کلید و پریز مهسان

کلید و پریز مهسان، از کلید و پریزهای باکیفیت ایرانی است که در صنایع الکتریکی مهسان تولید شده است. شرکت مهسان، تنوع بی نظیری از کلید و پریزها را در رنگ ها و طرح های مختلف، طراحی و به تولید انبوه رسانده است. از جمله مدل های پرطرفدار کلید و پریزهای مهسان، مدل های آرین و تارا می باشند.

بررسی مشخصات و کیفیت کلید و پریز مهسان

کلید و پریز مهسان از کلید و پریزهای متنوع و درجه یک در بازار است. شرکت صنایع الکتریکی مهسان، تنوع فراوانی از انواع مدل های کلید و پریزها را، طراحی، تولید و روانه بازار کرده است. کیفیت بالا، زیبایی در طرح و تنوع در رنگ، از خصوصیات کلید و پریزهای تولیدی این شرکت است. شرکت مهسان، با سابقه ای ۳۰ ساله در زمینه تولید انواع کلید و پریز و دیگر تجهیزات الکتریکی ساختمان، این محصولات را مطابق با استانداردهای جهانی تولید می کند.

قیمت کلید و پریز مهسان

کلید و پریز مهسان در مدل های گوناگونی تولید می گردد. شرکت مهسان، بیش از ۱۵ مدل کلید و پریز با رنگ ها و طرح های مختلف تولید نموده است. قیمت کلید و پریزهای مهسان، به نوع مدل بستگی دارد. قیمت کلید و پریزها نیز مانند قیمت دیگر تجهیزات الکتریکی ساختمان، متغیر است و نمی توان، قیمت ثابتی را برای این محصولات ارائه کرد.

قیمت کلید و پریز مهسان با توجه به میزان عرضه و تقاضای محصول و با در نظر گرفتن هزینه های تولید تعیین می گردد. برای اطلاع از قیمت به روز انواع کلید و پریزهای مهسان، کافی است، با مراکز معتبر عرضه این کلید و پریزها در تماس بوده و نرخ روز این محصولات را دریافت نمایید.

بنر تماس - صنعت برق

کیفیت کلید و پریز مهسان

کلید و پریزهای مهسان از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار هستند. این کلید و پریزها، هماهنگ با استانداردهای جهانی تولید شده اند. محصولات شرکت مهسان، دارای گواهینامه VDE، CE، TUV و نشان ISO9001 می باشند. بدنه پلاستیک فشرده محکم و در عین حال طراحی جذاب کلید و پریز مهسان توانسته است، رضایت خاطر مشتریان را در بازارهای تجهیزات الکتریکی کسب نماید.

مکانیزم کلید و پریز های مهسان، از جنس درجه یک تولید شده و دارای مقاومت و استحکام کافی در برابر عوامل خارجی می باشد. قاب و مکانیزم یکپارچه در این کلید و پریزها، از نقاط قوت این محصولات می باشد.

کاتالوگ کلید و پریز مهسان

کاتالوگ محصولات مهسان شامل انواع کلید و پریز، انواع دوشاخه و سه راهی، کلیدهای مینیاتوری، محافظ برق، چراغ سقفی، چراغ دیواری و غیره می باشد.

کلید و پریز مهسان در مدل های متنوعی تولید می شود. برخی از مدل های این کلید و پریزها عبارتند از:

  • کلید و پریز مدل آرین
  • کلید و پریز مدل تارا
  • کلید و پریز مدل کارن
  • کلید و پریز مدل کرال
  • کلید و پریز مدل نایس
  • کلید و پریز مدل نسیم
  • کلید و پریز کریستال
  • کلید و پریز ویرا
  • کلید و پریز لادا
  • کلید و پریز دنا

کلید و پریز مهسان مدل آرین

کلید و پریز مهسان مدل آرین، دارای طراحی ساده ای است که به راحتی، با مابقی المان های موجود در دکوراسیون، هماهنگ می شود. این کلید و پریزها، دارای رنگ سفید بوده و طراحی مینیمال دارند. رنگ سفید در کلید و پریزها، یک رنگ عمومی است که از کاربرد بیشتری برخوردار می باشد.جنس کلید و پریز مدل آرین، از پلاستیک فشرده است و در برابر ضربات فیزیکی، مقاوم می باشد. ولتاژ عملکردی کلید و پریز مدل آرین ۲۵۰ ولت برق شهر با فرکانس ۵۰ هرتز است و جریان قابل تحمل آن، ۱۰ آمپر می باشد.

کلید های مدل آرین عبارتند از :
کلید کراس
کلید زنگ
کلید راه پله
کلید یک پل
کلید تبدیل
کلید دو پل

پریزهای مدل آرین عبارتند از:
پریز برق محافظ دار
پریز برق ارت دار
پریز تلفن خطی
پریز تلفن سوکت دار
پریز تلفن دوکاره
پریز تلفن سوکت دار دو خط

کلید و پریز مهسان مدل تارا

کلید و پریز مهسان مدل تارا

کلید و پریز مهسان مدل تارا، از پرطرفدارترین کلید و پریزهای مهسان می باشد. این کلید و پریزها، دارای بدنه سفید رنگ هستند که کادری رنگی در قسمت میانی آن قرار دارد. وجود قسمت رنگی در این کلید و پریزها، باعث شده است که به رنگ دلخواه مشتریان خریداری گردند.

مشتریان بسیاری، کلید و پریز تارا را با رنگ های موجود در دکوراسیون خود خریداری می نمایند. کادر رنگی موجود در کلید و پریزهای تارا، در رنگ های گلبهی، سبز و غیره موجود است.

جنس کلید و پریزهای مدل تارا نیز، از پلاستیک فشرده مقاوم است و دارای استحکام کافی در برابر ضربات فیزیکی و عوامل خارجی می باشند. ولتاژ عملکردی کلید و پریز مدل تارا، ۲۵۰ ولت برق شهر با فرکانس ۵۰ هرتز است و جریان قابل تحمل این محصولات، ۱۰ آمپر می باشد.

تمامی کلید و پریزهای ذکر شده در مدل آرین، در این مدل نیز تولید می گردند.

کلید و پریز مهسان مدل ارس

کلید و پریز مهسان مدل ارس، از مدل های ساده و شیک می باشد. به دلیل رنگ یکدست و متنوع، با تمامی اجزای دکوراسیون، هماهنگ شده و در ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری به کار برده می شود. جنس این محصولات نیز، پلاستیک فشرده است و مشخصاتی مانند مدل های بالا دارند. مدل ارس دارای تنوع رنگ بالایی می باشد و از مدل های سفید گرفته تا طلایی و طرح چوب، طراحی و تولید شده اند.

کلید و پریز مهسان مدل لوکس

کلید و پریز مهسان مدل لوکس

کلید و پریز مدل لوکس، از لوکس ترین کلید و پریزهای مهسان است و از جذابیت بالایی برخوردار می باشد. مکانیزم کلید و پریزهای مدل لوکس، به شکل گرد نیست، بلکه شش ضلعی می باشد که باید در هنگام نصب، این موضوع، مدنظر قرار داده شود. رنگ طلایی در فریم این کلید و پریزها، شکلی مجلل به این محصولات داده است. طرح خاص و شیک مکانیزم در این کلید و پریزها این محصولات را منحصر به فرد و خاص کرده است.

کلید و پریز مهسان مدل کریستال

کلید و پریز مهسان مدل کریستال

کلید و پریز مهسان مدل کریستال نیز از محصولات پرفروش شرکت مهسان است که دارای تنوع رنگی بالایی می باشد. طراحی شیک، بدون خطوط اضافی و تنوع بی نظیر در رنگ، این محصول را در گروه کلید و پریزهای محبوب در بازار قرار داده است. طرح شیشه ای طلایی و شیشه ای سفید از جمله طرح های شیک و خاص در این مدل می باشند که بسیار لوکس و جذاب بوده و در زیبایی دکوراسیون منزل نقش موثری دارند.

کلید و پریز مهسان

سوالات متداول

بررسی مشخصات و کیفیت کلید و پریز مهسان چیست؟

کلید و پریز مهسان از کلید و پریزهای متنوع و درجه یک در بازار است. شرکت صنایع الکتریکی مهسان، تنوع فراوانی از انواع مدل های کلید و پریزها را، طراحی، تولید و روانه بازار کرده است.

کیفیت کلید و پریز مهسان چیست؟

کلید و پریزهای مهسان از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار هستند. این کلید و پریزها، هماهنگ با استانداردهای جهانی تولید شده اند. محصولات شرکت مهسان، دارای گواهینامه VDE، CE، TUV و نشان ISO9001 می باشند

کلید و پریز مهسان در مدل های متنوعی تولید می شود؟

برخی از مدل های این کلید و پریزها عبارتند از:

  • کلید و پریز مدل آرین
  • کلید و پریز مدل تارا
  • کلید و پریز مدل کارن
  • کلید و پریز مدل کرال

ثبت نظر