید حرارتی اشنایدر الکتریک عوامل بسیار زیادی تاثیر گذار می باشند. با توجه به کارایی مد نظر می توان قیمت های متفاوتی را عنوان کرد. این کلید محصول کشور آلمان بوده و بسیار با کیفیت می باشد. باید به این نکته توجه شود که شما با یک محصول ارزی مواجه هستید.

خصوصیات و قابلیت های کلید حرارتی اشنایدر الکتریک چیست؟

کلید حرارتی اشنایدر الکتریک دارای کلید های قطع و وصل می باشد که با اعداد صفر و یک مشخص می شوند. با این شستی ها می توانید به صورت دستی این کلید را کنترل کنید.

کلید شستی را می توان تست کرد و از سلامت آن اطمینان حاصل کرد.

این کلید ها سه فاز بوده و به راحتی راه اندازی می شوند. ورودی را به برق و خروجی را به وسایل مد نظر متصل می کنند.

کلید حرارتی اشنایدر الکتریک چگونه نصب می شود؟

به طور کلی می توان این کلید را قبل از موتور و موازی با کنتاکتور های قدرت موجود در مجموعه نصب کرد. در سیم کشی این کلید باید دقت بالایی را به خرج داد. با توجه به بروشور های موجود می توان به صورت جامع راهنمایی هایی را دریافت کرد. باید دقت کرد که به دلیل کیفیت بالای این کلید در نصب و راه اندازی آن نیز باید کیفیت بالایی را در نظر داشت. پیشنهاد ما این است که نصب کلید حرارتی اشنایدر الکتریک را به افراد متخصص و حرفه ای بسپارید.

ثبت نظر